|
Ronald Van Gelderen @ TLV , NEXT /20.5.05/ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
עקב בלאגן קטן לא יצאתי אפילו למסיבה....
אבל אם הייתי יודע יכול להיות שהייתי בא לואן גלדרן
מי בסוף כן היה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אז איך אני יתחיל..?
נתחיל מהקבוע
מארק נוחת אצלי בסביבות אחת עשרה וחצי כדי להתחיל את הערב במשכבר הפך למסורת
סט שלי בבית ...מארק נראה לי לא היה מרוצה מהכיוון המוזיקלי שתפסתי...:rolleyes: לא נורא
ממשיכים לטי אל וי יוצאים מהבית מאוחר לאללה ומגיעים לשם אחרי שתיים באיחור סטייל ירון
בכניסה מקבלים פרטים ששבוע הבא יש מסיבת סגירה של נקסט בטי אלוי משמעלה תתהיות לאן הם ינדדו כעת
(מסיבת סגירה לא מעניינת דרך אגב...)
כמו כן מקבלים תפרטים שארמין ככל הנראה לי יהיה בהפלגה ולגבי מרקוס עושה רושם שאף אחד שם לא באמת יודע מה קורה כרגע
אניווי ברקע כבר יש סאונים של טראנס הולנדי משובח אנחנו נכנסים ועל העמדה האחד והיחיד..אלון הלפרין (?!?!?!) לא יאומן הוא ניגן אפליפטינג מלודי ממש היינו בשוק שם קיצר זה עזר להכנס לעניינים
מבחינת קהל זה כבר נושא לטרד חדש אולי...
מה קורה לנקסט
הייתי סופר מאוכזב מכמות קהל נמוכה שמסמנת את סיום דרכה של נקסט בטי אל וי באקורדים מאוד צורמים ובתחושת אכזבה...
הליין הזה מתחיל לגווע וזה כואב...
אניווי בסביבות 2 וחצי עולה הבחור הצנום והחביב רונלד ואן גלדרן ומכה בנו בשוטים ועקרבים
מארק הביא פנקס (סחה על ההשקעה) והוא בטח יעדכן לראשונה טראקליסט מסודר!
אז אני לא יזרוק ולו מילה על הטראקליסט משאיר את זה לך אחי
אני רק יגיד שהמוזיקה היתה מ-צ-ו-י-נ-ת בניית הסט טובה מיקסוס טוב לא בשמיים אבל לא גרוע גם
בסיום זמן לתמונה עם רונלד (הפריעו לי להגיע אליו בערך מעקה אחד ובקבוק בירה ריק על הרצפה - איפה הימים שהיה צריך לקפוץ מעל מאבטחים כדי לנשום תאויר שארמין הרגע פלט)
וזהו לא זוכר עוד הרבה מעבר לזה
מסיבה טובה קהל נפילה ונקסט חייבים לעשות משהו בדחיפות....אין ליין אלטרנטיבי אם הם ימותו לנו אני יכול לארוז תחפצים ולעבור מפה |
|
|
| Shaharr |
| בשביל מסיבה כזאת הסכמת להפסיד תמסיבה בשרון12??? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shaharr
בשביל מסיבה כזאת הסכמת להפסיד תמסיבה בשרון12??? |
כשמארק יכתוב טראקליסט כבר אתה תבין |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כשמארק יכתוב טראקליסט כבר אתה תבין |
שמח מאוד שנהנת שם, אני אמרתי שהוא אחד הטובים.
בשרון 12 היה מצויין, באמת הצלחה ענקית, מוזיקה מסוגננת ומצויינת
לגבי הטי אל וי, כנראה המועדון עושה הפסקה, כל הליינים שלו נסגרים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
שמח מאוד שנהנת שם, אני אמרתי שהוא אחד הטובים.
