return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Ronald Van Gelderen @ TLV , NEXT /20.5.05/ (pg. 3)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Originally posted by Meltdown
לגבי הסיבות האישיות שלי עם נקסט, זה לא לפירוט כאן, מי שיודע על מה שאני מדבר, שישמור את זה לעצמו.
מצער מאוד שנקסט לא מצליחים להתביית על מקום קבוע לליין שלהם בימי שישי, כי כפי שאילן אמר הם כבר היו תקופה בדום, אחר כך בזמיר, אחר כך ב קו מילניום ועכשיו ב טי אל וי.
אולי רוני צריך לחשוב על להשקיע בפתיחת מועדון משלו, שיארח את הליין הקבוע בימי שישי, וייתן מקום לליינים אחרים ביתר ימי השבוע


מה זה משנה אם יש להם מקום קבוע או לא ?!
Black Dragon
נקסט חוזרים לדום
:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
נקסט חוזרים לדום
:)


נבואת הפורען הנוראה ביותר התגשמה לה...
עכשיו גם אני אחרון התומכים בהפקרת אוזניי בשטח האש שנקרא מועדוני הארץ ייאלץ לרכוש אטמים
fusi
נקסט חוזרים לדום רק להפקת שבועות 2005 חד פעמית ולא לליין שבועי. בקשר לליין השבועי עדיין לא סגור כלום
markfeldman
מעניין את מי יביאו לשבועות...
fusi
יוהן חילן
m0sh
צעד מקורי מצידם...
markfeldman
quote:
Originally posted by fusi
יוהן חילן


שלילי,

הוא מנגן בתאריך הזה בפסטיבל

NJOY
Star
מרקוס שולץ:D
markfeldman
quote:
Originally posted by Star
מרקוס שולץ:D


R U SURE ?!?!?!?!

Star
תמיד
markfeldman
finger crossed !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement