|
BETA-party V3 datum
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
De vakantie komt eraan, en dat vraagt om een nieuwe Beta-party! Er zijn al een hoop ideeën voor V3, maar voor we echt iets concreet kunnen afspreken is het best om eerst een datum vast te leggen! ;)
We willen natuurlijk zo veel mogelijk Beta's aanwezig zien, en daarom deze poll, waarin je dus kan kiezen uit enkele zaterdagen. Je kan meerdere zaterdagen aanduiden, dus duid die dagen aan waarop je zeker kan komen. Achteraf zien we dan wel welke zaterdag het beste past! :)
Let wel op:
op zaterdag 06/08 is het Dance Valley in Spaarnwoude
op zaterdag 23/07 is het Intuition in Den Haag en Illusion @ the beach
op zaterdag 16/07 is het Extrema Outdoor in Eindhoven en Illusion @ the beach
De locatie wordt waarschijnlijk The Zoo in Hasselt, en we zijn volop bezig met het strikken van een bekende belgische naam ;) |
|
|
| mellow_head |
| 7 augustus verjaark! moeha:p |
|
|
| TOR |
30 juli
7 aug is er Dance Valley, en 23 juli valt midden tijdens Illusion on the Beach
de 16de lijkt me ook wat vroeg om alles nog te plannen, met de examens die er nu aankomen en zo. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
30 juli
7 aug is er Dance Valley, en 23 juli valt midden tijdens Illusion on the Beach
de 16de lijkt me ook wat vroeg om alles nog te plannen, met de examens die er nu aankomen en zo. |
Mijn keuze en redenering as well :)
En na Dance Valley zitten de herexamens er ook aan te komen, dus laat in Augustus is ook geen optie denk ik... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
alle wegen leiden naar ... 30 juli
1) omdat'k met de andere feestjes wil rekening houden
2) omdat ik dan terug ben van vakantie
3) omda'k dan nog nie TE dicht bij de herexamens zit |
|
|
| Freezel |
Doe de 30e maar, heb nog niks gepland staan dan :D
7 augustus is een zondag btw ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Freezel
7 augustus is een zondag btw ;) |
Woops :o
Benny, edit please? :) |
|
|
| Lady_LizzY |
Hoe later, hoe beter voor mij...
Zaterdag 6/8 is my vote :) |
|
|
| Gladius |
| maakt niet echt uit voor mij, dus stem ik maar niet |
|
|
| Xilver |
| Vind het allemaal wa vroeg, zou da eind augustus doen, mr ja, wie ben ik he. |
|
|
| DJ Zetski |
| Jammer genoeg te ver voor mij... Anders was ik er zeker bij geweest. Maar er zitten hier waarschijnlijk maar heel weinig mensen van West-Vlaanderen op het forum. |
|
|
|
|