|
N-Joy gaat niet door
|
View this Thread in Original format
| magrec |
NJOY GAAT NIET DOOR
NJOY, the Festival, wat plaats zou vinden in het weekend van 10 tot en met 13 juni op het festivalterrein van Wailibi World, gaat niet door.
Sander Groet, ID&T: 'Wij wilden NJOY dit jaar voor de tweede keer neerzetten. Hoewel de kaartverkoop vorig jaar niet goed verliep, zijn we ervan uitgegaan, mede door de goede reacties op de eerste editie, dat het dit jaar beter zou gaan. Helaas hebben we moeten constateren dat de kaartverkoop achterblijft bij de verwachtingen. Vorig jaar hebben we dit opgelost door vele kaartenacties met verschillende partijen, maar dat wilden we dit jaar niet meer doen. Dan is de afweging, gaan we het festival verkleinen of stoppen we ermee. Wij hebben voor dat laatste gekozen.
Het is ID&T dus niet gelukt om een evenement met ook pop en rock van de grond te krijgen. We moeten de hand in eigen boezem steken. Anders dan Sensation, Mystery Land of Innercity is NJOY klaarblijkelijk niet sterk genoeg gebleken in de overvolle markt van popfestivals. Dit is een harde maar leerzame les met het oog op toekomstige ID&T evenementen'.
De Sp!ts Breakthrough Awards vinden overigens wel gewoon plaats. De finale hiervan zou op NJOY plaatsvinden maar de organisatie is bezig met een vervangende locatie.
Verrassend :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Little Theseus |
Wilde net hetzelfde posten :D
Ach ja, het had toch geflopt, ik geef ze groot gelijk! Alleen hadden ze het feest natuurlijk uberhaupt niet moeten organiseren! |
|
|
| ahp2002 |
mja, door van die boerenkool artiesten neer te zetten, lijkt het alsof je je publiek niet serieus neemt he. De jongeren gaan liever naar zo'n 538 drive in show denk ik. En danceliefhebbers liever naar topfestivals als DV en Mysteryland
maar goed, weer wat geleerd! |
|
|
| SnuggLe |
Whahahahaha, ik lach me echt ziek.
Sorry hoor, maar wat een sukkels bij ID&T. Vorig jaar werd er al duidelijk gezegd van: Dit gaat nooit werken. Maar nee, ID&T was vol trots en wimpelde alle kritiek af van 'nee joh, dat moet gewoon gaan lopen, wij weten wel wat we doen'. Hoogmoed komt voor de val.
Natuurlijk getuigt het wel van lef om het gewoon af te zeggen, maar then again: het gaat allemaal om geld. Hadden ze het nu weer door laten gaan en was het weer geflopt, dan waren ze helemaal het lachtertje geweest. Nu ook hoor, maar toch :haha: |
|
|
| Chicane |
| sorry hoor Bram, maar dat is totale bull, als je niet volhoudt aan je princiepes en doelstelling hadden Dance Valley, Mysteryland, Sensation en welk ander groot feest nooit bestaan. Elke eerste paar evenementen gaan geheid de soep in omdat het gewoon bergen geld kost, maar als je eenmaal een naam gevestigd hebt kan je er een tijdje mee doorgaan. En dat is niet alleen ID&T, maar ook met UDC en wie dan ook. Pinkpop dit jaar is ook een lachertje en gaat ook vies tegenvallen, volgende keer beter. |
|
|
| BaRTeZ |
Was inderdaad te verwachten. Helemaal na de flop van vorig jaar en de onwijs slechte lineup van dit jaar.
Het concept is in principe vrij aardig, maar ik denk dat we over the top zijn qua festivals hier in Nederland. Ze moeten het idee over een paar jaar maar weer eens uit de kast halen :) |
|
|
| jp |
| Mooi, de keuze tussen NoJoy en Pandemonium is een stuk makkelijker nu |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by jp
Mooi, de keuze tussen NoJoy en Pandemonium is een stuk makkelijker nu |
njoy dus? :p |
|
|
| MdJ |
Wel zonde, aan de ene kant heb ik wel respect voor het feit dat ze iets neerzetten dat net iets anders is dan wat ze gewoonlijk doen.
Aan de andere kant, het was eigenlijk niet echt een feest waar ik zelf heen zou gaan, kan me voorstellen dat dat voor veel dance-liefhebbers hetzelfde is. |
|
|
| jp |
Pandemonium = Laatste live optreden van PCP, Predator, Buzz Fuzz, Chosen Few en Leviathan (live)
Dat enjoyed ook wel :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
sorry hoor Bram, maar dat is totale bull, als je niet volhoudt aan je princiepes en doelstelling hadden Dance Valley, Mysteryland, Sensation en welk ander groot feest nooit bestaan. Elke eerste paar evenementen gaan geheid de soep in omdat het gewoon bergen geld kost, maar als je eenmaal een naam gevestigd hebt kan je er een tijdje mee doorgaan. En dat is niet alleen ID&T, maar ook met UDC en wie dan ook. Pinkpop dit jaar is ook een lachertje en gaat ook vies tegenvallen, volgende keer beter. |
Das toch geen bull?
Tuurlijk kan je een paar keer op je bek gaan, maar dan moet je dat ook toegeven! En dat deden ze vorig jaar in eerste instantie NIET! Dat is wat ik bedoel. Natuurljk gaan er sommigen de soep in, dat zeg ik ook niet. Pinkpop overigens was ook bijna afgelast dit jaar. |
|
|
| Tim81 |
| ... ik wou net kaarten halen ;) :p |
|
|
|
|