|
Sasha Panama (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| emma |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Geen idee!
Damn woman, figure it out yourself! relax :cool: |
nix te relaxen
ik heb net 5 tentamens achter de rug en ik heb er nog 10 te gaan dus ik leef momenteel ff in stress :nervous: :clown: |
|
|
| Partyhardy! |
Heel erg kick dit! :) Zeker van de partij! :cool:
Plus vette opwarm dj!  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emma
nix te relaxen
ik heb net 5 tentamens achter de rug en ik heb er nog 10 te gaan dus ik leef momenteel ff in stress :nervous: :clown: |
Succes dan :D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heel erg kick dit! :) Zeker van de partij! :cool:
Plus vette opwarm dj! |
Share the info please :) |
|
|
| Tim81 |
| Beetje jammer dat ik dit moet missen... maarja, dat moet dan maar goed gemaakt worden door Digweed tijdens Extrema Outdoor en 's avonds in Panama! :o |
|
|
| Remy D |
| ik probeer hier ook te zijn :tongue3 |
|
|
| Human |
Hij komt niet!
Quote:
Hee Human...voorgevoel ofzo ???
we gaan ff verder met een nieuwe datum want sasha vind de woensdag ff teveel worden.
inside look:
I'm so sorry Rene, we're going to have to decline - Sasha has decided that he won't be doing any midweek dates over the summer
.Sorry for any inconvenience caused.
geduld is een schone zaak, en ben bezig met een nieuwe datum.
Halleekus |
|
|
| Remy D |
| beter als het nou op een vrijdag word ga ik er zeker heen, is beter ivm met werk |
|
|
| Human |
| Ik baal er wel van. Het kwam mij prima uit en doordeweek betekent liefhebbers en geen sauna, wat mij betreft: jammer! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Human
Hij komt niet!
Quote:
Hee Human...voorgevoel ofzo ???
we gaan ff verder met een nieuwe datum want sasha vind de woensdag ff teveel worden.
inside look:
I'm so sorry Rene, we're going to have to decline - Sasha has decided that he won't be doing any midweek dates over the summer
.Sorry for any inconvenience caused.
geduld is een schone zaak, en ben bezig met een nieuwe datum.
Halleekus |
Ah jammer,
Rene Vidal is iig goed bezig |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ah jammer,
Rene Vidal is iig goed bezig |
:( |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Human
Hij komt niet!
|
Das mooi kloeeete!!! :mad: |
|
|
|
|