return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Bob Geldof kondigt Live 8 aan (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by ahp2002
Ik zei dat PM, omdat het ten eerste in de regels staat dat felicitaties via PM moeten.


Dan mogen die regels wel anders vind ik. Een thread openen oke, dat niet, maar als *sub* in een reactie, a la.

quote:
Originally posted by ahp2002
als een topic niet boeiend is kijk je toch niet? Ik zie ook veel threads die ik niet interessant vindt, maar toch bovenin blijven hangen.


Check, gaat me goed af hoor, vele threads boeien me niets, maar daar kijk ik dus ook niet. OMFG Postcount r0x0rs!
Maar dan moet er niet door dezelfde mensen gezeken worden op wat zij niet nuttige dingen vinden (zoals Panama, Sasha etc). Das met 2 maten meten. Als ik zoiets roep: meteen 10 reacties. Zegt iemand anders het, dan kan het wel?

quote:
Originally posted by ahp2002
Een forum is toch ook wat mensen bezighoudt naast de muziek. Buiten dat vind ik dit behoorlijk interessant. Stel dat er nu eventueel dance-artiesten mee zullen doen. En volgens mij zitten er ook een hoop Coldplay liefhebbers op dit forum die wellicht ook wel mee zullen doen.


Wellicht, wellicht, daar heb ik neits aan :D
Kijk live8 vind ik ook leuk, maar ik bedoel als dit soort shizzle kan, waarom dan geen threads over andere dingen die veel meer housegerelateerd zijn? Ik kan me nog wat threads over ArisE herinneren ;)


Maar oke: ontopic.
Het zal me jeuken verder wie wat post en waar. *must ...think....before...hitting....reply* (en dat zouden meer mensen moeten doen, kijken naar de toegevoegde waarde van hun commentaar).
TranceZoner
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee kijk wat een bull! Er wordt met 2 maten gemeten.

1) als ik zoiets post, een niet nuttige reply maak of iemand feliciteer (wat heel menselijk etc is) dan is het meteen "PM" of "Lekker belangrijk", vooral door het standaard clubje Roger, TranceZoner, Muppy, Magik (wiens posts voor 99% 'Burp' of iets dergelijsks kansloos is, waarbij ik me afvraag of daarnog hersens in zitten) en JP.


En dan zeiken die mensen over ons als we een aantal progthreads Panamathreads hebben, wat wel house is en wat hier veel meer mee te maken heeft met dit board. Maar nee, dan moet er 1 duidelijk techno of progressive topic komen. Duidelijk :stongue: :stongue: :stongue: Maak dan ook een nieuwstopic oid.

Maar goed, ik reageer wel niet meer op dat soort dingen. Als ik dit niet gereplied had net, was deze thread inderdaad snel naar pagina 2 gegaan, hadden Magik / Trancezoner / Roger niet eens gereageerd (maar met hun eigen posts houden ze hun eigen topics omhoog.


1) Hou nou toch eens op met dat zielige gedrag Bram!!!!!!!! Zodra iemand hier tegen je ingaat, is het gelijk van 'Oh, nou... dan reageer ik wel niet meer.' Waar slaat dat nou op dan?

2) Ik ben absoluut NIET lid van dat standaard clubje waar je het over hebt. Ik post nog vrij weinig in vergelijking met vroeger. Clubjespraat slaat nergens op imo. Net of er een Anti-Snuggle alliance zou zijn ofzo...

3) Heb jij mij (of iemand anders van 'het standaard clubje' ooit horen zeuren over een bepaalde thread die jij aangemaakt hebt? NEEN. En waarom niet? Omdat ik er niet wakker van kan liggen als iemand gewoon eens iemand anders feliciteert in een specialde draad. Ten tweede heeft er volgens mij nog nooit iemand van dit 'standaard clubje' gezeken over een Panama of Prog thread. Ik zeker niet, omdat ik zelf af en toe ook heus wel eens Prog luister en ik vind het juist cool om die diversiteit hier op het board te zien. Wat ik me wel kan herinneren is dat Tim toen opmerkingen maakte over die Panama threads.

4)De laatste steek die je geeft is ook neit fair. Onze eigen threads omhoog houden door eigen posts.

5)Moet het dan ALTIJD serieus zijn of over EDM gaan hier op het NLTA-forum? Kijk eens naar andere lokale forums hier op TA; daar staan ook wel eens niet serieuze threads. Ik heb soms namelijk het gevoel dat je hier met een heel bijzonder onderwerp moet komen, mag je een thread aanmaken. Ik bedoel dat het hier soms echt 'heel' streng aanvoelt.

EDIT: wat ik ook nog wilde zeggen. Jij zegt dat mensen zeuren als jij een felicitatie draad aanmaakt. Dat kan best kloppen, maar volgens mij (pin me er neit op vast) zijn dat NIET dezelfde mensen als waar jij de hele tijd tegen zegt: 'Lekker belangrijk'. Kortom het betoog dat je nu al voor de zoveelste houdt van dat er ook vaak genoeg tegen jou 'lekker belangrijk' wordt gezegd, hou je in deze thread tegen de verkeerde mensen imo. Duis niet dezelfde mensen als die jij nu loopt af te kraken.


Ik heb niks tegen jou, post wat je wilt. Voel je eens niet zo aangevallen en hou eens op met die 'Nou, dan reageer ik wel niet meer' antwoorden van je. Je komt soms gewoon keihard over, zoals ik eerder eens heb gezegd: het lijkt sporadisch wel alsof je jezelf qua denkvermogen veel hoger inschat dan de rest hier. Relax, het hoeft niet altijd serieus te zijn toch? Of wel?? ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee kijk wat een bull! Er wordt met 2 maten gemeten.

