|
ללאקי בהצלחה בצה"ל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ProjectFive |
בהצלחה לכל המתגייסים ולכל אלה שכבר שם
אני בן 19 פרופיל 97 קבא הכי גבוהה שיש
ו עוד לא עשיתי טירונות....
חהחה
איך?
אני לומד , על חשבון הצבא |
|
|
| Dj-2TaLL |
| סידרת קומבינות הא? |
|
|
| luckystrike |
תודה כולם !!!!!!
:)
אני מקווה לבוא לכאן להתעדכן בסופי שבוע
;) |
|
|
| R-Yeah |
PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!
ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית
נתתי לך נקודה למחשבה?:toothless :D :toothless :D :toothless |
|
|
| Dj Black |
ב-ה-צ-ל-ח-ה!
שוב
;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by R-Yeah
PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!
ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית
נתתי לך נקודה למחשבה?:toothless :D :toothless :D :toothless |
המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן? |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן? |
לא הוא דווקא צודק... אנשים לא צריכים להתלהב מזה שהם עתודאים כי סה"כ חוץ מתוכנית פסגות עתודה זה חרא..
ואני לא מתכוון לעצבן אותך
projectfive
רק אל תחשוב שזה כזה סבבה... |
|
|
| R-Yeah |
ממש לא רוצה לעצבן
אנרג'י אתה עדיין צעיר מכדי להבין אז אולי אתה לא מבין את הכוונות שלי |
|
|
| Trance man |
| אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....:) |
לא כדאי מהרבה סיבות
כל מי שדיברתי איתו שהוא עתודאי אמר לי שהוא סובל ושזה ממש חרא
אתה מתגייס אחרי כולם ושחברים שלך משתחררים אתה נשאר בצבא שזה ממש מבאס
חוץ מזה ת כל הקטע של עתודאות זה להמשיך במקצוע שלמדת בתוך הצבא ולפי מה שאמרו לי זה לא תמיד קורה ואז אתה יכול להידפק בתור תפקיד חרא שלא קשור למה שלמדת כעתודאי
יש עוד הרבה דברים שאמרו לי על זה אבל אני לא ממש זוכר |
|
|
| MoSH_MaN |
| קרבי זה הכי,אחי! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קרבי זה הכי,אחי! |
בטח, אבל לא בשבילי:)
אגב, אחלה אבטר יש לך.. כל פעם שאני רואה אותו אני צוחק..:D |
|
|
|
|