|
Brussel - Halle - Vilvoorde
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Zware discussie momenteel. Persoonlijk vind ik dat de Walen serieus veel noten op hun zang hebben.
thoughts? |
|
|
| Mystique |
Ja idd!!
Heb niet alles up to date gevolgd, laatste ding heb ik paar dagen geleden in krant gelezen, dus miss paar dingen verandert...
Maar toch
Ik snap ni waarom da die manne nu opeens van die belachelijke eisen hebben:
-zo van die franse scholen in randgemeente
- en tweetaligheid van franse brusselaars ni meer zo nauw moet
- overheidsgebouwen verkopen aan hun
wtf heeft da daar nu mee te maken :whip: :whip:
en uiteindelijk zijn het alleen maar veranderingen voor de kamer
europese verkiezingen verandert er niks
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| conclusie: de VLD zijn een stel apen. 200.000 jobs creëren... komt nix van, integendeel. B-H-V oplossen... uitgestelt tot 2007. belastingsverminderingen... LOL laten we daar maar over zwijgen. Dit is gewoon de voortzetting van het geklungel en het niet kunnen waarmaken van de beloftes van de VLD. Als ge da ni kunt oplossen, fine who gives a maar zit dat dan niet te verkondingen op voorhand. my 2 cents. |
|
|
| The_G0dfather |
| De discussie is gedaan zeker? Ze gaan het laten liggen tot na de verkiezingen in 2007, 't duurt al 40 jaar dat dusja 't kan nu ook op die paar jaar niet komen aldus onze begaafde politiekers |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Phortastic
conclusie: de VLD zijn een stel apen. 200.000 jobs creëren... komt nix van, integendeel. B-H-V oplossen... uitgestelt tot 2007. belastingsverminderingen... LOL laten we daar maar over zwijgen. Dit is gewoon de voortzetting van het geklungel en het niet kunnen waarmaken van de beloftes van de VLD. Als ge da ni kunt oplossen, fine who gives a maar zit dat dan niet te verkondingen op voorhand. my 2 cents. |
'k vind alle partijen overigens even onbekwaam
het concept "oppositie" is zo belachelijk, net alsof zij het dan allemaal beter zouden kunnen
bah politics i hate it |
|
|
| Phortastic |
| ^^ naja de oppositie is er net om de regering op de tippen van haar tenen te laten lopen gedurende de gehele regeer periode hé. Tis de taak van de oppositie om alles in twijfel te trekken. |
|
|
| mellow_head |
oops politics!
*walks away and leaves the front door open...again:D* |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zware discussie momenteel. Persoonlijk vind ik dat de Walen serieus veel noten op hun zang hebben.
thoughts? |
Is altijd zo geweest en zal (vrees ik) altijd zo blijven.
Als de Vlamingen nu ook eens zo eensgezind waren en niet zo'n watjes,
was het allemaal zo'n vaart niet gelopen.
Conclusie: wij zijn veel te lief :p
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
'k vind alle partijen overigens even onbekwaam
het concept "oppositie" is zo belachelijk, net alsof zij het dan allemaal beter zouden kunnen
|
True... |
|
|
| diddi |
Derde tegenvaller voor Verhofstadt, na DHL en de nachtvluchten en nu dit... maar wij vlamingen van de randgemeente slikken wel. Wij zijn toch niet belangrijk voor de Vlaamse partijen! Ik dacht dat VLD stond voor Vlaams Liberale Democraten, tzou WLD moeten worden.
Na deze 3 blunders van formaat, zou een eerwaardige regering ontslag nemen, maar dat doen ze lekker niet omdat de Walen én Vlamingen schrik hebben van dat zwarte beest. Dat zwarte beest dat nu trouwens slapend rijk aan het worden is, voor de zoveelste keer. Ik voel me verraden door de Vlaamse regeringspartijen... dankuwel! Ik zal mijn conclusies wel trekken tijdens de verkiezingen in 2007.
gReetz |
|
|
| Wildfir3 |
weet ge, het financiële gezever vind ik erg, maar interesseert mij allemaal nog het minste... 't gaat er mij gewoon om dat er in mijn thuisstad (Halle) tegenwoordig praktisch even veel frans gesproken wordt als nederlands... er zijn zelfs winkels die hun ing folders al enkel in 't frans rondsturen...
Echt te goor dat die veranderingen der ni doorkomen! |
|
|
| diddi |
Of zoals in Wemmel, waar kledingswinkels reclame maken in het Engels... Om de Vlamingen of de Walen niet kwaad te geraken.
Voor mij draait het ook niet om geld, gewoon het principe.
En wat er na de onderhandelingen dan op tafel lag. Gelukkig voor ons dat Spitit zich verzette en dat er uiteindelijk geen akkoord is gesloten. De VLD en SPA hadden onze ziel al verkocht! En daarna of TV scheinheilig gaan doen (SPA vooral) dat Spirit juist gehandeld had en dat ze er mee akkoord waren, terwijl dat ze enkele uren ervoor hetzelfde akkoord hadden goed gestemd.
"En nu de koelkast in voor 5 jaar!!" (Di Rupo).
gReetz |
|
|
| Bertn |
| di rupo heeft gewoon voor de zoveelste keer zijn zin gekregen. verhofstadt danst gewoon naar Elio zijn pijpen. We weten al lang wie achter de schermen de echte premier is van dit land...:nervous: |
|
|
|
|