return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Great Producers ---> Bad Dj's And The Opposite
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב מעולם לא פתחנו איזשהו דיון אציני על תופעה רווחת בסצינה של יוצרים מהוללים שכבר מזמן הטביעו את חותמם בהיסטוריית המוזיקה האלקטרונית ומוזיקת הטראנס ולמרות ותק של מינימום עשור שנים בקדמת הבמה כדי גיים הם לא נחשבים לעילוי גדול בלשון המעטה

מייק הוא הדוגמה הרווחת שרבים יסכימו עליה בקטגוריה הזו
אני מוכרח לציין שעם כל הכבוד אנדי מור כדי גיי (שמעתי אותו לייב אבל שמעתי גם סטים מוקלטים) הוא בינוני אני מדבר על טכניקה כרגע...וכיוצר הוא ללא ספק הדבר הטוב ביותר שקורה לסצינה בשנה + האחרונה

איירוייב דווקא לא די גיי גרוע לטעמי אני חושב שהזמן הרב שהוא מקדיש להפקת קטעים ובכלל בלייבל בונזאי מותיר לו מעט מדי זמן לקדם את הקרייירה שלו כדי גיי....
דוגמאות של די גיים מעולים שכיוצרים הם לא מרשימים באופן יוצא דופן אני כרגע מתקשה ממש להעלות במוחי
מקווה שזה כבר יתפתח על ידיכם
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דוגמאות של די גיים מעולים שכיוצרים הם לא מרשימים באופן יוצא דופן אני כרגע מתקשה ממש להעלות במוחי
מקווה שזה כבר יתפתח על ידיכם


לא נראה לי קיים דבר כזה !
yaman
אם אתה רוצה די ג'יי טובים ז"א שתיקח את כול ה 10 של די ג'יי מאג

הבעיה היא שכולם שם גם יוצרים מן השורה
Rownin
באמת קשה למצוא, אבל דוגמא טובה לאחד היא
Jon O Bir

מצד שני, הוא עדיין צעיר
markfeldman
quote:
Originally posted by Rownin
באמת קשה למצוא, אבל דוגמא טובה לאחד היא
Jon O Bir

מצד שני, הוא עדיין צעיר


למה ?

ESCAPADE

היה ענק !
Rownin
quote:
Originally posted by markfeldman
למה ?

ESCAPADE

היה ענק !


אישית לא התלהבתי מ
escapade
וגם שזאת לא יצירת סולו שלו

אבל עוד פעם הוא עדיין צעיר
markfeldman
quote:
Originally posted by Rownin
אישית לא התלהבתי מ
escapade
וגם שזאת לא יצירת סולו שלו

אבל עוד פעם הוא עדיין צעיר


נכון, גם

GARETH EMERY

אבל לדעתי אנחנו עוד נשמע ממנו הרבה.

בייחוד שהוא יקבל תוכנית רדיו משלו ברדיו 1 (בעזרת השם...)
m0sh
GARETH EMERY?
סתם עשה שירים לא משהו לדעתי
טראנס חולה

לדעתי הטכניקה לא חשובה בכלל העיקר שהמוזיקה טובה והוא מרקיד את הקהל
אני לא הייתי הולך למסיבות בשביל לשמוע סט בלי פאקים
אלא להנות מהמוזיקה

ואם לא הבנת בכוונה הדגשתי את הייתי כי יכול להיות שאני לא ילך יותר למסיבות בגלל האוזניים
נזק תמידי
markfeldman
quote:
Originally posted by m0sh
אני לא הייתי הולך למסיבות בשביל לשמוע סט בלי פאקים
אלא להנות מהמוזיקה



כנ"ל.
yaman
Envio!!

יוצר מוכשר לאללללה

לא שמעתי אותו מנגן עדיין

חוץ מפעם אחת שהתארח באיזה מקום

Viber
למרות שזה עניין של פרספקטיבה אני אגיד שתמיד אהבתי טראקים שדיגוויד מעורב בהם אבל לדעתי הסטים שלו מסריחים.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
לדעתי הטכניקה לא חשובה בכלל העיקר שהמוזיקה טובה והוא מרקיד את הקהל
אני לא הייתי הולך למסיבות בשביל לשמוע סט בלי פאקים
אלא להנות מהמוזיקה


ממממ אני חושב שסטים נוראיים גם אם ישולבו בהם הקטעים הכי טובים מאבדים הרבה אנרגיה
הטכניקה חשובה מוש
אם כי ברור שהחשיבות מספר אחת היא לקטעים...
אבל שוב...מיקסוס גרוע יגרום לסט לאבד הרבה מכוחו
ולראייה זו הסיבה שבנתיים די גיי אלמוני שכמוני עובד על שיפורים שהוא צריך עוד לעשות לפני שאני יחשוב בכלל על להקליט או להשמיע סטים שלי לאנשים שלא מכירים אותי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement