|
Rapture הקליפ של
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
תאמינו או לא אבל
Rapture
כבש עכשיו גם את אמ טי וי
הקליפ יצא ממש יפה וגם הזאת ששרה נראית לא רע
עדיין עדיפים כל הרמיקסים אבל כיף לפתוח טלוויזיה ולשמוע כזה שיר סתם ככה |
|
|
| Dj Black |
לא יצא לי לראות
אבל יחרשו על זה בטח מוותתתת
:eyes: |
|
|
| eXeTik |
איזה באסה ש
sonikphyr & ja9war
נסגרו... כבר אין מי יודע מה אתרים להוריד קליפים חוץ מ
Apipe |
|
|
| Dj-2TaLL |
כן אחי!!!
היא כ-ו-ס-י-ת לאללה!!!
למרות שהדבר היחיד שאני רואה בטלוויזיה הוא סיינפלד ופה ושם דברים אחרים וסרטים אם יש טובים...
אבל חוץ מזה...
לא רואה הרבה...
אין לי זמן לכלום מה אני יגיד לכם... |
|
|
| eXeTik |
יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!
אני הכי אוהב את המיקס של
Riva |
|
|
| Dj Black |
יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס
יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?
:(
כרגע גיליתי את זה |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני חושב של:
Vman
אני יודע קוראים לו אודי חכים...
כמעט בטוח שזה הניק שלו גם...
תחפש את הפוסט |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס
יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?
:(
כרגע גיליתי את זה |
חחחחחחחחח
אחי איפה אתה חיי?
הטראק הזה יצא לפני איזה שבועיים כבר אם אני לא טועה.. |
|
|
| Dj Black |
חחחחחחחח אני יודע
אבל אני כזה פותח את הטראק והתכוונתי לשמוע אותו פעם אחת עד הסוף
(תמיד שמעתי את ריוה הרבה)
פתאום אני קולט שדרן בסוף
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!
אני הכי אוהב את המיקס של
Riva |
אחי... הקטע הוא שזה לא מיקס
זה השיר אורגינל
ושמע... יחסית לזה שאין לזה רמיקס שם השיר עדיין נשמע טוב |
|
|
| Dj Black |
זהוווו זה הקטע
מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ
לא שישימו לך את ריוה מיקס
:cool: |
|
|
|
|