|
Blondy Nights @ Hasharon12 (20.05.05) Opening party!!!
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |

20.5
יום ששי פתיחת ליין
"בלונדי"
המועדון- השרון 12
והנה כמה מילים מהבלונדי עצמו:
(גילי מדר)
| quote: |
שלום,
לאחר שנה וחצי בליין הפאנטסטיק ווקס
אני חוזר לפעילות עצמאית בליין חדש בשם
"בלונדי"
שיתרחש במועדון – השרון 12 בימי ששי החל מה 20.5.
המועדון – השרון 12 בבעלות דני מקוב הוא לטעמי אחד מהמקומות היפים
והנסתרים בת"א שעדיין לא זכו לחשיפה נאותה,
ולכן לאחר שנתיים של פעילות נשאר חדשני ומעניין.
במקום שלושה מפלסי פעילות שיוצרים זרימה תמידית ואווירה אינטימית.
בקומה התחתונה שבא נמצאת הרחבה המרכזית
יארח רזידנט הליין רועי "פאנקי" אלעל
(בעל הבית בחנות פאנקי פיש)
תקליטנים מובילים בסצינת האלקטרו האוס והטכנו.
בלאונג' העליון יקבלו במה כל שבוע שלושה תקליטנים מבטיחים שיקבלו הזדמנות לחשיפה מול קהל בדבר האמיתי.
מפלס השירותים שווה התייחסות משל עצמו.
מלבד היותם לדעת רבים השירותים היפים בת"א
המפלס מהווה זירת הכרות והתגפפות נאותה.
מידי שבוע יפתח הליין למה שהוגדר כ
Pre Party
משעה 23:00 בלאונג' העליון שבו יתארחו תקליטני סוכנות
ILTA.
ובשעה 24:30 תפתח הרחבה המרכזית.
פעם בחודש יארח הליין אומן מחו"ל
שבאותו סוף שבוע יערך אפטר אחה"צ בקפה ברזילאי עם אותו אורח.
סוף השבוע הראשון הזה יהיה ב- 27/28.5 שיגע לארץ
פרנק מולר – בירושימה מהלייבל מולר רקורדס מברלין.
ולמסיבת הפתיחה.......................
במסיבת הפתיחה יארח הרזידנט פאנקי את חברי הקרוב
ושותפי לעשייה בשמונה החודשים האחרונים
רזידנט הפאנטסטיק ווקס רואי טוחנר לסט מרכזי
ואת סלאו מי (שלומי אבני) מבעליי הצופה לשעבר
ומטובי המסובבים בארץ
(אני חושב שיש על נושא זה הסכמה מכל הכיוונים).
בלאונג' יתארחו כל הלילה תקליטני
ILTA :
רונלדו רובטיקה, אלין גרסין ודי ג'יי ארוסיב.
במסיבת יום הולדת לגיל
ויאלללללללללה בלגן.
|

:gsmile: |
|
|
| sh33p |
גיל
הכל טוב ויפה
אבל חבל שאין קצת טראנס או פרוג, חבל שאלי לא מגנן
קיצור איזה גילאים? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by sh33p
גיל
הכל טוב ויפה
אבל חבל שאין קצת טראנס או פרוג, חבל שאלי לא מגנן
קיצור איזה גילאים? |
23+ |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by cluBBer
23+ |
חחחחחחח שמעתי מסיבה של
ilta
אמרתי בטוח אני נכנס....
טוב תהנו חברה |
|
|
| FederalBI |
לא נראה לי ממש שזה
23+ |
|
|
| Meltdown |
| גיל, לא תכין לנו איזה מפה, שמתארת בדיוק איך להגיע לשרון 12??? |
|
|
| Shaharr |
| quote: | Originally posted by FederalBI
לא נראה לי ממש שזה
23+ |
זה כן
גילי מהווקס מעורב בליין הזה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| טוב נראה נשקול אולי נגיע |
|
|
| Meltdown |
| יא שולצהוליק שכמותך, תגיע ביום שישי הקרוב, שנים שלא ראינו אותך, עם חולצותיך הססגוניות |
|
|
| Black Dragon |
אנשים אני מצפה לראות כמה שיותר ממכם בארוע ואילן דיי להיות חציל ותפסיק לשקול, פשוט תבוא!
רשימות מוזמנים והנחות אצלי ואצל גיל |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by FederalBI
לא נראה לי ממש שזה
23+ |
נכון זה לא ממש!
זה קהל מגוון
גם חבר'ה צעירים
(18\19\20)
וגם 24+ ככה שהכניסה היא לקהל טוב ושמח ושאוהב תמוסיקה.
כפי שאלי אמר ניתן לשלוח שמות ופרטים לרשימות אלי ואליו.
0545258607
E-mail: [email protected]
PM
ICQ
יאללההה עוד שלושה ימים יום-הולדת וחגיגה נחמדת ביותר!!!!!!!
:crazy: :crazy: |
|
|
| Shaharr |
| רשימות חינמים להירשם דרכי |
|
|
|
|