return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Rapture הקליפ של
View this Thread in Original format
Hell_Copter
תאמינו או לא אבל
Rapture
כבש עכשיו גם את אמ טי וי
הקליפ יצא ממש יפה וגם הזאת ששרה נראית לא רע
עדיין עדיפים כל הרמיקסים אבל כיף לפתוח טלוויזיה ולשמוע כזה שיר סתם ככה
Dj Black
לא יצא לי לראות
אבל יחרשו על זה בטח מוותתתת

:eyes:
eXeTik
איזה באסה ש
sonikphyr & ja9war
נסגרו... כבר אין מי יודע מה אתרים להוריד קליפים חוץ מ
Apipe
Dj-2TaLL
כן אחי!!!
היא כ-ו-ס-י-ת לאללה!!!
למרות שהדבר היחיד שאני רואה בטלוויזיה הוא סיינפלד ופה ושם דברים אחרים וסרטים אם יש טובים...
אבל חוץ מזה...
לא רואה הרבה...

אין לי זמן לכלום מה אני יגיד לכם...
eXeTik
יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!

אני הכי אוהב את המיקס של
Riva
Dj-2TaLL
גם ה
AVB
יפה
:D
Dj Black
יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס

יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?
:(

כרגע גיליתי את זה
Dj-2TaLL
אני חושב של:
Vman
אני יודע קוראים לו אודי חכים...
כמעט בטוח שזה הניק שלו גם...
תחפש את הפוסט
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
יש לי את הרדיו ריפ של
AvB
מיקס

יוווו למי יש את הרגיל לשלוח לי?
:(

כרגע גיליתי את זה


חחחחחחחחח
אחי איפה אתה חיי?
הטראק הזה יצא לפני איזה שבועיים כבר אם אני לא טועה..
Dj Black
חחחחחחחח אני יודע
אבל אני כזה פותח את הטראק והתכוונתי לשמוע אותו פעם אחת עד הסוף
(תמיד שמעתי את ריוה הרבה)

פתאום אני קולט שדרן בסוף
:stongue:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
יצא לי לשמוע את זה הבוקר
איזה מיקס מ-ג-ע-י-ל!

אני הכי אוהב את המיקס של
Riva


אחי... הקטע הוא שזה לא מיקס
זה השיר אורגינל
ושמע... יחסית לזה שאין לזה רמיקס שם השיר עדיין נשמע טוב
Dj Black
זהוווו זה הקטע
מהאורגינל עשו את כל המקיסים זה הקטע של הקליפ

לא שישימו לך את ריוה מיקס
:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement