|
Ronald Van Gelderen @ TLV , NEXT /20.5.05/ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לגבי הסיבות האישיות שלי עם נקסט, זה לא לפירוט כאן, מי שיודע על מה שאני מדבר, שישמור את זה לעצמו.
מצער מאוד שנקסט לא מצליחים להתביית על מקום קבוע לליין שלהם בימי שישי, כי כפי שאילן אמר הם כבר היו תקופה בדום, אחר כך בזמיר, אחר כך ב קו מילניום ועכשיו ב טי אל וי.
אולי רוני צריך לחשוב על להשקיע בפתיחת מועדון משלו, שיארח את הליין הקבוע בימי שישי, וייתן מקום לליינים אחרים ביתר ימי השבוע |
מה זה משנה אם יש להם מקום קבוע או לא ?! |
|
|
| Black Dragon |
נקסט חוזרים לדום
:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
נקסט חוזרים לדום
:) |
נבואת הפורען הנוראה ביותר התגשמה לה...
עכשיו גם אני אחרון התומכים בהפקרת אוזניי בשטח האש שנקרא מועדוני הארץ ייאלץ לרכוש אטמים |
|
|
| fusi |
| נקסט חוזרים לדום רק להפקת שבועות 2005 חד פעמית ולא לליין שבועי. בקשר לליין השבועי עדיין לא סגור כלום |
|
|
| markfeldman |
| מעניין את מי יביאו לשבועות... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by fusi
יוהן חילן |
שלילי,
הוא מנגן בתאריך הזה בפסטיבל
NJOY |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Star
מרקוס שולץ:D |
R U SURE ?!?!?!?! |
|
|
| markfeldman |
| finger crossed !!! |
|
|
|
|