|
Sasha Panama
|
View this Thread in Original format
| Human |
| Woensdag 6 juli Sasha in de Panama. Dat jullie het weten! |
|
|
| magrec |
| woensdag :conf: gare dag :nervous: |
|
|
| Human |
| Crazy wednesday`s in juli en augustus gaan ze doen, met meer van dit soort dingen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Human
Crazy wednesday`s in juli en augustus gaan ze doen, met meer van dit soort dingen. |
wel leuk, ff vrij vragen op mijn werk dan. |
|
|
| SnuggLe |
Gare dag inderdaad.
Maar dan heeeeeeel rap even kaarten fixen. |
|
|
| GrooveCollect. |
ben ook benieuwd of dit 'for real' is.
zou mooi zijn weer een keer. :eyespop:
Ik wacht iig geval ff met het posten op het board tot het bevestigd is. ;) |
|
|
| Tim81 |
off... laat hem dan een weekje later komen!
Dan zit ik namelijk in Mexico!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
off... laat hem dan een weekje later komen!
Dan zit ik namelijk in Mexico!! |
Waar zat je nou in Mexico ? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waar zat je nou in Mexico ? |
Playa del Carmen |
|
|
| Partyhardy! |
Sasha in de Powerzone was ook niet uitverkocht, het is nu op een woensdag: het zal dus allemaal wel loslopen...
Verder vette natuurlijk! 100% van de partij! :eyespop: |
|
|
| DJ_Siesta |
vet Sasha!! en dat nog wel in de panama, hopelijk kan ik hier bij zijn!
sasha is echt vet goed bezig laatste tijd! die EM is misschien wat minder, maar dat nemen we met een korreltje uhh zout |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
vet Sasha!! en dat nog wel in de panama, hopelijk kan ik hier bij zijn!
sasha is echt vet goed bezig laatste tijd! die EM is misschien wat minder, maar dat nemen we met een korreltje uhh zout |
LoL, kusje voor Gerrit ;)
Zal alleen was STAMPENSVOL worden. Leuk, al die hitte :) |
|
|
|
|