return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ללאקי בהצלחה בצה"ל (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
לי יש עוד זמן...
:)
1.5 של לימודים...
(לא אמרתי שאני יהנה, אמרתי רק שנה וחצי של לימודים)

לא יודע מה אני יעשה...
עדיין בהתלבטויות...
:D :D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Trance man


בטח, אבל לא בשבילי:)

אגב, אחלה אבטר יש לך.. כל פעם שאני רואה אותו אני צוחק..:D


תודה אני יודע :D

אם אף אחד לא מבין אז זה

Mr Bin Laden
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


תודה אני יודע :D

אם אף אחד לא מבין אז זה

Mr Bin Laden


הבנתי את זה ואני עדיין חושב שזה ענק
אתה הכנת את זה??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


הבנתי את זה ואני עדיין חושב שזה ענק
אתה הכנת את זה??


הםפ אני הייתי מכין את זה לא הייתי פה חחח סתם

זה תמונה "מפורסמת"

גאוני היי-טק(קיציס) הכינו את זה!
DJ-Energy
אכן אני קטן ויש לי עוד זמן...

יש לי עוד יותר 4 אנשים עד לצבא
:)

נראה לי שכולכם תעזבו לצבא אני יהיה היחיד שישאר כאן אני ידבר לעצמי
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אכן אני קטן ויש לי עוד זמן...

יש לי עוד יותר 4 אנשים עד לצבא
:)

נראה לי שכולכם תעזבו לצבא אני יהיה היחיד שישאר כאן אני ידבר לעצמי
:D


בן כמה אתה אחי?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בן כמה אתה אחי?


עוד חודשיים 14
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


עוד חודשיים 14


סבבה אחי...
שיהיה במזל טוב עוד חודשיים
:cool:
Dj Moriano
בהצלחה לאקי.....

ויש לי שאלה מי יחליף אותך???
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


סבבה אחי...
שיהיה במזל טוב עוד חודשיים
:cool:


תודה אחי
:)

DJ_BoN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
בהצלחה לאקי.....

ויש לי שאלה מי יחליף אותך???


שאלה טובה
MoSH_MaN
אני לא בטוח שצריכים להחליף אותו זה נראה לי בסדר אם כל שבוע הוא יהיה כאן

אבל אין לי בעיה להחליף אותו:D

אחותי משרתת בקירייה וכל יום בבית ככה שלה זה אחלה כל יום חבל שזה חרא בקירייה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement