|
BeTA ID Contest 05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| heeft er nog iemand problemen met het afspelen van de ID-s in winamp? bij mij loopt elke sample vast in de 9de seconde.. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Bertn
elke sample |
Dan lijkt het me sterk; we hebben ze onafhankelijk gecodeerd; 't probleem ligt bij je winamp: update www.winamp.com :) |
|
|
| TOR |
we zijn nog maar begonnen en er is al een gelijke stand :D
1. mellow_head: 30 ptn.
1. Jasperovitsj: 30 ptn.
2. CygnusX: 17 ptn. |
|
|
| mellow_head |
how jong, w8 ma Jasperovitsj, khaal u nog wel in |
|
|
| djcresto |
eerst poging na snel beluisteren doorgestuurd. Met beetje opzoekingswerk heb ik er mss nog een paar meer.
En BB, u smaak is echt geweldig :D |
|
|
| mellow_head |
NUMMER 9 EN 32 GODMILJAAR!!!!! |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ik besterf het nog van die smileys. Ondertussen
1. mellow_head: 34 ptn.
2. Jasperovitsj: 30 ptn.
3. CygnusX: 17 ptn.
...from my end
Yo, djcresto :D |
|
|
| mellow_head |
| weinig deelnemende mensen precies:( |
|
|
| TOR |
1. mellow_head: 34 ptn.
2. Jasperovitsj: 30 ptn.
3. CygnusX: 17 ptn.
4. djcresto: 13 ptn.
@ mellow_head: we zijn nog maar net begonnnen hé :) al bang dat er u iemand op de allerlaatste dag van de eerste plaats zal stoten? :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by TOR
@ mellow_head: we zijn nog maar net begonnnen hé :) al bang dat er u iemand op de allerlaatste dag van de eerste plaats zal stoten? :p |
ja:(
lol neeneen ze, may the best ID slut win!:D |
|
|
| Icone |
| Kzal nog eens ne keer proberen... :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
1. mellow_head: 37 ptn. ... on the move
2. Jasperovitsj: 30 ptn.
3. CygnusX: 17 ptn.
4. djcresto: 13 ptn. |
|
|
|
|