|
TA SHIRT DEEL 3 --- Wie wil wat??? --- (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
We sien wol ff :D
Eerst t ontwerp, dan zien of ze bij de drukker goeie shirtjes hebben :) Zo niet.....dan wordt het heel lastig voor mij om voor iedereen aparte goeie kwaliteits shirtjes te kopen dus dan wordt het waarschijnlijk zwart ofzo.......maarre......al klaar met ontwerpen timmay? :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
vin het wel een toffe kleur paars,
daar zal dat felle van de voorkant (TA) wel goed op staan denk ik ! |
|
|
| kolkiewolkie |
OK, dit moest ik dus nog ff invullen, hier komt ie:
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
1. Longsleeve (t-shirt geen probleem trouwens
2. Donkerblauw/paars (van alpha dus)
3. Nickname, nee , wel 'addicted yet...?'
4. Member since, nope
5. Opdruk voorkant : dat TA logo wat timeporte aangedragen heeft, in de kleur lichtgroen (wederom alpha)
6. Opdruk achterkant: geen, zekers niet die tekst
7. extra opmerkingen...: wat ik al zij: mijn nickname vervangen door addicted yet, ook in de kleur felgroen of evt. wit |
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Miss Proximus |
Stel dat het een standaard shirtje wordt dan is de tussenstand:
1) t-shirt
2) Donkerblauw of Paars
3) voorkant Alpha's ontwerp
4) achterkant nickname of ...addicted yet?
T-shirt en longsleeve liggen dicht bij elkaar, paars en donkerblauw ook, nickname en ...addicted yet ook. De lange tekst en member since hebben een laag aantal stemmen.
:) Dus ik moet maandag maar ff naar de drukker om de shirtjes (kleur/kwaliteit) te bekijken? En als er geen longsleeves zijn...zijn er dan mensen die afhaken? Of al t blauwe shirtjes worden? Of als bijv. de tekst en member since er niet opkomen? En als hetzelfde op alle achterkanten moet....wat dan? |
|
|
| magrec |
| magrec heeft zijn nick liever niet op t-shirt/longsleeve ;) (zo mijn redenen voor) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Stel dat het een standaard shirtje wordt dan is de tussenstand:
1) t-shirt
2) Donkerblauw of Paars
3) voorkant Alpha's ontwerp
4) achterkant nickname of ...addicted yet?
T-shirt en longsleeve liggen dicht bij elkaar, paars en donkerblauw ook, nickname en ...addicted yet ook. De lange tekst en member since hebben een laag aantal stemmen.
:) Dus ik moet maandag maar ff naar de drukker om de shirtjes (kleur/kwaliteit) te bekijken? En als er geen longsleeves zijn...zijn er dan mensen die afhaken? Of al t blauwe shirtjes worden? Of als bijv. de tekst en member since er niet opkomen? En als hetzelfde op alle achterkanten moet....wat dan? |
neeeee geen nickname,en geen member since. kleur toch et liefste zwart (veeleisend??), paarse kleur willik eerst ff zien voordat ik daarmee instem (net of ik daar over ga :))
en die ene txt kan dus niet op de achterkant? jammer..maar addicted yet is ook goed :):) |
|
|
| Flipper01 |
De shirts die je laat drukken hebben allemaal dezelfde voorkant, wat betreft de achterkant kan je dit voor iedereen verschillend doen. De nicknames moeten nl bij iedereen apart gedrukt worden..
Wat betreft de kleur kan je misschien een poll maken waarin we kunnen kiezen tussen een aantal verschillende kleuren, tussen donkerblauw en paars.. Moet je alleen wel weten in welke kleuren de t-shirt te krijgen zijn. |
|
|
| TranceFool |
Ik vind dat minstens onze nick er wel op moet. Is nog handig ook weet je gelijk wie je ziet :)
Trouwens stel dat de achterkant met de nick wordt, komt er dan iets bij van: Nick, proud member of TA. ??
En wrom zou et nie allebei kunnen, addicted yet en nick? (dat is toch nie te vol) |
|
|
| Origin X |
1. Longsleeve
2. Zwart, donkerblauw, crème wit
3. Nickname, NEE !!!
4. Member since, NEE !!!
5. Logo van timeport
6. text achterop van timeport, NIET 'Addicted Yet?' !!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Er is dus ook al geopperd om zélf je nick erop te zetten...kan heel makkelijk...is veeeeeel geodkoper, want als wij allemaal een andere nick hebben dan moeten ze dus ook 25 verschillende ontwerpen hebben...tijdrovend: dus duur.. |
|
|
| Blik |
laat ik me er ook maar ff in gaan mengen
1. longsleeve
2. paars/blauw
3. Nickname NEE!!!
4. Member since: NEE!!
5. timeportE (wel ander kleurtje dan zwart, leest zo moeilijk op een donker shirt....:D maar volgens mij word het dan het shirt van alpha, als ik het goed gelezen heb)
6. addicted yet
ik vind trouwens wel dat we met één collectief shirt aan moeten komen, ik vind trouwens de url erop niet zo'n goed idee, lijk je meteen zo'n computernerdje:p, ik ben het eens met Miss Proximus over je nick, dat als je die erop wilt die het beste zelf erop kunt zetten, dat we dan ook zorgen dat we zelf het lettertype verzinnen zodat we uiteindelijk allemaal hetzelfde lettertype hebben |
|
|
| Dj Alpha |
| ik denk dat t wel vet is om tranceaddict.com achterop te zetten.. weten mensen idd waar je vandaan komt :) |
|
|
|
|