|
סיכום מסיבות יום העצמאות
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
טוב..
קודם כל בוקר טוב..
וואו..
איזה כיף..
חג שמח..
---------------
טוב,
אז ככה.
הייתי בורטיגו
גיא פדרמן
היה לפנים
צמר גפן מתוק
בירה חינם
אלכוהול בחינם
קיצר היה כיף..
איך היה לכם? |
|
|
| OREN |
שלא נדע
מתבייש לספר :( |
|
|
| KrazyDJs |
על האש אצל חבר
שברנו בקבוק דלק מלא על הרצפה
לקח לנו אח"כ שעתיים להדליק את המנגל
אכלנו אוכל חי
שמענו סיפורי בית"ר - סכנין
היה מצחיק משו אש
ירדנו לשחק פינג פונג ב 2 בלילה
הלכנו הביתה ב 4
היה מצחיק משו אש
:p |
|
|
| DjChook |
אני וחברים שלי כל השבוע האחרון לא הצלחנו להחליט מה נעשה
בסוף כולנו נפגשנו באיזה במה באיזור של הבית שלי ועשינו צחוקים
ואז בערך בשעה 1.... שכבר התחיל להיות יבש כי דיי נגמר והלכו אנשים
אמרתי להם
יאלה בואו נעשה על האש בפארק הירקון (מה שתמיד היינו עושים אבל הפעם בחרנו לנסות לא לעשות)
ואז אתם קולטים אותנו ב 1 מתחילים ללכת לבתים לחפש ציוד לעל האש
חבר הוריד ברן-ייגר כמעט מלא... ואז אתם מבינים כבר איך היה :)
קיצר היה נחמד ביותר |
|
|
| Shaharr |
הייתי אצל ידידה נסענו לראות הופעות בעיר אחר כך הלכנו עם חברים לעשות על האש ואז חזרנו לישון אצלה
:D |
|
|
| yaman |
| הלכנו לגן סאקר עשינו על האש אני וחברים היה בן זונה |
|
|
| Ooza |
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + - |
|
|
| Glenn-Holmes |
7 בערב חברים שלי אומרים לי יאללה תתארגן חצי שעה נוסעים לפלמחים לעשות על האש
אמרתי סבבה קיצר 8 אנחנו יוצאים וזה מתברר שהחברים שארגנו עבדו על כל השאר ומצאנו את עצמנו אחרי שעה ליד זכרון בחוף הטנטורה (או שלא כי אף אחד לא מצא איך נכנסים אליו או שסגרו אותו)
קיצר שלמנו בחוף דור על כניסה לחוף (אני לא מאמין ששלמתי כדי להכנס לחוף...טוב נו חבר שילם עלי)
קיצר תבינו כל החוף יש אולי 40 איש ואני מחפש נואשות אחרי איזה מישהי להתחיל איתה
לא רוצה להעליב אבל אפילו בשביל אליאור הבנות הכי גדולות שהיו בחוף היו קטנות
15 היה הכי גדולות שהיו שם....
אז נאלצתי להסתפק בהתבודדות עם החברה והרצת בדיחות מצחיקות לאללה
בשלב מסוים התחלנו לפרק שם ספסלים וכל מיני מבני עץ שהיו על החוף כדי לעשות מדורה מטורפת...חחח היה מצחיק יש לי חברים די מטומטמים לפעמים
קיצר השוס של הלילה היה הבדיחה שחבר שלי (כל בדיחה שהוא יספר תשמע מצחיק) סיפר
ילד אחד הולך למכולת ואומר למוכר" תביא לי בבקשה לחם" אז המוכר שואל אותו "איזה לחם את רוצה שחור או לבן?" אז הילד עונה "לא משנה איזה באתי עם אופניים"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבדיחה הכי מטומטמת ששמעתי בחיים |
|
|
| YuVaL |
הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=) |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Ooza
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + - |
כמה ילדודס
אלוהים
וגם היה מופע חסידים
חלש + |
|
|
| Meltdown |
| אחת הבדיחות הכי גרועות שיצא לי לקרוא או לשמוע |
|
|
| FreaKaZoid |
גם אני באתי לרעננה עם החברים.... תכלס היה בסדר היו כוסיות ומי שיודע להנות נהנה.
למרות שהמוסיקה הייתה סתם חרטא |
|
|
|
|