|
TA SHIRT DEEL 3 --- Wie wil wat??? --- (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
1. doet mij maar een Longsleeve
2. Kleur.....blauw???
3. Nickname, ja
4. Member since, nee
5. Opdruk voorkant......design van timeporte
6. Opdruk achterkant....addicted yet
7. extra opmerkingen...heb ik nie |
|
|
| The Groove |
1. T-Shirt of Longsleeve
Longsleeve
2. Kleur
Wit of Paars
3. Nickname, ja / nee
Ja, hoeft niet
4. Member since, ja / nee
Nee
5. Opdruk voorkant
Idee van TimeportE
6. Opdruk achterkant
Weet ik nog niet. Addicted yet...? in strakke en duidelijke letters is op dit moment nog mijn top keuze
7. extra opmerkingen...
Over de achterkant: Ik hoop niet dat het die tekst wordt. Vind het een beetje krom klinken. |
|
|
| Dj Alpha |
1. T-Shirt of Longsleeve T-shirt
2. Kleur Paars/Donkerblauw
3. Nickname, ja / nee Ja
4. Member since, ja / nee hoeft niet perse
5. Opdruk voorkant t mooiste ontwerp uiteraard, ze zijn nog niet allemaal af duzz...
6. Opdruk achterkant eigenlijk nix.. als je er nog een zin bij gaat zetten bij je nickname wordt t zo slordig.. we kunnen natuurlijk wel doen dat iedereen die voor geen nickname kiest er de tekst "addicted yet?" op krijgt ofzo.. we kijken wel ff :)
7. extra opmerkingen... ikke niet |
|
|
| dj_highforce |
1. Longsleeve
2. Paars/Blauw (Wat DJ Alpha bedacht had)
3. Nickname, ja (Als het kan "Daaniejel" ipv "dj_highforce")
4. Member since, ja
5. Ja...(ik vind dat TA door elkaar mooi, maar maakt niet uit)
6. Ja...(Nick + Addicted Since) ("addicted jet" mag ook)
7. op paars shirt graag die groene letters..:d
Wanneer krijgen we de definitieve prijs aan waar moet dat geld gestort worden..? |
|
|
| Flipper01 |
1. T-Shirt, zonder mouwen lijkt me ook wel gaaf
2. Paars/blauw, zoals door TimeportE gepost was
3. Wel je Nickname erop
4. Member since ook erop
5. TA logo zoals gepost door TimeportE
6. Nickname en Addicted since
7. verder geen opmerkingen... |
|
|
| John |
1. T-Shirt of Longsleeve
beide, mag dat ook? anders t-shirt
2. Kleur
zwart of wit of blauw of paars ofzo :P
3. Nickname, ja / nee
nee, aangezien ik geen nickname heb maar mn normale naam en die hoef ik ni zo nodig op een tshirt :)
4. Member since, ja / nee
nee ook ni...misschien klein op een mouw dan is et niet erg..maar ik vind et overbodig.
5. Opdruk voorkant
ja een mooi logo, niet te groot.
6. Opdruk achterkant
die txt
(The
Real
Answer
Never
Comes
Easily
Almost
Defying
Definition,
Its
Called
Trance)
is zeer goed, dus doe die er maar op
7. extra opmerkingen...
als iedereen een eigen plaatje + member since + eigen nick wil lijkt dit me redelijk onhaalbaar. Want dan kan je niet 'goedkoop' een x-aantal van dezelfde t-shirts/longsleeves laten maken. niet dat dit erg is, maar als je ook nog goeie kwaliteit wil zullen de kosten misschien wel erg hoog worden?
oke dat was mijn mening :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by John
7. extra opmerkingen...
als iedereen een eigen plaatje + member since + eigen nick wil lijkt dit me redelijk onhaalbaar. Want dan kan je niet 'goedkoop' een x-aantal van dezelfde t-shirts/longsleeves laten maken. niet dat dit erg is, maar als je ook nog goeie kwaliteit wil zullen de kosten misschien wel erg hoog worden?
oke dat was mijn mening :) |
lijkt mij ook, dus als we het erover eens zijn wat er voor en achterop mag, dan wordt het gewoon een standaard shirtje :) Hopelijk lukt t nog voor IC eh? :)
*edit*
Deze kleur paars misschien iets? Op deze sites verkopen ze nl t-shirts.
 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hopelijk lukt t nog voor IC eh? :)
*edit*
Deze kleur paars misschien iets? Op deze sites verkopen ze nl t-shirts.
|
ik vind die kleur wel goed eigenlijk.. iets donkerder dan de paars die alpha gebruikt had.. TOP! :):) |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lijkt mij ook, dus als we het erover eens zijn wat er voor en achterop mag, dan wordt het gewoon een standaard shirtje :) Hopelijk lukt t nog voor IC eh? :)
*edit*
Deze kleur paars misschien iets? Op deze sites verkopen ze nl t-shirts.
|
Ik vind deze kleur iets te donker.. heb liever een iets fellere kleur.. dat donkere staat mij niet zo goed geloof ik..
Maar de kleur van het shirt kan toch wel voor iedereen anders zijn..?
Alleen moet het wel bij de kleur opdruk passen natuurlijk...
[edit]De gele vink ook wel relaxed [/edit] |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
[edit]De gele vink ook wel relaxed [/edit] |
Wordt jij dan onze "Kanarie-Trance addict"?
:p |
|
|
| Dj Alpha |
| idd, je was me voor New_Wave, kan je op je achterkant de tekst laten drukken "vogelclub de kanariepietjes" :D:D:D |
|
|
| John |
ik vind die kleur wel goed =)
maar net zoals dj_highforce zei, moet het toch wel mogelijk zijn om meerdere kleuren tshirts te laten maken? dan zou ik gaan voor zwart, wit, paars, blauw (en een gele) omdat die kleuren volgens mij et meest genoemd zijn =) |
|
|
|
|