|
Ayia Napa
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
Hi boys and girls,
knowing that Ayia Napa in Cyprus is one of the most popular destinations for Israelis in summer I'd like to hear your experiences in case you've been there already. My friends and I are strongly considering flying there in July and would like to know first-hand information about
-clubs (what about "our" kind of music? Any big name dj's or just commerical charts crap?)
-bars and pubs
-crowd (Israelis and what else? Hopefully no drunken Engliush, German?)
-beach, hotels, restaurants, general quality
-parties!!
and most importantly
girls.
Toda lahem |
|
|
| m0sh |
| commercial music and lots of israeli...ibiza is 10 times better |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by m0sh
commercial music and lots of israeli...ibiza is 10 times better |
yes but napa is 10 times cheaper. |
|
|
| KrazyDJs |
עד כמה שידוע לי הוא יודע לקרוא עברית...:wtf:
בכל מקרה אם לא, אז אני אתרגם...
אבל עד אז...
אני מניח שיחכה שרועי וחן יחזרו מהצבא וירשמו פה כמה חוויות...
מה גם שיש את הת'רד שלהם שהם פתחו על זה.. |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אני הייתי באיה נאפה לפני קצת יותר מ3 שנים,..
אז לא יודע מה השתנה מאז..
בכל מקרה - יש שם הרבה מאוד מסיבות מסחריות לצערי.
אבל יש גם מועדונים שמנגנים מוזיקת איכות..
אני הייתי שם למשל במועדון שנקרא פלויד (צמוד לקאסטל) שם הייתה מסיבה מצוינת שניגן בה איזה דיג'יי מהמיניסטרי אוף סאונד מוזיקת פאנקי האוס סקסית..לפחות עד לאותה תקופה זה היה בשבילי אחת מחווית המועדונים הטובות ביותר..
הבנות שם הן סבבה לגמרי..
בוא נגיד שבלי יותר מידי מאמץ תוכל למצוא את עצמך עם איזה מישהי בחדר :)
ובחוף תמצא הרבה בנות חשופות חזה..יאמי..
עדיף להתרחק שם מלהשכיר אופנועים..
כי שם אפשר לקבל דו"ח על כל שטות..
וגם הם נוהגים בצד השני של הכביש(כמו באנגליה) אז קשה להתרגל לזה..
כשאני הייתי שם היה לי ולחברי סיפור עם האופנועים..
גנבו לנו אופנוע ואחרי זה מצאו את האופנוע כולו הרוס..
וזה עלה לנו בהרבה הרבה כסף...
בקשר לאנשים - לדעתי הרוב המכריע של האנשים שם הם אנגלים..
איה נאפה זה מקום מאוד פופלרי אצל הבריטים
יש מצב זה כמו האילת שלנו בשבילהם? :)
בקשר למלונות אני כבר לא זוכר..
אני הייתי באכסניה כזאת חמודה עם בריכה במחיר מאוד נמוך... :D |
|
|
| sabi10 |
well.... been there 2 years ago.
nice place, nice clubs... some commercial, some not.
lots of english peeps, lots of girls, lots of pubs.
about the food, well, the regular : pizza, meat, french fries, sea food..
nice beachs..... its a nice place but very very very moist :wtf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
well.... been there 2 years ago.
nice place, nice clubs... some commercial, some not.
lots of english peeps, lots of girls, lots of pubs.
about the food, well, the regular : pizza, meat, french fries, sea food..
nice beachs..... its a nice place but very very very moist :wtf: |
חחח סאבי אתה מצפה שנאמין שאשכרה הלכת למועדון? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מה לדעתכם עדיף
קוס או איה נאפה? |
|
|
| Sm0keMachine |
| אני לא הייתי בקוס אבל השמועות אומרות שבקוס החיי לילה פחות טובים, יש פחות מועדונים.. |
|
|
| Hell_Copter |
איה נאפה... וואי איזה זכרונות זה מעלה לי :D
הייתי שם עם חן לפני שנתיים...
היינו במלון שנקרא נסטור... הוא 3 כוכבים אבל מבחינת איכות מלון הוא יותר מ-5 כוכבים בארץ!!
באמת מלון ליגה...
קיצר... מבחינת חיי לילה... יש את הסקוור, ששם זה כל הפאבים והמועדונים והכל
יש שם הסכם כזה
משעה 22:00 עד 1:00 יש פאבים שאם אתה קונה שתיה שם אז אתה מקבל כרטיסים חינם למועדונים וכאלה
משעה 1:00 עד 4:00 יש מועדונים שאני אישית ממליץ לך על הקאסל... הטירה... שאחנו היינו שם 6 פעמים :)
ומשעה 4:00 יש אפטר פרטי... שלשם עדיף לבוא עם בנות כי בלי זה סתם לא רציני |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
קיצר חברה, יש טיפים על איך להשיג כל מיני אירופאיות חטובות?
לזיין תשכל על הגיל? להגיד שאני מהארץ או להמציא איזה משהו?
מה אתם אומרים? |
|
|
| m0sh |
זה לא כזה יותר זול
חברים שלי שהיו בנאפה לפני איביזה אמרו לי שהם ביזבזו יותר כסף בנאפה |
|
|
|
|