בשרון 12 היה מצויין, באמת הצלחה ענקית, מוזיקה מסוגננת ומצויינת
לגבי הטי אל וי, כנראה המועדון עושה הפסקה, כל הליינים שלו נסגרים |
כמו שאמרתי לרונלד ואן גלדרן מחוץ למועדון כבר והנה כמה משפטים מהשיחה הקצרה הזו ממשאני זוכר
אמרתי לו שאהבתי איך שהוא בנה את הסט התחיל מלודי עלה לטק מפציץ וחזר למלודי לקראת הסוף לא לפני שניגן שתי קטעים נוסטלגיים שהזכירו לי נשכחות
שתיים מהאהובים עלי
אז הוא אמר שהוא אוהב לעלות במהלך הסט לכיוון יותר טקי שירים את המקום
אז אמרתי לו הלוואי ובאמת זה ירים תמקום וחבל שהטי אל וי לא נשרף... (טוב את זה אולי רק מארק שמע) |
|
|
| Shaharr |
| מה יהיה עם נקסט אם הוא יעזוב בטיאלוי? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shaharr
מה יהיה עם נקסט אם הוא יעזוב בטיאלוי? |
נקסט תמיד היה ליין נודד הם היו לדעתי ביותר מ-10 מועדונים תל אביביים במרוצת השנים לתקופות שונות
בשנה שדאני הולך לנקסט הם הספיקו להיות בדום בקו ובטי אל וי |
|
|
| Shaharr |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נקסט תמיד היה ליין נודד הם היו לדעתי ביותר מ-10 מועדונים תל אביביים במרוצת השנים לתקופות שונות
בשנה שדאני הולך לנקסט הם הספיקו להיות בדום בקו ובטי אל וי |
נקווה שלא יפסיקו תליין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אני אהיה בשרון 12 , ולו רק בשל העובדה, שנקסט קצת הגזימו בכמה דברים אשר קשורים אליי באופן אישי |
???
או קיי, אני לא ארחיב על הקדימון של אילן ואני אתן לכם את המנה העיקרית:
Ronald Van Gelderen @ TLV - 20.05.2005 - FULL TRACKLIST - "in particulary order..."
01. Evolve - Safe To Dream (Thrillseekers Remix)
02. Reflekt - Need To Be Loved (Thrillseekers Remix)
03. Enmass - Needle Damage
04. Koris vs Djule - Sense Of Time (M.O.R.P.H. vs Scriocco Remix)
05. Kyau vs Albert - Made Of Sun (KVA Hard Dub)
06. Above & Beoynd - No One On Earth (Gabriel & Dresen Remix)
07. Moogwai - Viola 2005
08. ID
09. Ton TB - Dream Machine (Marco V Remix)
10. Mojado - Senoria (Mr Sam Mix)
11. Marco V - More Than A Life Away
12. Ronal Van Gelderen - Cold Storage
13. Dj Seb B - Mass Noise
14. Underworld - Born Slippy (Paul Oakenfold Remix)
15. Tiesto - Adagio For Strings
16. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)
17. Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
לדעתי היה סט לא רע בכלל בהתחשב בשאר האלטרנטיבות שעומדות בפני הבליינים.
כרגע העתיד לא כ"כ ברור.
נחכה לעדכונים. |
|
|
| Meltdown |
לגבי הסיבות האישיות שלי עם נקסט, זה לא לפירוט כאן, מי שיודע על מה שאני מדבר, שישמור את זה לעצמו.
מצער מאוד שנקסט לא מצליחים להתביית על מקום קבוע לליין שלהם בימי שישי, כי כפי שאילן אמר הם כבר היו תקופה בדום, אחר כך בזמיר, אחר כך ב קו מילניום ועכשיו ב טי אל וי.
אולי רוני צריך לחשוב על להשקיע בפתיחת מועדון משלו, שיארח את הליין הקבוע בימי שישי, וייתן מקום לליינים אחרים ביתר ימי השבוע |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מבחינת קהל זה כבר נושא לטרד חדש אולי...
מה קורה לנקסט
הייתי סופר מאוכזב מכמות קהל נמוכה שמסמנת את סיום דרכה של נקסט בטי אל וי באקורדים מאוד צורמים ובתחושת אכזבה...
הליין הזה מתחיל לגווע וזה כואב...
בסיום זמן לתמונה עם רונלד (הפריעו לי להגיע אליו בערך מעקה אחד ובקבוק בירה ריק על הרצפה - איפה הימים שהיה צריך לקפוץ מעל מאבטחים כדי לנשום תאויר שארמין הרגע פלט)
וזהו לא זוכר עוד הרבה מעבר לזה
מסיבה טובה קהל נפילה ונקסט חייבים לעשות משהו בדחיפות....אין ליין אלטרנטיבי אם הם ימותו לנו אני יכול לארוז תחפצים ולעבור מפה |
אני מבין שאני צריך לעשות פה מעשה....
אני אחשוב על זה בקפידה!!! |
|
|
|
|