|
Pinkpop videos
|
View this Thread in Original format
| tiestoworld |
beeld ok...audio zeer slecht...zacht....
link 2
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?vpro3voor12tvonstage-bb.asx |
|
|
| jp |
| Pfff... The Prodigy op Ned3 :eyes: |
|
|
| basvh |
pinkpop is zooooooo 1970 :o :o :o
:p |
|
|
| jp |
| Dance Valley is ook erg 2001 :haha: |
|
|
| basvh |
hehe
vind gewoon stom dat er voor een festival van nauwelijks 19000 man zoveel media coverage, zoveel interview met jan smeets (free publicity) enz enz zijn. Hoeveel house feestjes zijn er niet elk weekend, die krijgen dat niet en zeker niet van die linkse club dat vara heet |
|
|
| jp |
| Die Smeets moet terug naar een dag ipv drie en dan eens echte bands boeken |
|
|
| basvh |
| jah idd, hij moet maar een keer bij roskilde kijken of werchter. Schijnen super festivals te zijn, roskilde heeft ook coole dance namen trouwens |
|
|
| Gonzo |
| The Prodigy was wel erg dramatisch? Die Maxim liep gewoon te krijsen als een loopse kat.. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by basvh
hehe
vind gewoon stom dat er voor een festival van nauwelijks 19000 man zoveel media coverage, zoveel interview met jan smeets (free publicity) enz enz zijn. Hoeveel house feestjes zijn er niet elk weekend, die krijgen dat niet en zeker niet van die linkse club dat vara heet |
Pinkpop bestaat al iets langer, hè. Ondanks dat het programma tegenvalt dit jaar, blijft het toch een icoon. En volgend jaar staat er gewoon weer een goed programma: punt uit :o |
|
|
| basvh |
| beetje zoals jouw avatar dus? :D |
|
|
|
|