|
My Tracks Update #00
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
Here is my frist update for my tracs only one this time FeedBack Plz
-------->;) <--------
Yep Little Click Inside:
Dj_MoSH_MaN_And_Dj_AdiSH-The_Great_OutDoors_ChillOut_Mix |
|
|
| Dj Black |
אני יוריד וירשום תגובה
;) |
|
|
| Gil Shwarts |
ואתה עוד מתפלא למה אנשים לא נותנים לך פידבק ידפוק!
שתי סיבות!
1. לאף אחד לא מעניין ה"צ'יל אאוט" שלך!
2. אתה שם פוסטים לטראק בפורום הישראלי ולא איפה שהוא צריך להיות - Amature DJ's Section!!!
ועוד סיבה שלא רציתי להזכיר קודם אבל הרתחת לי ת'דם
היא שהטראקים שלך פשוט מסריחים אז אנשים מורידים ומתפאדחים לתת ביקורת למה יצחקו עליהם!!
אני בתור טיאסטו בחיים לא יחשוב אפילו לשמוע ת'טראק המאפאפן הזה!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
גיל, אחי, אני לא חושב שמוש בא לפה בשביל לעצבן אותך...
ובטח שאתה לא באת לפה בשביל להתעצבן...
מוש בסה'כ אמר משהו אחד והתכוון למשהו אחר...
אני חושב שאתה מגזים ולקחת את זה קשה...
(לא לוקח פה צדדים פשוט אין סיבה לריב סתם)
מוש: כל מעשה במחשבה תחילה תפנים ותזכור טוב מאוד!!!
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Gil Shwarts |
ומאיפה אתה יודע שהוא אמר דבר אחד והתכוון לדבר אחר?
ממתי אתה קורא מחשבות?? |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אני לא יגיב...
אבל לאקי כתב בחוקים משהו שאני אפשר לפרסם כאן שירים אז אל תעצבן |
|
|
| MoSH_MaN |
| ועוד דבר זה היה נעליב ולא במקום....... |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב זה אולי נכון אז סבבה
אבל עדיין קיימת הסיבה שהטראקים שלך על הפנים ובגלל זה אף אחד לא נותן לי ביקורת עליהם
אבל תשמע, זאת רק הדעה שלי!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ועוד דבר זה היה נעליב ולא במקום....... |
אני חושב שזה מאוד במקום אחרי הפליטות שלך קודם!!
חתיכת אגואיסט! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב זה אולי נכון אז סבבה
אבל עדיין קיימת הסיבה שהטראקים שלך על הפנים ובגלל זה אף אחד לא נותן לי ביקורת עליהם
אבל תשמע, זאת רק הדעה שלי!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
ממש תודה שמע המחמאות
איזה מין צורת דיבור יש לך ?
על הפנים ממש...(אני לא יגיד)
קח דוגמא אדם כמו מורן הוא לא יגיד למישהו בפנים שהוא מכיר(חיים אינטרט)
שמע הטראק שלך על הפנים כולם שונאים אותו לא מעניין לאף אחד...
הוא אומר לא כל כך אהבתי תמשיך וכו וכו...
בן 20 ציפתי ליותר בגרות |
|
|
| Dj-2TaLL |
שמע אחי אני לא קורה מחשבות אני בא לפה לדבר על מוזיקה (אלקטרונית) ודברים אחרים...
אין לי כוח עכשיו...
שמישהו יחליף אותי...
:D :D :D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ממש תודה שמע המחמאות
איזה מין צורת דיבור יש לך ?
על הפנים ממש...(אני לא יגיד)
קח דוגמא אדם כמו מורן הוא לא יגיד למישהו בפנים שהוא מכיר(חיים אינטרט)
שמע הטראק שלך על הפנים כולם שונאים אותו לא מעניין לאף אחד...
הוא אומר לא כל כך אהבתי תמשיך וכו וכו...
בן 20 ציפתי ליותר בגרות |
מה שאתה לא מבין.... חמור.... הוא שאני מתכוון לפתח קריירה מזה
וזה שפתאום בא אליי איזה פלצן ואומר לי שהוא ייקבע לי אם אני מתאים לחו"ל... מרתיח ת'דם
אתה לא יודע איך זה כי אתה לא רציני בקשר לזה אבל אני כן!
בגלל זה אני לוקח את זה אישית (2tall...), כי אני לא ייתן לאף אחד לומר לי אם אני מתאים לפה או מתאים לשם!!!!
ברור???
ועוד משהו... ניגנתי כמעט בכל מודעון, מקום עם שם תותח בדרום... מהפורום בבאר שבע ועד חוות היען באילת
לחשוב שאם הייתי גרוע... לא היו מזמינים אותי שוב ושוב ושוב... נכון???
והנה בא לו איזה ילד אדיוט שאין לו מה לעשות ואומר לי שהוא יגיד לי אם אני מתאים לחו"ל או לא..
שאלה לי אלייך...
תיקלטת פעם במועדון עם שם?
אם כן מה המקסימום שקיבלת להופעה?
בוא אני יגיד לך משהו
בחוות היען קיבלתי 1500 דולר לסט
וזה היה עוד כחימום של ניק וורן!
בקיצור, לפני שאתה זורק לי עוד משפטי חוכמה, תחשוב טוב טוב עד כמה אתה מבין בנושא!
אם אין לך שום דבר לתרום לנושא אני מציע שתשב בצד ותסתום ת'פה! |
|
|
|
|