|
N-Joy gaat niet door (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Ik snap jou niet helemaal Bram... als jij een keer iets onderneemt en tmislukt dan wil je toch ook niet dat iedereen d'r om lacht? |
|
|
| Stephan B |
Toonde wel redelijke lef dat ze 't dit jaar toch weer probeerden na de redelijke teleurstelling van vorig jaar. Maar die line-up voor dit jaar was inderdaad niet te harden. Zelfs br33z4hs trokken er de neuzen voor op. Dusja, het was wel een beetje te verwachten. Als je een redelijk nieuw concept als NJOY wil neerzetten moet je niet gaan bezuinigen op artiesten, want dat is toch het eerste visitekaartje voor je festival. Maar op zich redelijk arrogant om het maandje van te voren zo af te blazen. Denk dat ze het al wel wat langer aan hadden zien komen, nu hebben ze die mensen die wél (vraag me niet waarom :toothless) een kaartje hebben gekocht wel redelijk genaaid al krijgen ze hun geld terug.
Maargoed, ook ID&T gaat wel eens vlak op z'n bek :o Maar ze leren er in ieder geval zeggen ze, goede zaak :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik snap jou niet helemaal Bram... als jij een keer iets onderneemt en tmislukt dan wil je toch ook niet dat iedereen d'r om lacht? |
Tuurlijk wil je dat niet.
Maar dat kan je nooit voorkomen, en lachen doet altijd een aantal mensen. Ik dus ook deze keer.
ID&T was hier redelijk arrogant over, dus vandaar. |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb ik me toch voor niks opgegeven voor gratis kaartjes :o |
|
|
| New Wave |
| Ik kan hier echt niet mee zitten. Snap dat ze iets all-round willen doen maar dit was geboren om te mislukken. |
|
|
| sndh |
| Arme Wouter Bos, hij zou ook draaien op NJoy, lekker de halve homo 100 op start-stop gemixt, heerlijk!! :rolleyes: |
|
|
| nwopper |
Zat er dik in....ze hadden vorig jaar nog zoiets.....
....oh ja..."Pleasuredome"..... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by nwopper
Zat er dik in....ze hadden vorig jaar nog zoiets.....
....oh ja..."Pleasuredome"..... |
hmmm ja maar daar was vantevoren al bekend van dat het maar eenmalig zou zijn, en volgens mij is dat toen redelijk goed verkocht |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Muppy
hmmm ja maar daar was vantevoren al bekend van dat het maar eenmalig zou zijn, en volgens mij is dat toen redelijk goed verkocht |
Mwoah je event verplaatsen van het Gelredome naar de HMH:rolleyes: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Asperge
Mwoah je event verplaatsen van het Gelredome naar de HMH:rolleyes: |
haha owja...dat was ik eeeeven vergeten:toothless |
|
|
| @win |
| Zo handelen het daar bij id-t wel heel netjes af! Hier zit toch echt een steigende lijn in! Eerst dat hele gedoe rondom Innercity en nu dit! Helder en eerlijk uiteengezet. In dat opzicht echt een puntje erbij voor id-t! |
|
|
| Roger |
| he ! voor niets een kaartje gekocht:D |
|
|
|
|