|
סיכום מסיבות יום העצמאות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dan_yarok!! |
שאתה גר בחיפה מה כבר יש לעשוצ?
הסתובבנו בשכונה קצת הלכנו אחרי זה יעני לעשות על האש עם עוד כמה חברה
התבאס לי התחת אחרי ששנה שעברה יצאתי למסיבה בתל אביב והיה בן זונה השנה פשוט היה מגעיייל אין כזה עצמאות מגעיל לא היה לי בחיים
בקיצור יום עצמאות על תבואו לחיפה! גם אם ישלמו לכם פשוט לא היה כלוםםם
כלום כלום כלום... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=) |
?!
אתה לא מתבייש ??? :D
ANYWAY..
אני הייתי בדום..
הייתה מסיבה מאוד הזויה כי שתיתי הרבה מאוד ועירבבתי...
הייתה מוזיקה טובה סה"כ מטוכנר ובריזמן..
ו..עופר ניסים..בלעעע:eyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by SPL
מה עופר משתמש? |
אל אס די קצת אקסטות לפעמים הוא מזריק קצת וקוקאין זה רק אם ממש הוא במצב רוח על הפנים וכלום לא משפיע עליו... |
|
|
| fusi |
הייתי באפטר באומן תל אביב. 14 שעות מסיבה, לא רע בכלל
;) |
|
|
| Shaharr |
| quote: | Originally posted by fusi
הייתי באפטר באומן תל אביב. 14 שעות מסיבה, לא רע בכלל
;) |
:whip: :whip: :whip:
איך הפסדתי את זה:whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shaharr
:whip: :whip: :whip:
איך הפסדתי את זה:whip: |
התחצלת כנראה...:D |
|
|
| Shaharr |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
התחצלת כנראה...:D |
אמר סגן-סאבי10
:haha: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shaharr
אמר סגן-סאבי10
:haha: |
אל דאגה יום שישי אני דופק כרטיס
עוד לא יודע אם בנקסט או אצל גיל... |
|
|
| princess cc |
הייינו בדום
בהתחלה היה מגעיל !!! מוסיקה שחורה בעעעעעעעעעעעע
אח"כ עלתה עפרה ואני חייבת להודות הוא היה מעולה!!!!!!!!!!
ממש אהבתי! לא יודעת אם זו העובדה שהייתי מבואסת מהמסיקה השחורה
או שהוא באמת היה טוב... בכל אופן נורא נהניתי!
פעם ראשונה שראיתי אותו לייב והוא נותן שואו חבל"ז!!!!!!!!
אהבתי!:)
אח"כ היה אוסי ובריזמן...
את טוכנר לא יצא לי לשמוע כי כבר חתכנו...
בגדול היה מצחיק... הייתה אווירה טובה
אני נהניתי!!!!
אבל... לא יותר מעצמאות שנה שעברה כי אז היינו בארמין בפארק
חח המסיבה הראשונה שהייתי בה באיזור המרכז:)
סתם לידע כללי אנחנו פה כברלמעלה משנה ! איך הזמן טס שנהנים:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני הייתי בריתוק ביום הזיכרון (על משהו מגוחך לגמרי), ככה שלא הייתה לי הזדמנות לחגוג את יום העצמאות.....
אז חגגתי בבסיס... במשמר הנר ארוחת ערב חגיגית עם הסגל המאוד מצומצם שנשאר שם, ובעשיית בית זונות מטורף....... שזה דבר די נדיר בטירונות קרבית.... לפחות ברמות שאני הגעתי אליהן :D
רק ביום העצמאות עצמו הגעתי הביתה כי למפקד שם לא היה כוח לעשות עליי בייביסיטר והוא נתן לי פס..... ועשיתי עם המשפחה על האש, ואז יצאתי לסנוקר ופאב עם כמה חברים.....
היה סבבה לגמרי :) |
|
|
| Shaharr |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני הייתי בריתוק ביום הזיכרון (על משהו מגוחך לגמרי), ככה שלא הייתה לי הזדמנות לחגוג את יום העצמאות.....
אז חגגתי בבסיס... במשמר הנר ארוחת ערב חגיגית עם הסגל המאוד מצומצם שנשאר שם, ובעשיית בית זונות מטורף....... שזה דבר די נדיר בטירונות קרבית.... לפחות ברמות שאני הגעתי אליהן :D
רק ביום העצמאות עצמו הגעתי הביתה כי למפקד שם לא היה כוח לעשות עליי בייביסיטר והוא נתן לי פס..... ועשיתי עם המשפחה על האש, ואז יצאתי לסנוקר ופאב עם כמה חברים.....
היה סבבה לגמרי :) |
לא שמעת על לדפוק נפקדות :D
אצלנו כל מי שאמרו לו להשאר בעצמאות אמר להם מראש שהוא הולך ונתן תנשק |
|
|
|
|