return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Airbeat One Festival (Nord Tyskland) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by Fashionized
Vid närmare koll känns det inte lika roligt. Av bilderna och filmerna att dömma var 90% killar och tjejjerna höll extremt låg klass (och då är jag inte kräsen). Sensation får bli den enda happeningen för mig i år som det ser ut nu.


hmmm...åker man till Sensation för brudarna? njae - då kan man ju lika gärna stanna på Red light district...det rör mig personligen inte det minsta i ryggen om det så inte finns en tjej på stället. Visst är det trevligare med en massa fruntimmer här och var, men vill jag ragga så går jag ut på krogen...:)
Hauken
Utanför sverige håller brudarna alltid low-class. Vi svenskar är bortskämda.

Så skitsamma!
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Hauken
Utanför sverige håller brudarna alltid low-class. Vi svenskar är bortskämda.

Så skitsamma!

så kan man också se på saken :toothless
SWE_TRANCE
Skulle beställa tickets förra veckan, så kan man bara betala med "money-check". Varför i hela friden ska det vara så krångligt för?
Någon som beställt och vet att det funkar?
ScuL
det måste finnas ett lättare sätt att skaffa sig biljetter..
CJ InterCity
Jag skrev till arrangörerna och de satte mig på en betalande gästlista. Jag betalar och får min biljett på plats. Fast jag vet inte om alla kan få samma lyx - jag har fått agera promoter & broshyr-utdelare som tack :p

sen har det blivit osäkert ifall jag kan åka ner. Skulle varit skönt att haka på ifall någon kör bil, men ingen har nappat hittils
SWE_TRANCE
Sådär, har snackat med snubbarna nere i Tyskland.
Pröjsar in på deras konto sen skickar dom tickets :)
Hoppas bara man inte blir blåst, men det handlar om så lite cash så det är lugnt!
Vad gäller våran bil så är vi 3/4 HELT klara, får besked imorgon av den sista snubben.
OM inte han vill följa med så har Glorie "första-tjing" på den fjärde platsen. Om inte hon kan så kanske Intercity är sugen?

EDIT: Såg precis nu ett mess som jag fått ifrån Glorie, att hon inte kan följa med...
CJ InterCity
kan inte heller. Har precis fått ett sommarjobb som drar över den helgen. jag har en förbannelse som alltid hindrar mig från att göra något roligt :rolleyes:

EDIT: när behöver du besked senast? chansen är liten, men jag KANSKE kan åla mig ur arbetet den helgen.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by CJ InterCity
kan inte heller. Har precis fått ett sommarjobb som drar över den helgen. jag har en förbannelse som alltid hindrar mig från att göra något roligt :rolleyes:

EDIT: när behöver du besked senast? chansen är liten, men jag KANSKE kan åla mig ur arbetet den helgen.


Tja, besked räcker ju i princip dagen före för min del.
Är ju liksom en plats i bilen osv som är skillnaden (plus resepengar då).
Men vi kan väl bestämma att jag kontaktar dig när/om jag fyller den sista platsen, hur låter det?
CJ InterCity
jao, fyller du platsen får du skicka PM eller nåt, så vet jag att "hoppet är ute" annars meddelar jag 2 dagar innan ifall jag kan eller ej :)

Funfrock
jag åker eventuellt på det här för det ser inte ut som det blir nån GGG för min del :(
lacksesepsotygh
quote:
Originally posted by Fashionized
Vid närmare koll känns det inte lika roligt. Av bilderna och filmerna att dömma var 90% killar och tjejjerna höll extremt låg klass (och då är jag inte kräsen). Sensation får bli den enda happeningen för mig i år som det ser ut nu.


en till umeå-bo. vad trevligt? :)
student som mig?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement