return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
BETA-party V3 datum (pg. 2)
View this Thread in Original format
Freezel
Btw, ik vind dat Meltoz niet mag stemmen, die MOET gewoon komen ongeacht de datum :D
Zehra
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum.


zeg jonge, das geen excuus eh :p

vorige keer wast in Gent... en der zijn heel wat limbeta's gekomen...

openbaar vervoer, auto, liften, bus, te voet?!
FredNova
16 juli voor mij aub :)
of de week erna 23 is ook goed

30 juli en 6 aug had ik iets te doen, maar ik herinner het mij nu ni (ben echt te moe en ga agenda ni zoeken)

ach whatever, ik kom toch :D (als ik int land ben en niet moet werken, maar als ik datum op tijd weet is dat geen probleem)
Bertn
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum.


dat denk jij:toothless

nee, hasselt is idd ook te ver voor mij... en in die weken van de vakantie is het zowiezo te druk voor mij.
BZRK
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum.


idd dat denk jij :toothless

Maar wij hebben wel al afgesproken dat we zeker weer van de partij zijn, ook al is het in Hasselt.
Precies ne fermen indruk nagelaten :D
Bomar
dju, ik was echt van plan te komen deze keer,
maar ik vertrek de 18de juli op vakantie;
hopelijk wordt het dus de 16de
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Btw, ik vind dat Meltoz niet mag stemmen, die MOET gewoon komen ongeacht de datum :D


Roflol :haha: :haha: :haha:

Ik vin da Chris gelijk heeft :D :D Ik heb de vorige 2 edities al moeten missen door vakanties en nu zal't ni waar zijn zene :p Heb al de datums al in m'ne agenda gezet, voila se :toothless Dus probeer er nu maar is voor te zorgen da'k er ni bij zal zijn ;) :p
Kaidreas
dope... gelle kunt echt wel de datums uitkiezen ze mannekes... kzou graag naar global gathering gaan... gvd en de week na 6 dancevalley?
den 13 augustus???
FUSyke
Het is best wel moeilijk om een goede datum te kiezen. Achter de examens is moeilijk om te organiseren; op het einde van augustus zijn't herexamens en tussendoor zijn er nog tal van evnementen. 30 juli of 6 augustus lijkt mij het beste.

Ik hoop dat mijn geldbeugel het toelaat om te komen met al die feestjes in juli-augustus: 10 days off, Illusion, Tomorrowland, ...
FredNova
quote:
Originally posted by Kaidreas
dope... gelle kunt echt wel de datums uitkiezen ze mannekes... kzou graag naar global gathering gaan... gvd en de week na 6 dancevalley?
den 13 augustus???


14 aug = tomorrowland

Jasperovitsj
^ Indeed, maar ik kan die datum no altijd wel toevoegen in de poll als er veel Beta's zijn die 2 dagen achter elkaar willen uitgaan :)
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Indeed, maar ik kan die datum no altijd wel toevoegen in de poll als er veel Beta's zijn die 2 dagen achter elkaar willen uitgaan :)


nier vergeten dat tomorrowland overdag begint ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement