|
McHärmapor! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
det har bara hänt att mcd har konkurrerats ut på 2 ställen i världen... ett av dom var i umeå, utkonkurrerad av max... |
vad va det andra stället då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tacka vet jag Mammas (liten hamburger kedja med mycket speciell meny, dyraste burgaren kostar ca 500 spänn och har bla. pålägg som rysk kaviar, ägs numer av Sibylla)
ses... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tacka vet jag Mammas (liten hamburger kedja med mycket speciell meny, dyraste burgaren kostar ca 500 spänn och har bla. pålägg som rysk kaviar, ägs numer av Sibylla)
ses... |
seriöst, finns det en sån kedja? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
seriöst, finns det en sån kedja? |
lol, dom finns....mmmmm mammas lyxsmask kostar 800 spänn :D :D :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
lol, dom finns....mmmmm mammas lyxsmask kostar 800 spänn :D :D :D |
ok, tolkar det som att det inte finns :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
seriöst, finns det en sån kedja? | Jepp
Här i Väsby vid OK/Q8 i rondellen så finns det, värt att ta sig till. Sevärdhet !!
Mammas finns på ett fåtal platser i Sverige... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, tolkar det som att det inte finns :) |
Steve, visst finns mammas lyxsmask me rysk kaviar för?? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Steve, visst finns mammas lyxsmask me rysk kaviar för?? | Jaaråå för f*n :) Ska nog ta min digi camera och ta ett kort ihelgen, så där på kul, sen ska jag visa. Kanske man skulle beställa en också eller..... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jepp
Här i Väsby vid OK/Q8 i rondellen så finns det, värt att ta sig till. Sevärdhet !!
Mammas finns på ett fåtal platser i Sverige... |
'
hehe, inte ofta en hamburgerkedja är en sevärdhet :) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
'
hehe, inte ofta en hamburgerkedja är en sevärdhet :) |
i lapplandsväsby är rondellen city:) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
i lapplandsväsby är rondellen city:) |
och busskuren är en förort :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
i lapplandsväsby är rondellen city:) | Hmm njä men där jag bor nere vid station är det, föresten Lapplands Losby om jag får be.
Mammas som sevärdhet? Nä kanske inte , ser ut som en jätte flugsvamp. Ska nog posta en bild på den med, vid första anblick skulle nog dom flesta kanske tro att jag vart å dealat svamp... |
|
|
|
|