|
שלום אני חדש :>
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
YO YO
מ'מצב אני חדש פה קוראים לי עומר אני בן 16.6 מצור יגאל - כוכב יאיר למי שמכיר.. :<>
אוהב כמעט את גל סיגנונות הטראנס.. שונא בדם מסביות נוער בשתי שקל :|
אני שומע מוזיקת טראנס מכיתה ג' (כן כן תשאלו את אמא שלי) התחלתי עם איל ברקן אורן ברקן אסטראל פרג'קשין הולימן וכל החראטות האלה...
<:>
יאללה שיהיה לנו בכיף :crazy: |
|
|
| Segev |
ברוך הבא...
תגיד אתה לומד בבית ברל או בכפר סבא? |
|
|
| KrazyDJs |
| ברוך הבא אחי, אני אליאור :) |
|
|
| omergunr |
אללה כפר סבא עלו ליגה :<>
ולומד בבית ברל עמי אסף...
הבית ספר הזה זה שוק אחד גדול
:<>
:eyespop:
קראתי את החוקים למטה , מקווה להישתלב
ד"א למה אני לא יכול להוריד סינגלים או סטים מהאתר אני מכניס שם משתמש שלי באתר ואת הסיסמה וזה רושם ארור (אני משתמש ב דאפ) האיסיקו שלי זה 252456975 למי שרוצה לדבר או כל דבר אחר :<>
שיהיה בכיף.
:toocool: |
|
|
| yaman |
| ברוך הבא שמי בני אני מירושלים |
|
|
| omergunr |
שלום לכולם , נעים מאוד :)
יש למישהו מושג למה אני לא יכול להוריד דברים מאתר? :<<<
יש לי DAP
אני מכניס את השם משתמש שלי ואת הסיסמה וזה רושם לי EOROR 504 משהו כזה
:<<< |
|
|
| Segev |
עומר אתה איזה כיתה אתה?
אני גם לומד בבית ברל ד"א... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by omergunr
שלום לכולם , נעים מאוד :)
יש למישהו מושג למה אני לא יכול להוריד דברים מאתר? :<<<
יש לי DAP
אני מכניס את השם משתמש שלי ואת הסיסמה וזה רושם לי EOROR 504 משהו כזה
:<<< |
שו
DAP ? |
|
|
| yaman |
אם ייצא לך להוריד אז תוריד ישרררר
Solid Sessions - Janeiro (Armin Van Buuren Remix)
הטראק הכי פצצות שם |
|
|
| omergunr |
כיתה י'..
מאיזה ישוב אתה? :O
DAP זה תוכנה האצה כזו..
דווקא רציתי להוריד את
Paul van Dyk - Live at Energy 2003 <: |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא...
וזה לא נותן לך להוריד עם
dap
כי האתר מנסה לחסום את זה בכוח
תקרא מה כתוב בראש העמוד
| quote: | | (Download Accelerators are not recommended) |
|
|
|
|
|