|
...ש אני יהיה גדול
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
טוב בעקבות כמה פוסטים שלא קשורים לטראנס אך סחפו עשרות לדיבור סוער ופורסמו מתוך שיעמום, החלטתי לפרסם גם אחת כזו...
:p :p :p
כווווווווולם שהיו קטנים חלמו על זה שהם יהיו גדולים והם יהיו אסטרונאוטים, מכבי אש, וכו...
אז עיניין אותי מה אתם רציתם להיות...
אני אישית (נשבע לכם) שהייתי קטן רציתי להיות נהג, אבל לא סתם נהג!!!
נהג אוטו זבל!!!
:D :D :D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
טוב בעקבות כמה פוסטים שלא קשורים לטראנס אך סחפו עשרות לדיבור סוער ופורסמו מתוך שיעמום, החלטתי לפרסם גם אחת כזו...
:p :p :p
כווווווווולם שהיו קטנים חלמו על זה שהם יהיו גדולים והם יהיו אסטרונאוטים, מכבי אש, וכו...
אז עיניין אותי מה אתם רציתם להיות...
אני אישית (נשבע לכם) שהייתי קטן רציתי להיות נהג, אבל לא סתם נהג!!!
נהג אוטו זבל!!!
:D :D :D :D :D |
אני אישית רציתי להיות מייקל גורדון הלבן
אבל מאז שהתחלתי להוריד טראנסים בערך גיל 10 - 11 רציתי להיות דיי גיי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני אישית רציתי להיות מייקל גורדון הלבן
אבל מאז שהתחלתי להוריד טראנסים בערך גיל 10 - 11 רציתי להיות דיי גיי |
חה חה חה חה חה :D |
|
|
| Dj Black |
בגיל חמש רציתי להיות כבאי
ואז בגיל עשר בערך טייס
והיום אני לא יודע
:D
נ.ב
אוטו זבל?!!?....:eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
טוב בעקבות כמה פוסטים שלא קשורים לטראנס אך סחפו עשרות לדיבור סוער ופורסמו מתוך שיעמום, החלטתי לפרסם גם אחת כזו...
:p :p :p
כווווווווולם שהיו קטנים חלמו על זה שהם יהיו גדולים והם יהיו אסטרונאוטים, מכבי אש, וכו...
אז עיניין אותי מה אתם רציתם להיות...
אני אישית (נשבע לכם) שהייתי קטן רציתי להיות נהג, אבל לא סתם נהג!!!
נהג אוטו זבל!!!
:D :D :D :D :D |
אחי... כל מה שיש לי להגיד לך זה שתהיה בריא :)
אני אף פעם לא חשבתי על מה אני רוצה להיות שאני יהיה גדול
פשוט אני מעדיף משהו כיף שיכניס לי הרבה כסף
כמו שצריך |
|
|
| Dj Black |
Hmmmm...Dj'ing?
;) |
|
|
| luckystrike |
אוטו זבל ???
WTF ???
אתה זה ששלח לעוזי חיטמן את הבקשה ההיא ב"חלום עליכם" ??? מישהוא זוכר את זה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוטו זבל ???
WTF ???
אתה זה ששלח לעוזי חיטמן את הבקשה ההיא ב"חלום עליכם" ??? מישהוא זוכר את זה? |
בטח... אני זוכר שהייתי קטן הייתי רואה את זה אחרי בית ספר
איז חלומות מאפנים היו לילדים... משהו לא נורמלי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוטו זבל ???
WTF ???
אתה זה ששלח לעוזי חיטמן את הבקשה ההיא ב"חלום עליכם" ??? מישהוא זוכר את זה? |
חחחחחחחחחחחחחחחח
כן אני זוכר את זה...
חבל שזה עדיין לא קיים הייתי שולח לו את הבקשה של
Dj-2Tall
:) |
|
|
| TranceGiant |
Being movie director
and im still planning to do so
Adi Herman kovesh et Hollywood, ladies and gentlemen :D
my dream is to put some fine trance songs into my movies, make all the moviegoers tranceaddicts |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא חלמתי על כלום ואני לא חושב עדיין מה אני יהיה ההחלטה אחרונה תיהיה לדעתי באוניברסיטה |
|
|
| DJ_BoN |
| אני יודע שזה נשמע פלצני וכל זה אבל אחרי קורס טייס אני מתכנן ללמוד כלכלה ולהיות נגיד בנק ישראל |
|
|
|
|