|
BeTA ID Contest 05 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Ik doe altijd mee voor de fun. Maar daar zitten teveel platen tussen die ik niet ken. Wellicht veel Bonzai releases of niet? Was daar nooit van op de hoogte :whip: ... Mag iedereen eigenlijk zo'n ID contest maken. Ik zou anders ook misschien wel eentje starten met trance van 2004 ofzo ( is maar suggestie ) |
|
|
| mellow_head |
| As ge de contest wint moogt gij de volgende samenstellen:) |
|
|
| Push2005 |
Ahja zo... DO'H ;)
Edit: Mellow_head, proficiat ge staat al aan de leiding. Is er van jou recentere trance te verwachten :tongue2 |
|
|
| mellow_head |
| ma Pushke toch!:p:p |
|
|
| TOR |
1. mellow_head: 46 ptn.
2. Phortastic: 40 ptn.
3. Jasperovitsj: 33 ptn.
4. DJ Zetski: 18 ptn.
5. CygnusX: 17 ptn.
6. Icone: 14 ptn.
7. djcresto: 13 ptn.
7. Giesber: 13 ptn.
9. Push2005: 9 ptn.
10. The_Godfather: 8 ptn.
11. Rhand: 3 ptn. |
|
|
| TOR |
nog 76 uur en 15 min.
jullie gaan mellow_head toch niet zomaar laten winnen? :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
nog 76 uur en 15 min.
jullie gaan mellow_head toch niet zomaar laten winnen? :p |
:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
nog 76 uur en 15 min.
jullie gaan mellow_head toch niet zomaar laten winnen? :p |
Ik heb momenteel betere dingen te doen dan op ID's jagen :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb momenteel betere dingen te doen dan op ID's jagen :) |
Toch geen examens zeker :tongue2 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
:rolleyes: |
:conf: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
De wedstrijd loopt met andere woorden af op de nacht van 4 op 5 juni, om middernacht. |
|
|
|
|
|