return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[25-06-2005] Impulz Festival - Recreatiegebied, Bussloo (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dj Lex
Als ik kaartjes win wil ik er wel heen :toothless

x2 :toothless
SnuggLe
Zo slecht is die technolineup niet nee.... Slater, Saunderson en Funk D'Void. Zeer leuke namen... maar niet om zoveel voor te betalen.
basd
Staan inderdaad wel een paar erg leuke namen tussen. Vooral James Ruskin is vet, maar ook Luke Slater was de laatste keer dat ik em gezien heb ERG goed.
Asperge
Als er weereens gratis kaarten zijn:p
Tim81
Het zegt wel genoeg dat iedereen gratis naar dit festival wil... Ook ik ben de afgelopen jaren een keer of (inderdaad met vrijkaarten) richting Busloo gereden! Dit jaar wordt het niks, omdat ik die middag richting Mexico vlieg.

Anders zou ik denk ik ook niet gaan...
@win
Aangezien alle leuke namen toch ook al op DV staan (tsja UDC snijdt hier zichzelf mee in de vingers) wordt dit hem toch maar niet :)
M_Peror
Same here... als ik hiervoor iets win qua kaarten ben ik er vast en zeker bij, maar anders... :nervous:
moogwai
quote:
Originally posted by M_Peror
Same here... als ik hiervoor iets win qua kaarten ben ik er vast en zeker bij, maar anders... :nervous:

idem :) (net als bij de meeste andere festivals trouwens, alleen ik heb de laatste tijd niet zoveel geluk meer)
Tim81
Haha, volgens mij doet iedereen mee aan die prijsvragen dan als ik het zo lees...
Glaniskanis
zeker aanwezig
vrijkaartjes he... go figure :p

TranceFool
quote:
Originally posted by Glaniskanis
zeker aanwezig
vrijkaartjes he... go figure :p

waarrrrr? :D
Roger
quote:
Originally posted by Glaniskanis