return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
...ש אני יהיה גדול
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
טוב בעקבות כמה פוסטים שלא קשורים לטראנס אך סחפו עשרות לדיבור סוער ופורסמו מתוך שיעמום, החלטתי לפרסם גם אחת כזו...

:p :p :p

כווווווווולם שהיו קטנים חלמו על זה שהם יהיו גדולים והם יהיו אסטרונאוטים, מכבי אש, וכו...
אז עיניין אותי מה אתם רציתם להיות...

אני אישית (נשבע לכם) שהייתי קטן רציתי להיות נהג, אבל לא סתם נהג!!!
נהג אוטו זבל!!!
:D :D :D :D :D
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
טוב בעקבות כמה פוסטים שלא קשורים לטראנס אך סחפו עשרות לדיבור סוער ופורסמו מתוך שיעמום, החלטתי לפרסם גם אחת כזו...

:p :p :p

כווווווווולם שהיו קטנים חלמו על זה שהם יהיו גדולים והם יהיו אסטרונאוטים, מכבי אש, וכו...
אז עיניין אותי מה אתם רציתם להיות...

אני אישית (נשבע לכם) שהייתי קטן רציתי להיות נהג, אבל לא סתם נהג!!!
נהג אוטו זבל!!!
:D :D :D :D :D


אני אישית רציתי להיות מייקל גורדון הלבן
אבל מאז שהתחלתי להוריד טראנסים בערך גיל 10 - 11 רציתי להיות דיי גיי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני אישית רציתי להיות מייקל גורדון הלבן
אבל מאז שהתחלתי להוריד טראנסים בערך גיל 10 - 11 רציתי להיות דיי גיי


חה חה חה חה חה :D
Dj Black
בגיל חמש רציתי להיות כבאי
ואז בגיל עשר בערך טייס
והיום אני לא יודע

:D

נ.ב

אוטו זבל?!!?....:eyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
טוב בעקבות כמה פוסטים שלא קשורים לטראנס אך סחפו עשרות לדיבור סוער ופורסמו מתוך שיעמום, החלטתי לפרסם גם אחת כזו...

:p :p :p

כווווווווולם שהיו קטנים חלמו על זה שהם יהיו גדולים והם יהיו אסטרונאוטים, מכבי אש, וכו...
אז עיניין אותי מה אתם רציתם להיות...

אני אישית (נשבע לכם) שהייתי קטן רציתי להיות נהג, אבל לא סתם נהג!!!
נהג אוטו זבל!!!
:D :D :D :D :D


אחי... כל מה שיש לי להגיד לך זה שתהיה בריא :)

אני אף פעם לא חשבתי על מה אני רוצה להיות שאני יהיה גדול
פשוט אני מעדיף משהו כיף שיכניס לי הרבה כסף
כמו שצריך
Dj Black
Hmmmm...Dj'ing?
;)
luckystrike
אוטו זבל ???

WTF ???

אתה זה ששלח לעוזי חיטמן את הבקשה ההיא ב"חלום עליכם" ??? מישהוא זוכר את זה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אוטו זבל ???

WTF ???

אתה זה ששלח לעוזי חיטמן את הבקשה ההיא ב"חלום עליכם" ??? מישהוא זוכר את זה?


בטח... אני זוכר שהייתי קטן הייתי רואה את זה אחרי בית ספר
איז חלומות מאפנים היו לילדים... משהו לא נורמלי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
אוטו זבל ???

WTF ???

אתה זה ששלח לעוזי חיטמן את הבקשה ההיא ב"חלום עליכם" ??? מישהוא זוכר את זה?


חחחחחחחחחחחחחחחח
כן אני זוכר את זה...
חבל שזה עדיין לא קיים הייתי שולח לו את הבקשה של
Dj-2Tall
:)
TranceGiant
Being movie director
and im still planning to do so
Adi Herman kovesh et Hollywood, ladies and gentlemen :D
my dream is to put some fine trance songs into my movies, make all the moviegoers tranceaddicts

MoSH_MaN
לא חלמתי על כלום ואני לא חושב עדיין מה אני יהיה ההחלטה אחרונה תיהיה לדעתי באוניברסיטה
DJ_BoN
אני יודע שזה נשמע פלצני וכל זה אבל אחרי קורס טייס אני מתכנן ללמוד כלכלה ולהיות נגיד בנק ישראל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement