|
[16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Edwin B |
www.johndigweed.com
16-07 Panama Amsterdam
Mochten mensen nog niet genoeg hebben gehad na een dagje extrema outdoor:crazy: |
|
|
| Tim81 |
| Dus toch... werd al genoemd in Progressive thread! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dus toch... werd al genoemd in Progressive thread! |
:p ik wist dat digweed kwam en hoorde vrijdag dat hij ("extrema after") in de panama zou draaien. |
|
|
| SnuggLe |
Joh, idd, dat kan ook in de progthread, is nog zo ver weg :)
Damn, moet je kijken hoeveel threads er nu open zijn over progressive....
...zullen we een eigen forum beginnen? ;)
wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Joh, idd, dat kan ook in de progthread, is nog zo ver weg :)
Damn, moet je kijken hoeveel threads er nu open zijn over progressive....
...zullen we een eigen forum beginnen? ;)
wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie |
Eindelijk nu begint het te lopen, 4 jaar geleden ben ik al begonnen met mijn grote plan om ooit dit hele forum om te turnen in 1 groot progressive walhalla :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Eindelijk nu begint het te lopen, 4 jaar geleden ben ik al begonnen met mijn grote plan om ooit dit hele forum om te turnen in 1 groot progressive walhalla :toothless |
NAZI!!!! Beetje prog propaganda rondstrooien hier!!:whip: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
NAZI!!!! Beetje prog propaganda rondstrooien hier!!:whip: |
Jij hielp mij anders wel mooi mee met elke keer die hardstylers te flamen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Jij hielp mij anders wel mooi mee met elke keer die hardstylers te flamen :p |
mwjha, maar dat staat hier los van. :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjha, maar dat staat hier los van. :p |
Nee dat was allemaal onderdeel van mijn plan :rolleyes: :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Nee dat was allemaal onderdeel van mijn plan :rolleyes: :o |
:eek: Landveraaier! Kop kaal scheren en een kruis in je nek! |
|
|
| DJ_Siesta |
| w8 maar tot de hardcore kneuzen er achter komen dat progressive stoer is:), straks de masters of progressive in thialf, met 1500 golf gti'tjes voor de deur :P |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
w8 maar tot de hardcore kneuzen er achter komen dat progressive stoer is:), straks de masters of progressive in thialf, met 1500 golf gti'tjes voor de deur :P |
Dat zou wel dikke zijn ja...gelukkig zal dat nooit gebeuren ;) |
|
|
|
|