|
Säljes
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Har du något (trancerelaterat) att sälja? Då är detta den rätta tråden :)
Alla:
- Om ditt inlägg inte längre är aktuellt, tex för att du sålt det du ville sälja, eller för att din fråga inte längre är aktuell, ta bort det, annars blir tråden lätt fylld med onödiga inlägg.
Säljare:
- Skriv i den här tråden vad det är du vill sälja, ge så bra information du kan om saken ifråga.
- Skriv gärna vad du har tänkt dig för pris.
- Tala tydligt om ifall du har några villkor på försäjlningen, till exempel att köparen betalar frakt eller liknande.
- Om du säljer flera saker på en gång (till exempel ett antal skivor) är det bra ifall du uppdaterar din annons så fort något blir sålt.
- Uppge inte din adress om du inte nödvändigvtvis måste, den kan du ge ut via PM sedan när affären är uppklarad.
Köpare:
- Svara inte här ifall du vill köpa något, utan gör det via PM till säljaren.
- Frågor av privat karaktär ställer du också via PM.
- Undrar du något som alla tänkbara köpare har nytta av att få veta, så kan det vara på sin plats att fråga här i tråden.
[här fyller jag på med regler som ni kommer med, säg även till ifall någon regel ska ändras eller så. jag kommer rensa upp i tråden när vi är överens om relgerna :)] |
|
|
| reveal |
| [Reserverat utrymme] |
|
|
| DuMonde |
Lagt upp hela samlingen till försäljning.
Tradera.com |
|
|
| CJ InterCity |
Armin Van Buuren - A State Of Trance 2005
Holländska releasen (Armind/BMG) Omslaget i perfekt skick. CD1 spelar felfritt. CD2 har en repa som gör att spår 6 inte kan spelas upp korrekt, för övrigt funkar den bra. Säljes för 50.- plus 20.- frakt, totalt 70.-
:) |
|
|
| mr_fisken |
Skärm:
Samsung SyncMaster 957DF. 19" med PLATTA bildrör.
Dator:
Athlon64-3000
512MB PC3200 DDR Kingston
160GB WD 7200 (xtra silent)
GeForce 6600GT 128MB TV&DVI-out
DVD16x+52xbrännare
USB2.0 och alla andra saker ingår givetvis så som ljudkort,floppy,chassi,mus,(värdelösa)högtalare samt fläktar.
Skicka mig ett mail ([email protected]) om ni är intresserade.
Byter gärna mot en laptop(PC/MAC) i motsvarade värde:D |
|
|
| FredAcler |
Säljer min 9mån gamla Numark TT200 som är väldigt lite använd. Med följer även 1st Ortofon Concorde nål samt 2st Magik Muzik slipmats
Pris: 3000:-
Säljer även en obetydligt använd vit Sony Ericsson T630.
Pris: 1000:-
Maila vid intresse.
Grejerna kan skickas, men då står köparen för frakten. |
|
|
| lacksesepsotygh |
jag har några dubbletter som jag gärna byter mot nåt annat.
future sound of london - accelerator
bt - escm
leftfield - leftfism
om ni vill bjuda en slant, eller byta mot nåt annat, skicka ett pm. |
|
|
| Taste |
www.discogs.com/user/Owetz
10st/500-600:-
Om du ska köpa så måste du köpa minst 10st...
Har fler skivor..men vet fan inte hur många eller vilka det är...
Säljer också en Pioneer CDJ-100S.. |
|
|
| Kamelen |
Aloha!!
Resten av skivorna ska bort (allt jag har kvar)
www.discogs.com/user/kmln
där har ni lista
1-4 skivor = 50kr styck
5 skivor = 45kr styck
6-10 skivor = 40kr styck
alla skivor förutom "planet perfecto - not over yet" och "fu man choo - generation" är i nyskick .. de två jag nämnde har fula sleeves... (köpte de begangnade)
frakten blir minimal och de blir paketerade kalasbra så det inte blir några skador alls (hatar tunna paket som man får från UK och skivorna blir böjda/trycka)
John '00' Fleming - For Your Ears Only .. säljs för 500kr eller bud.. det är en trippel tolva (3x12") och alla skivorna har aldrig blivit spelade.. den är även signerad.. kolla på urlen för att se tracklist.. http://www.discogs.com/release/116091
betalning går bra via vanlig banköverföring eller paypal
några frågor? =) (= bra
kram! |
|
|
| djpitch |
Mixer:
Numark PPD1820x, eq på varje kanal, kill switchar mm. Ok skick.
Pris: 2000:-
Mixer:
Pioneer DJM600
8 inbyggda effekter. 3 cross fader kurvor. BPM ampler. Hörlurssplitt mellan valda kanaler. AutoBPM räknare. 3-bands EQ för varje kanal. Balancerad/obalanserad utgång. Sampler. Faderstart. Mkt bra skick.
Pris 6500:- (inkl pioneer prodj-case)
Dubbelcd:
Pioneer CMX3000
19" rackmonterbar dubbelcd med separat styrning, Titan finish, läser självklart CD-R/RW, Wave display visar peakinformationen över hela låten, Internt minne för lagring av cue punkter. Kan lagra 3 cuepunkter per cd på ca 1000 cd skivor, Key lock samt ställbar pitch +/- 6, 10, 16, 100%, Mastertempo, Bpm Sync för beatmatching, automatisk bpm-räknare, Emergency loop och Seamless loop med redigering i utgångsläget för bättre precision, CD text, Jogg-ratt, 3 st hot cue, Scratch-funktion, CD eller scratch-läge... mm
Pris 6000:-
Allt finns i Västerås
PM eller mail |
|
|
| dj christian |
Två stycken Shure Whitelabel pickuper nästan helt nya säljes med tillhörande pickupcase, manual och borstar. För mer information, Shure Whitelabel
Pris: 1200kr |
|
|
|
|