return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שלום אני חדש :>
View this Thread in Original format
omergunr
YO YO
מ'מצב אני חדש פה קוראים לי עומר אני בן 16.6 מצור יגאל - כוכב יאיר למי שמכיר.. :<>

אוהב כמעט את גל סיגנונות הטראנס.. שונא בדם מסביות נוער בשתי שקל :|
אני שומע מוזיקת טראנס מכיתה ג' (כן כן תשאלו את אמא שלי) התחלתי עם איל ברקן אורן ברקן אסטראל פרג'קשין הולימן וכל החראטות האלה...
<:>

יאללה שיהיה לנו בכיף :crazy:
Segev
ברוך הבא...
תגיד אתה לומד בבית ברל או בכפר סבא?
KrazyDJs
ברוך הבא אחי, אני אליאור :)
omergunr
אללה כפר סבא עלו ליגה :<>
ולומד בבית ברל עמי אסף...
הבית ספר הזה זה שוק אחד גדול
:<>
:eyespop:

קראתי את החוקים למטה , מקווה להישתלב
ד"א למה אני לא יכול להוריד סינגלים או סטים מהאתר אני מכניס שם משתמש שלי באתר ואת הסיסמה וזה רושם ארור (אני משתמש ב דאפ) האיסיקו שלי זה 252456975 למי שרוצה לדבר או כל דבר אחר :<>

שיהיה בכיף.
:toocool:
sh33p
ברוך הבא
אני יורי
yaman
ברוך הבא שמי בני אני מירושלים
omergunr
שלום לכולם , נעים מאוד :)

יש למישהו מושג למה אני לא יכול להוריד דברים מאתר? :<<<
יש לי DAP
אני מכניס את השם משתמש שלי ואת הסיסמה וזה רושם לי EOROR 504 משהו כזה
:<<<
Segev
עומר אתה איזה כיתה אתה?
אני גם לומד בבית ברל ד"א...
markfeldman
quote:
Originally posted by omergunr
שלום לכולם , נעים מאוד :)

יש למישהו מושג למה אני לא יכול להוריד דברים מאתר? :<<<
יש לי DAP
אני מכניס את השם משתמש שלי ואת הסיסמה וזה רושם לי EOROR 504 משהו כזה
:<<<


שו

DAP ?
yaman
אם ייצא לך להוריד אז תוריד ישרררר

Solid Sessions - Janeiro (Armin Van Buuren Remix)

הטראק הכי פצצות שם

omergunr
כיתה י'..
מאיזה ישוב אתה? :O
DAP זה תוכנה האצה כזו..


דווקא רציתי להוריד את

Paul van Dyk - Live at Energy 2003 <:
Flotser
ברוך הבא...


וזה לא נותן לך להוריד עם
dap
כי האתר מנסה לחסום את זה בכוח

תקרא מה כתוב בראש העמוד
quote:
(Download Accelerators are not recommended)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement