|
Great Producers ---> Bad Dj's And The Opposite
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טוב מעולם לא פתחנו איזשהו דיון אציני על תופעה רווחת בסצינה של יוצרים מהוללים שכבר מזמן הטביעו את חותמם בהיסטוריית המוזיקה האלקטרונית ומוזיקת הטראנס ולמרות ותק של מינימום עשור שנים בקדמת הבמה כדי גיים הם לא נחשבים לעילוי גדול בלשון המעטה
מייק הוא הדוגמה הרווחת שרבים יסכימו עליה בקטגוריה הזו
אני מוכרח לציין שעם כל הכבוד אנדי מור כדי גיי (שמעתי אותו לייב אבל שמעתי גם סטים מוקלטים) הוא בינוני אני מדבר על טכניקה כרגע...וכיוצר הוא ללא ספק הדבר הטוב ביותר שקורה לסצינה בשנה + האחרונה
איירוייב דווקא לא די גיי גרוע לטעמי אני חושב שהזמן הרב שהוא מקדיש להפקת קטעים ובכלל בלייבל בונזאי מותיר לו מעט מדי זמן לקדם את הקרייירה שלו כדי גיי....
דוגמאות של די גיים מעולים שכיוצרים הם לא מרשימים באופן יוצא דופן אני כרגע מתקשה ממש להעלות במוחי
מקווה שזה כבר יתפתח על ידיכם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
דוגמאות של די גיים מעולים שכיוצרים הם לא מרשימים באופן יוצא דופן אני כרגע מתקשה ממש להעלות במוחי
מקווה שזה כבר יתפתח על ידיכם |
לא נראה לי קיים דבר כזה ! |
|
|
| yaman |
אם אתה רוצה די ג'יי טובים ז"א שתיקח את כול ה 10 של די ג'יי מאג
הבעיה היא שכולם שם גם יוצרים מן השורה |
|
|
| Rownin |
באמת קשה למצוא, אבל דוגמא טובה לאחד היא
Jon O Bir
מצד שני, הוא עדיין צעיר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Rownin
באמת קשה למצוא, אבל דוגמא טובה לאחד היא
Jon O Bir
מצד שני, הוא עדיין צעיר |
למה ?
ESCAPADE
היה ענק ! |
|
|
| Rownin |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה ?
ESCAPADE
היה ענק ! |
אישית לא התלהבתי מ
escapade
וגם שזאת לא יצירת סולו שלו
אבל עוד פעם הוא עדיין צעיר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Rownin
אישית לא התלהבתי מ
escapade
וגם שזאת לא יצירת סולו שלו
אבל עוד פעם הוא עדיין צעיר |
נכון, גם
GARETH EMERY
אבל לדעתי אנחנו עוד נשמע ממנו הרבה.
בייחוד שהוא יקבל תוכנית רדיו משלו ברדיו 1 (בעזרת השם...) |
|
|
| m0sh |
GARETH EMERY?
סתם עשה שירים לא משהו לדעתי
טראנס חולה
לדעתי הטכניקה לא חשובה בכלל העיקר שהמוזיקה טובה והוא מרקיד את הקהל
אני לא הייתי הולך למסיבות בשביל לשמוע סט בלי פאקים
אלא להנות מהמוזיקה
ואם לא הבנת בכוונה הדגשתי את הייתי כי יכול להיות שאני לא ילך יותר למסיבות בגלל האוזניים
נזק תמידי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
אני לא הייתי הולך למסיבות בשביל לשמוע סט בלי פאקים
אלא להנות מהמוזיקה
|
כנ"ל. |
|
|
| yaman |
Envio!!
יוצר מוכשר לאללללה
לא שמעתי אותו מנגן עדיין
חוץ מפעם אחת שהתארח באיזה מקום |
|
|
| Viber |
| למרות שזה עניין של פרספקטיבה אני אגיד שתמיד אהבתי טראקים שדיגוויד מעורב בהם אבל לדעתי הסטים שלו מסריחים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
לדעתי הטכניקה לא חשובה בכלל העיקר שהמוזיקה טובה והוא מרקיד את הקהל
אני לא הייתי הולך למסיבות בשביל לשמוע סט בלי פאקים
אלא להנות מהמוזיקה |
ממממ אני חושב שסטים נוראיים גם אם ישולבו בהם הקטעים הכי טובים מאבדים הרבה אנרגיה
הטכניקה חשובה מוש
אם כי ברור שהחשיבות מספר אחת היא לקטעים...
אבל שוב...מיקסוס גרוע יגרום לסט לאבד הרבה מכוחו
ולראייה זו הסיבה שבנתיים די גיי אלמוני שכמוני עובד על שיפורים שהוא צריך עוד לעשות לפני שאני יחשוב בכלל על להקליט או להשמיע סטים שלי לאנשים שלא מכירים אותי |
|
|
|
|