return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ללאקי בהצלחה בצה"ל (pg. 2)
View this Thread in Original format
ProjectFive
בהצלחה לכל המתגייסים ולכל אלה שכבר שם
אני בן 19 פרופיל 97 קבא הכי גבוהה שיש
ו עוד לא עשיתי טירונות....
חהחה
איך?
אני לומד , על חשבון הצבא
Dj-2TaLL
סידרת קומבינות הא?
luckystrike
תודה כולם !!!!!!

:)

אני מקווה לבוא לכאן להתעדכן בסופי שבוע
;)
R-Yeah
PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!

ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית

נתתי לך נקודה למחשבה?:toothless :D :toothless :D :toothless
Dj Black
ב-ה-צ-ל-ח-ה!
שוב
;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by R-Yeah
PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!

ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית

נתתי לך נקודה למחשבה?:toothless :D :toothless :D :toothless


המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן?
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן?


לא הוא דווקא צודק... אנשים לא צריכים להתלהב מזה שהם עתודאים כי סה"כ חוץ מתוכנית פסגות עתודה זה חרא..

ואני לא מתכוון לעצבן אותך
projectfive
רק אל תחשוב שזה כזה סבבה...
R-Yeah
ממש לא רוצה לעצבן
אנרג'י אתה עדיין צעיר מכדי להבין אז אולי אתה לא מבין את הכוונות שלי
Trance man
אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....:)


לא כדאי מהרבה סיבות
כל מי שדיברתי איתו שהוא עתודאי אמר לי שהוא סובל ושזה ממש חרא

אתה מתגייס אחרי כולם ושחברים שלך משתחררים אתה נשאר בצבא שזה ממש מבאס
חוץ מזה ת כל הקטע של עתודאות זה להמשיך במקצוע שלמדת בתוך הצבא ולפי מה שאמרו לי זה לא תמיד קורה ואז אתה יכול להידפק בתור תפקיד חרא שלא קשור למה שלמדת כעתודאי

יש עוד הרבה דברים שאמרו לי על זה אבל אני לא ממש זוכר

MoSH_MaN
קרבי זה הכי,אחי!
Trance man
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
קרבי זה הכי,אחי!


בטח, אבל לא בשבילי:)

אגב, אחלה אבטר יש לך.. כל פעם שאני רואה אותו אני צוחק..:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement