return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
~*#$@<ILTA's ID Contest 03>@$#*~
View this Thread in Original format
Factor_X
אוקיי חבר'ה
אחרי די הרבה זמן שעבר מאז זכייתי בתחרות הקודמת שאורגנה על ידי אלכס(הייתי צריך למצוא קצת זמן פנוי בשביל הכנת התחרות חח)
תחרות הזיהויים השלישית במספרה מוכנה!
החוקים הם אותם חוקים
זיהוי שם היוצר = נקודה
זיהוי שם הטראק = נקודה
זיהוי שם הרמיקס(אם יש אחד כמובן) = נקודה

בנוסף ברצוני לציין שטיפה חרגתי מכלל ה15 שניות לכל סמפל
עשיתי כמה סמפלים באורך 20 שניות
ויש גם כאלה שאורכם פחות מ15
מקווה שזה לא יפריע לכם יותר מדי..:)
דבר נוסף שכדאי לציין,
הוא שהפעם משך התחרות יהיה 3 שבועות ולא חודש
אחרי שראינו שהתחרות הקודמת די דרכה במקום בגלל הזמן הרב שלקח מאז תחילתה ועד סיומה, החלטתי לקחת את החוק לידיים ולהגביל עוד יותר את זמן משך התחרות:thepirate


,היום אנחנו נמצאים ב23.5.05
כך שהתחרות תסתיים בתאריך
13.6.05
בדיוק 21 ימים אחרי תאריך הפתיחה

את הזיהויים יש לשלוח אליי לפרטי
או לפנות אליי באייסי שמספרו
252527347

אל תשכחו לא לפרסם את הקטעים שזוהו בפורום עצמו,
.וכמובן לא לזהות קטעים ביחד מפני שזאת רמאות

לינק להורדת הקובץ:
http://members.lycos.co.uk/rockmyworld/ilta_id.html
תודה למיש על ההעלאה!

בהצלחה לכולם!!!! :D



אהההה ועוד משו קטן
שמישהו מהמנהלים ישים בבקשה בדביק
תודה:toocool:
DJ Alex E.
טוב
אני מקווה שהתחרות הזאת תלך יותר טוב מזאת שלי ותהיה עם יותר משתתפים
אני אפילו שרוב הקטעים בסאמפלים לא מדברים אלי ואני לא מכיר אותם,בכל זאת אשתתף כי כבר זיהיתי כמה דברים ישנים יותר כשהטארנס עוד היה בחיים :D
בקיצור
תשתתפו אנשים
הבאנדם השקיע
למרות שאמרתי לו שזה לא שווה תהשקעה כי אנשים פה לא זורקים זין
KrazyDJs
מוריד, ננסה להתחיל לזהות עוד מעט
ronsh
אני מוריד וינסה את מזלי...
TheHunter
מכיוון שהלינק המקורי נפל משום מה, העלתי לכם את הקובץ למקום יותר יציב ומהיר.
תהנו

http://members.lycos.co.uk/rockmyworld/ilta_id.html
Factor_X
תוצאות ראשונות:

TheHunter - 25 Pts
Duduz (שמשום מה לא הזדהה באייסי ולכן אין לי מושג אם זה גם הניק שלו בפורום)
- 17 Pts
DJ Alex E. - 9 Pts
Guetag - 8 Pts

נ.ב
אולי מישהו מוכן לשים את הנושא הזה בדביק כבר?:nervous:
TheHunter
נראה לי פעם ראשונה אני מוביל בדבר הזה
Glenn-Holmes
אני אשמח לנסות הבעיה היא שאף אחד מהלינקים לא עובד....
TheHunter
אוקי זהו, תיקנתי הכול רשמית וסופית!
מקווה שלא יהיו יותר בעיות.
הקובץ נמצא בדף הזה

בהצלחה!
Factor_X
תודה רבה על ההיענות החמה לתחרות ולבקשותיי לשים את הנושא הזה בסטיקי :\

Factor_X
אני רואה שהתחרות הזאת לא מעניינת אף אחד...
ואם זה המצב אז אין טעם להמשיך
המנצח הגדול הוא מישה הלא הוא
TheHunter

מיש אתה זוכה ב"כבוד" של לערוך את התחרות הבאה
:nervous:
HyPeRSoNiC
מה נסגר איתכם?
אחרי 2 תחרויות אתם מתייאשים?

נו באמת..... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement