return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Airbeat One Festival (Nord Tyskland) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Fashionized
Ser klart lockande ut! Ska betänka det här =)
CJ InterCity
Har precis fått hem 150 stycken broshyrer om Airbeat One med all information, lineup, priser, kartor etc. så ifall någon av er är ganska säkra på att ni ska ner kan ni PMa mig så skickar jag en broshyr :)

För er som bor i skåne och inte har bil, anordnas det bussar från Köpenhamn direkt till Airbeat One. Mer info om detta kommer de närmaste veckorna :cool:
ScuL
Har du en länk till den där buss, jag känner några från Danmark som vill ned men har problem med transport ..
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
Har du en länk till den där buss, jag känner några från Danmark som vill ned men har problem med transport ..


www.trancetrips.dk
ScuL
Hm.. de har sagt tidigare att de inte skulle anordna en resa :conf:

:D
CJ InterCity
laszlo har koll ;)

Efterfrågan för en partybuss från Köpenhamn börjar bli stor bl.a i forumet på www.trancedjs.dk så det verkar som om de ordnar en buss ändå :)

Jag ska ner till Ungern 3 dagar efter Airbeat One så det blir tajt... men jag försöker skrapa ihop så gott det går! :p
Hauken
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Har precis fått hem 150 stycken broshyrer om Airbeat One med all information, lineup, priser, kartor etc. så ifall någon av er är ganska säkra på att ni ska ner kan ni PMa mig så skickar jag en broshyr :)

För er som bor i skåne och inte har bil, anordnas det bussar från Köpenhamn direkt till Airbeat One. Mer info om detta kommer de närmaste veckorna :cool:


scanna och lägg upp! ;)

Detta är väl inte omöjligt... billigt iaf. Hade ingen aning om att denna festival existerade ens
Fashionized
Ifall de råkar vara nån skön själ där som känner för att haka upp vore det toppen. [email protected] <- msn

We're belonging to the dancing culture!
Cheers/Seb
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Hauken
scanna och lägg upp! ;)

har ingen scanner :p dessutom fick jag broshyrerna i syftet att skicka dom vidare ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
har ingen scanner :p dessutom fick jag broshyrerna i syftet att skicka dom vidare ;)


amenvafan - hit med de då :D Skicka ett gäng - ska försöka övertala polarna till att åka...ingen av oss har råd att åka på sensation eller dance valley...detta är både billigare och närmare så varför inte..?

Fashionized
Vid närmare koll känns det inte lika roligt. Av bilderna och filmerna att dömma var 90% killar och tjejjerna höll extremt låg klass (och då är jag inte kräsen). Sensation får bli den enda happeningen för mig i år som det ser ut nu.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
amenvafan - hit med de då :D Skicka ett gäng - ska försöka övertala polarna till att åka...ingen av oss har råd att åka på sensation eller dance valley...detta är både billigare och närmare så varför inte..?

Tror jag har din adress nånstans... men PMa mig för säkerhets skull. Kan skicka så många du vill, jag har i överflöd :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement