|
ללאקי בהצלחה בצה"ל (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
לי יש עוד זמן...
:)
1.5 של לימודים...
(לא אמרתי שאני יהנה, אמרתי רק שנה וחצי של לימודים)
לא יודע מה אני יעשה...
עדיין בהתלבטויות...
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Trance man
בטח, אבל לא בשבילי:)
אגב, אחלה אבטר יש לך.. כל פעם שאני רואה אותו אני צוחק..:D |
תודה אני יודע :D
אם אף אחד לא מבין אז זה
Mr Bin Laden |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תודה אני יודע :D
אם אף אחד לא מבין אז זה
Mr Bin Laden |
הבנתי את זה ואני עדיין חושב שזה ענק
אתה הכנת את זה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הבנתי את זה ואני עדיין חושב שזה ענק
אתה הכנת את זה?? |
הםפ אני הייתי מכין את זה לא הייתי פה חחח סתם
זה תמונה "מפורסמת"
גאוני היי-טק(קיציס) הכינו את זה! |
|
|
| DJ-Energy |
אכן אני קטן ויש לי עוד זמן...
יש לי עוד יותר 4 אנשים עד לצבא
:)
נראה לי שכולכם תעזבו לצבא אני יהיה היחיד שישאר כאן אני ידבר לעצמי
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אכן אני קטן ויש לי עוד זמן...
יש לי עוד יותר 4 אנשים עד לצבא
:)
נראה לי שכולכם תעזבו לצבא אני יהיה היחיד שישאר כאן אני ידבר לעצמי
:D |
בן כמה אתה אחי? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בן כמה אתה אחי? |
עוד חודשיים 14 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
עוד חודשיים 14 |
סבבה אחי...
שיהיה במזל טוב עוד חודשיים
:cool: |
|
|
| Dj Moriano |
בהצלחה לאקי.....
ויש לי שאלה מי יחליף אותך??? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבבה אחי...
שיהיה במזל טוב עוד חודשיים
:cool: |
תודה אחי
:) |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בהצלחה לאקי.....
ויש לי שאלה מי יחליף אותך??? |
שאלה טובה |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא בטוח שצריכים להחליף אותו זה נראה לי בסדר אם כל שבוע הוא יהיה כאן
אבל אין לי בעיה להחליף אותו:D
אחותי משרתת בקירייה וכל יום בבית ככה שלה זה אחלה כל יום חבל שזה חרא בקירייה |
|
|
|
|