|
Blondy Nights @ Hasharon12 (20.05.05) Opening party!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| נראה לי שחר פפלוייזה חחח...:rolleyes: |
|
|
| Meltdown |
| שחר, שוב פעם אכלת לוף שעבר תאריך התפוגה שלו? |
|
|
| fusi |
שחר אכל כפה לפניםםםםםםםםםםםם
(לא לשלוח לי אנשים)
:wtf:
!בכל מקרה - אני שם |
|
|
| princess cc |
+2
אגב שישי הבא זה יום הולדת שלי וכנראה שגם נחגוג בשרון 12
אשמח אם תירשמו אלי:)
[email protected][/email]
אפשר גם לשלוח מייל ל-
[email][email protected]
תודה;) |
|
|
| Black Dragon |
| סיסי רשמתי אותך ואת החברים..אם יש לך עוד אחרים אז תודיעי לי :) |
|
|
| Sm0keMachine |
as you know..
אני שם!
נראה לי יהיה ערב נחמד לאלללה..
גיל - למה אתה לא באיסיקיו אצלי?:)
תכניס אותי
15682105 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- arik
- Black Dragon
- Elin Gersin
- fusi
- Glenn-Holmes
- Haoman TraffiC
- Huge-A
- markfeldman (?)
- Meltdown
- princess cc
- Scorchio
- Shaharr
- sh33p
- shmuel flash
- Silky21
- Sm0keMachine
- THE_BLUE_DRAGON
- UltraWave
- Vortex_SA
:crazy:
מי עוד קופץ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
ונהנה גם מפה שיהיה נוח להגיע
ושימו לב מסומן בה גם חניון חינם.

:disbelief
ד"א:

מזדקנים חחח...!!! |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב בוב'לה :)
אני מפאת גילי המופלג, וחוסר יכולת לנוע לת"א...לא אגיע...
אבל תהנו...ושוב מזל טוב, עד 120 :) |
|
|
| Shaharr |
חחחחחחחחחחחחחחחח הסתלבטתי עם החינמים
ראיתי כל אחד אומר להרשם דרכו היה בא לי גם ח
מזלטוב גילללל!!!
רדבול עלי אולי!
:D |
|
|
|
|