return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
החטיף שאתם הכי אוהבים....
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....

מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש

וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......
TranceGiant
ein kmo bamba
shel osem
nesher
Mars
הכי בן זונה בעולם
אבל יייקקקקררררר!!!!
DJ_BoN
אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.
Dj Moriano
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....

החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM

ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_BoN
אני מצטער לאכזב את כולכם אבל אתם טועים. החטיפים הכי בני בני בני זונות בעולם זה טוויקס וחטיף-טוב-טעם ואף אחד לא יכול להתווכח על זה.


אני זוכר שנסעתי עם חברים בחופש לאילת
אחד בא עם סטוק של טוב טעם
זה באמת טעים...
וזה גם זול
אבל זה לא הכי טעים (זה בין הטעימים)1
גם צ'אק זה טעים
DJ-Energy
Sneakers Rule!!!!!
MoSH_MaN
הממממממ יש מלא

טוב טעם זה טעים זה לא הכי טעים תמיד היינו צוחקים על זה וקונים את זה

הכי טעים אין דבר

יש טעמי יש סילי במבה כיפלי גריל דני שובבני קינדר אין אחד ספציפי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני עכשיו בדיוק אוכל
TIM TAM
שזה הדבר הכי טעים שיש בעולם.....

מי שלא יודע זה חטיף שאתה שותה דרכו שוקו הוא ניהיה רך וזה
מלא שוקולד וזה הדבר הכי טעים שיש

וזה כמובן החטיף הכי טעים שיש......


אני לא מכיר יש את זה בקניון שבעת הכוכבים כי אני הולך לשם היום...?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DJ-Energy
Sneakers Rule!!!!!


תודה שהזכרתה את זה, כבר שכחתי שיש לי חבילה מלאה, אני הולך לקחת אחד... :D

ProjectFive
איל כמו פסק זמן שוקולד לבן
אין!@
Dj Black
מה אתם מתווכחים בכלל
למרות שאני לא מכיר את הטים טם

אני יכול להגיד לכם שסניקרס ומארס
זה שני החטיפים שאני הכי אוהבבבב.....אתם מביאים לי חבילה שלמה של
mini
אני גומר אותה תוך דקה
:eyes:

(לצורך העניין אני לא שמן אני חזיר)
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement