return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Gumball rally
View this Thread in Original format
1Million$shot
LOL !!!!! DJ Ghost is tegengehouden door de flikken in de gumball omdat hij geen rijbewijs heeft !!!! :D :D

iemand die deze achterlijke decadentie volgt ???
Jasperovitsj
Kzag het juist op het nieuws...

Ghost heel laconiek tegen de camera: "Ik heb blijkbaar geen geldg rijbewijs of zoiets", met een blik waarop te lezen stond "like I care, ik ben beroemd en ik scheur zo snel mogelijk rond in een sjieke bak, waarom zou ik een rijbewijs moeten hebben?" :rolleyes:
Bunz
en opt einde eigelijk na zen interview nog rap ff "DJ Ghost" derachteraan zwiere dat de mense wete da hij et was :)
The_G0dfather
bs !! en dien dwazen "spillie" was daar ook weer te zien :whip:
Jasperovitsj
Darryl Hannah is er ook bij, omdat ze is overgehaald door een vriendin die een organistie heeft die "racen tegen bortkanker" heet. Heel nobel en weldoordacht, geld inzamelen ten voordele van een dodelijke ziekte, en dat door tegen 200 km/u over drukke wegen te scheuren, waardoor ze zichzelf en talloze andere chauffeurs constant in gevaar brengen...:rolleyes:
Bertn
in het verleden zijn er al genoeg verkeersdoden gevallen in de gumball wedstrijd. das voor mij het meest decadente evenement voor verwende rijken ter wereld.

zum kotsen:whip:
DeSpErAtOs-X
het straffe is ... dj ghost is niet eens rijk :p

em heeft speciaal om dit weekend door belgië mee te rijden 14 dagen verlof genomen om te doen alsof hij de hele tijd meerijdt :p

echt een schandeventje ...

em huurt wagens om naar gigs te gaan om z'n aanzien te verhogen etc ... how low can u go e ;)

nujah, nie dat et me veel kan schele ... :p , ieder zijn manier van leven
Wildfir3
1. dat ge commentaar geeft op die gumball, akkoord... mensen worden nodeloos in gevaar gebracht

2. dat ge commentaar geeft op deelnemers, omwille van zaken die NIEMAND kwaad doen (nen auto huren om naar ne gig te gaan, who ing carez), das puur jaloezie ofzoiets :)
Real
quote:
Originally posted by Wildfir3
nen auto huren om naar ne gig te gaan, who ing carez, das puur jaloezie ofzoiets :)

Nee das puur belachelijkheid. Alé nu :rolleyes:
X-Tune
quote:
Originally posted by Real
Nee das puur belachelijkheid. Alé nu :rolleyes:



Hij is niet alleen die dat doet. Denk je dat dat allemaal rijke mensen zijn behalve hij?

DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Wildfir3 2. dat ge commentaar geeft op deelnemers, omwille van zaken die NIEMAND kwaad doen (nen auto huren om naar ne gig te gaan, who ing carez), das puur jaloezie ofzoiets :)


jaloers ... kdenket nie ... in dat geval zou'k zelf nen auto willen huren om naar een feestje te trekken ... :p (ziede mij al rijden :D hihi :D) kvinda gewoon belachelijk ... net als ik het belachelijk vind om zogezegd 14 dagen geen gigs te kunnen doen omdat ge zogezegd de hele tijd meerijd in de gumball ...

enjah ... ik heb nu eenmaal vaak commentaar op mensen :p, nie da ik perfect ben ofzu ze :p ... en zoals ik zelf ook al zei, eigenlijk kan't me nie veel schelen ... maar kvinnet zielig dat dat het imago van de huidige dj's zo naar beneden haalt! Iedereen denkt dan, wow dj zijn verdient massa's etc ... terwijl veel dj's wel wat extra centjes zouden kunnen gebruiken om hun platen, kost & inwoon en de hele boel te kunnen betalen!

mensen die zo ne show-off nodig hebben voor hun ego vind'k nogal TE

neem nu Elof, toch ook al wat dingen bereikt ... maar blijft toch mooi bescheiden en zichzelf ... en dan het andere uiterste: tiesto net hetzelfde, hij blijft tenminste bescheiden!
X-Tune
haha DeSpErAtOs-X :haha:

99% van de nieuwskijkers weet niet eens dat die belg DJ is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement