return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סיכום מסיבות יום העצמאות
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
טוב..
קודם כל בוקר טוב..
וואו..
איזה כיף..
חג שמח..
---------------

טוב,
אז ככה.
הייתי בורטיגו
גיא פדרמן
היה לפנים
צמר גפן מתוק
בירה חינם
אלכוהול בחינם
קיצר היה כיף..
איך היה לכם?
OREN
שלא נדע
מתבייש לספר :(
KrazyDJs
על האש אצל חבר
שברנו בקבוק דלק מלא על הרצפה
לקח לנו אח"כ שעתיים להדליק את המנגל
אכלנו אוכל חי
שמענו סיפורי בית"ר - סכנין
היה מצחיק משו אש
ירדנו לשחק פינג פונג ב 2 בלילה
הלכנו הביתה ב 4
היה מצחיק משו אש

:p
DjChook
אני וחברים שלי כל השבוע האחרון לא הצלחנו להחליט מה נעשה
בסוף כולנו נפגשנו באיזה במה באיזור של הבית שלי ועשינו צחוקים

ואז בערך בשעה 1.... שכבר התחיל להיות יבש כי דיי נגמר והלכו אנשים
אמרתי להם
יאלה בואו נעשה על האש בפארק הירקון (מה שתמיד היינו עושים אבל הפעם בחרנו לנסות לא לעשות)
ואז אתם קולטים אותנו ב 1 מתחילים ללכת לבתים לחפש ציוד לעל האש
חבר הוריד ברן-ייגר כמעט מלא... ואז אתם מבינים כבר איך היה :)
קיצר היה נחמד ביותר
Shaharr
הייתי אצל ידידה נסענו לראות הופעות בעיר אחר כך הלכנו עם חברים לעשות על האש ואז חזרנו לישון אצלה
:D
yaman
הלכנו לגן סאקר עשינו על האש אני וחברים היה בן זונה
Ooza
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + -
Glenn-Holmes
7 בערב חברים שלי אומרים לי יאללה תתארגן חצי שעה נוסעים לפלמחים לעשות על האש
אמרתי סבבה קיצר 8 אנחנו יוצאים וזה מתברר שהחברים שארגנו עבדו על כל השאר ומצאנו את עצמנו אחרי שעה ליד זכרון בחוף הטנטורה (או שלא כי אף אחד לא מצא איך נכנסים אליו או שסגרו אותו)
קיצר שלמנו בחוף דור על כניסה לחוף (אני לא מאמין ששלמתי כדי להכנס לחוף...טוב נו חבר שילם עלי)
קיצר תבינו כל החוף יש אולי 40 איש ואני מחפש נואשות אחרי איזה מישהי להתחיל איתה
לא רוצה להעליב אבל אפילו בשביל אליאור הבנות הכי גדולות שהיו בחוף היו קטנות
15 היה הכי גדולות שהיו שם....
אז נאלצתי להסתפק בהתבודדות עם החברה והרצת בדיחות מצחיקות לאללה
בשלב מסוים התחלנו לפרק שם ספסלים וכל מיני מבני עץ שהיו על החוף כדי לעשות מדורה מטורפת...חחח היה מצחיק יש לי חברים די מטומטמים לפעמים
קיצר השוס של הלילה היה הבדיחה שחבר שלי (כל בדיחה שהוא יספר תשמע מצחיק) סיפר

ילד אחד הולך למכולת ואומר למוכר" תביא לי בבקשה לחם" אז המוכר שואל אותו "איזה לחם את רוצה שחור או לבן?" אז הילד עונה "לא משנה איזה באתי עם אופניים"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבדיחה הכי מטומטמת ששמעתי בחיים
YuVaL
הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=)
m0sh
quote:
Originally posted by Ooza
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + -


כמה ילדודס
אלוהים
וגם היה מופע חסידים

חלש +

Meltdown
אחת הבדיחות הכי גרועות שיצא לי לקרוא או לשמוע
FreaKaZoid
גם אני באתי לרעננה עם החברים.... תכלס היה בסדר היו כוסיות ומי שיודע להנות נהנה.
למרות שהמוסיקה הייתה סתם חרטא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement