|
Beta t-shirts
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Uit de vorige thread bleek dat er een 15-tal geïnteresseerden zijn in een nieuw t-shirt. Ik heb naar de winkel gemaild waar we ze de vorige keer hebben besteld. De prijzen zijn ongeveer gelijk gebleven, dat wil zeggen ongeveer 16€ per tshirt (incl 2€ verzendingskosten) als het bij 15 geïnteresseerden blijft.
Dj Cresto heeft een prijsberekening gedaan bij www.maxevent.be en dat komt ongeveer op hetzelfde neer.
Dj LPG kon in Aalst tshirts laten drukken voor 7€ of minder per stuk. (Laurens, kan je hier eens verder naar informeren?)
Zijn er nog ideëen? Post ze dan hier en dan kunnen we ze vergelijken. |
|
|
| BZRK |
Ik betaal liever enkele euro's meer voor een kwalitatieve tshirt, dan een goeikoop tshirt te nemen da na 2x wassen al niemeer draagbaar is.
Als iedereen tevreden was over die vorige tshirts dan zou ik weer bij dezelfde gaan. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ik betaal liever enkele euro's meer voor een kwalitatieve tshirt, dan een goeikoop tshirt te nemen da na 2x wassen al niemeer draagbaar is.
Als iedereen tevreden was over die vorige tshirts dan zou ik weer bij dezelfde gaan. |
idem :) |
|
|
| InTeXoR |
| ik had me nog niet opgegeven maar ik wil ook wel zo'n t-shirt. en idd liever iets meer betalen voor een goede t-shirt want ik heb hier al tal van die goedkopere t-shirts gehad en dan is de print er na een paar keer wassen al helemaal afgesleten. |
|
|
| Yimanya |
| hier ook wel interesse in zo'n beta shirt |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ik betaal liever enkele euro's meer voor een kwalitatieve tshirt, dan een goeikoop tshirt te nemen da na 2x wassen al niemeer draagbaar is.
Als iedereen tevreden was over die vorige tshirts dan zou ik weer bij dezelfde gaan. |
Sja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ni echt heel tevreden ben over de kwaliteit van de vorige t shirts :nervous:
Ik heb die nog maar 2 of 3 keer gewassen en de letters beginnen al zo hier en daar af te brokkelen (scheurtjes in enz..) en ik ben er nochtans heel voorzichtig mee geweest (op de hand gewassen, ni int wasmachine) |
|
|
| X-Tune |
| tja, als de letter T afbrokkelt, zit je met een t-shirt van Bea |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ooit al gedacht aan stand-up comedy? Met uw humoristisch talent... |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Ooit al gedacht aan stand-up comedy? Met uw humoristisch talent... |
Ja, ik werk al achter de schermen, maar in de picture wil ik niet staan.
Zal ik nu je t-shirt signeren? |
|
|
| Buoyant |
| kheb zo een kariban stretch t-shirt, ik doe dat best wel vaak aan als ik op stap ga en het is nog altijd in orde kwa belettering en kleur dus ik zou er nog wel zo eentje willen, misschien nu liever een wit of andere kleur als dat zou kunnen. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Buoyant
kheb zo een kariban stretch t-shirt, ik doe dat best wel vaak aan als ik op stap ga en het is nog altijd in orde kwa belettering en kleur dus ik zou er nog wel zo eentje willen, misschien nu liever een wit of andere kleur als dat zou kunnen. |
Nog eisen stellen dacht ik zo? :p |
|
|
| X-Tune |
| Waarom geen shirts zonder mouwen voor de sjonnies onder ons? |
|
|
|
|