|
[25-06-2005] Impulz Festival - Recreatiegebied, Bussloo (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| zoiets wel ja |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| Ik heb de kaartjes niet gekregen, heb ze gewoon gekocht en ga erheen met mijn verloofde uit de VS |
|
|
| Yoshiesque |
Hello..
I apologize.. I don't speak dutch! :(
I will be visiting from Canada and would love to check out this event! Does anybody know what city it's located in? I can't seem to get any info from the website..
dank u |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Yoshiesque
Hello..
I apologize.. I don't speak dutch! :(
I will be visiting from Canada and would love to check out this event! Does anybody know what city it's located in? I can't seem to get any info from the website..
dank u |
It's 105 km from A'dam....if you go by train, you have to go to Apeldoorn Station....and from there will be a pendel bus service running to and from the festival site....more info about the trainservice check out www.ns.nl (there will be a link for English)
And please delete your previous thread ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Btw heeft iemand al kaartjes gewonnen :) |
|
|
| snitz |
| wij zijn ook aanwezig met een mannetje of 5. Basvh is deze maal niet aanwezig aangezien hij een tripje door DE USA maakt. Had net contact met hem en was bij Paul van Dijk @ Dallas. Ook heeft hij twee weken terug ff geouwehoerd met dhr. Tijs Verwest, hij stond naast hem te pissen in een vage R&B club in Las Vegas waar hij de dag ervoor in Club Ice gedraaid had..... |
|
|
| jp |
Kaartverkoop schijnt slecht te gaan.
Overal kun je dan ook weer de bekende gratis kaartjes winnen.
De laatste geruchten zijn 10.000 betaalde toegangsbewijzen... |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by jp
Kaartverkoop schijnt slecht te gaan.
De laatste geruchten zijn 10.000 betaalde toegangsbewijzen... |
Ik zag inderdaad her en der weer prijsvragen opduiken [o.a. Coca Cola, Heineken en UDC zelf].
Toch zonde, wat ondanks alle kritieken is Impulz Outdoor toch een leuk feest: top dj's, mooie lokatie en het speelt zich 's nachts af.
Misschien moet UDC de volgende keer iets meer aan de prijs doen. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by jp
|
Waar is overal? Url's please. Ik zie een prijsvraag op phono staan met een achterlijke vraag... :p |
|
|
| jp |
Phono site
UDC site
Telegraaf
Radio 538
Clubcharts
Aktueel Online
Zo kan ik nog wel effe doorgaan :p
Feesten waar massaal kaarten weg worden gegeven mijd ik liever:
-publiek is 'minder'
-bespaard op licht/aankleding
-hogere drankprijzen om omzet te genereren |
|
|
| Lynxx |
Kan alleen de linkjes van de telegraaf en van radio538 vinden trouwens...
Ben benieuwd :p .
(kolkie onder lynxx' account) |
|
|
| Roger |
| jolijn had ook gratis kaarten ergens vandaan, moet niet al te moeilijk zijn denk ik om daaraan te komen:) |
|
|
|
|