|
החטיף שאתם הכי אוהבים....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....
מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש
וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש...... |
|
|
| TranceGiant |
ein kmo bamba
shel osem |
|
|
| nesher |
Mars
הכי בן זונה בעולם
אבל יייקקקקררררר!!!! |
|
|
| DJ_BoN |
| אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה. |
|
|
| Dj Moriano |
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....
החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM
ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה. |
אני זוכר שנסעתי עם חברים בחופש לאילת
אחד בא עם סטוק של טוב טעם
זה באמת טעים...
וזה גם זול
אבל זה לא הכי טעים (זה בין הטעימים)1
גם צ'אק זה טעים |
|
|
| DJ-Energy |
| Sneakers Rule!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
הממממממ יש מלא
טוב טעם זה טעים זה לא הכי טעים תמיד היינו צוחקים על זה וקונים את זה
הכי טעים אין דבר
יש טעמי יש סילי במבה כיפלי גריל דני שובבני קינדר אין אחד ספציפי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....
מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש
וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש...... |
אני לא מכיר יש את זה בקניון שבעת הכוכבים כי אני הולך לשם היום...? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
Sneakers Rule!!!!! |
תודה שהזכרתה את זה, כבר שכחתי שיש לי חבילה מלאה, אני הולך לקחת אחד... :D |
|
|
| ProjectFive |
איל כמו פסק זמן שוקולד לבן
אין!@ |
|
|
| Dj Black |
מה אתם מתווכחים בכלל
למרות שאני לא מכיר את הטים טם
אני יכול להגיד לכם שסניקרס ומארס
זה שני החטיפים שאני הכי אוהבבבב.....אתם מביאים לי חבילה שלמה של
mini
אני גומר אותה תוך דקה
:eyes:
(לצורך העניין אני לא שמן אני חזיר)
:D |
|
|
|
|