1) als ik zoiets post, een niet nuttige reply maak of iemand feliciteer (wat heel menselijk etc is) dan is het meteen "PM" of "Lekker belangrijk", vooral door het standaard clubje Roger, TranceZoner, Muppy, Magik (wiens posts voor 99% 'Burp' of iets dergelijsks kansloos is, waarbij ik me afvraag of daarnog hersens in zitten) en JP.




Ongein posten we alleen in de COR-draad, dus niet zo lopen janken, daar is de draad voor, gewoon ontspanning.....en dat van iemand feliciteren moet gewoon tussendoor ff kennen....dus als iemand daarover jankt is dat triest.....

Maar om zo te reageren op mij, vind ik ook triest....hebbie een probleem met mij mail/pm me, maar om me zo te dissen is not done.....je speelt het nou op de man.......
Djeebie
Die dvd van Live Aid is echt vet en het hele gebeuren is toen een succes geweest :cool: Goed initiatief dus dat het nou opnieuw gehouden gaat worden.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Djeebie
Die dvd van Live Aid is echt vet en het hele gebeuren is toen een succes geweest :cool: Goed initiatief dus dat het nou opnieuw gehouden gaat worden.



Ik was toen 6 jaar oud, ik kan het mij nog wel herinneren, optreden van Queen heb ik samen met me pa gekeken en dat heeft toen wel een indruk op me achter gelaten.
jp
Al dit zo'n kut-forum is zijn er genoeg andere alternatieven:

Pf, Ivibes, Trancenu, Clubcharts, Q-Dance, Dance4Mation, Partyvibes en weet ik veel hoe ze allemaal heten

Daar wordt ook alleen maar saai on-topic gepraat :rolleyes:
Roger
volgens mij heeft niemand uit het zogenaamde clubje ooit iets over een panama draad of prog draad gezeken:rolleyes:

verder was mijn post niet positief of negatief. kan me ook niet echt herinneren dat ik jou nou altijd afzeik bram:conf:

maar het zal wel weer parings seizoen zijn ofzo:toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceZoner
1) Hou nou toch eens op met dat zielige gedrag Bram!!!!!!!! Zodra iemand hier tegen je ingaat, is het gelijk van 'Oh, nou... dan reageer ik wel niet meer.' Waar slaat dat nou op dan?


Zo is dat niet bedoeld, dat is bedoeld als in: ik ga er meer rekening mee houden en luisteren naar wat jullie zeggen. Oftewel: ik reageer te snel. Die zwakte heb ik, mijn excuus!

quote:
Originally posted by TranceZoner
2) Ik ben absoluut NIET lid van dat standaard clubje waar je het over hebt. Ik post nog vrij weinig in vergelijking met vroeger. Clubjespraat slaat nergens op imo. Net of er een Anti-Snuggle alliance zou zijn ofzo...


Oh die alliance is er wel , maar dat wordt niet afgesproken :)
Sorry, scheer jou dan misschien te snel bij 'dat clubje'

quote:
Originally posted by TranceZoner
3) Heb jij mij (of iemand anders van 'het standaard clubje' ooit horen zeuren over een bepaalde thread die jij aangemaakt hebt? NEEN. En waarom niet? Omdat ik er niet wakker van kan liggen als iemand gewoon eens iemand anders feliciteert in een specialde draad. Ten tweede heeft er volgens mij nog nooit iemand van dit 'standaard clubje' gezeken over een Panama of Prog thread. Ik zeker niet, omdat ik zelf af en toe ook heus wel eens Prog luister en ik vind het juist cool om die diversiteit hier op het board te zien. Wat ik me wel kan herinneren is dat Tim toen opmerkingen maakte over die Panama threads.


Gaat niet speciaal over mijn posts, maar over het algemeen.

quote:

4)De laatste steek die je geeft is ook neit fair. Onze eigen threads omhoog houden door eigen posts.


Nou, ik bedoel de Chillout bv, klaag/zeur die dikwijls ook de COR is.

quote:

5)Moet het dan ALTIJD serieus zijn of over EDM gaan hier op het NLTA-forum? Kijk eens naar andere lokale forums hier op TA; daar staan ook wel eens niet serieuze threads. Ik heb soms namelijk het gevoel dat je hier met een heel bijzonder onderwerp moet komen, mag je een thread aanmaken. Ik bedoel dat het hier soms echt 'heel' streng aanvoelt.


Nee hoor,z eker niet. Maar moet dan ieder ding wat over de Panama gaat in 1 thread? Of over techno?

[/quote]Ik heb niks tegen jou, post wat je wilt. Voel je eens niet zo aangevallen en hou eens op met die 'Nou, dan reageer ik wel niet meer' antwoorden van je. Je komt soms gewoon keihard over, zoals ik eerder eens heb gezegd: het lijkt sporadisch wel alsof je jezelf qua denkvermogen veel hoger inschat dan de rest hier. Relax, het hoeft niet altijd serieus te zijn. ;) [/QUOTE]

Zoals ik zeg: dat van 'dan reageer ik niet'is totaal niet zo bedoeld. Ik WEET dat ik te snel reageer en dat ik wel eens mensen voor het hoofd stoot. Maar ik heb liever dat dat er dan uit is, ipv dat ik me blijf ergeren oke?

Keihard overkomen klopt, maar ik kom hier niet om ass te kissen/ vriendjes te maken. Als mensen ook problemen hebben met dingen die ik zeg, hoor ik dat ook graag. Ik hou niet van het achterbakse. Zit je ergens mee, dan moet je dat zeggen.

En mijn denkvermogen hoger inschatten: daar ga ik niet eens op in. Dat getuigt niet van zoiets bij mij, maar bij het jezelf inferieur voelen blijkbaar (niet persoonlijk over jou hoor).
Wat ik wel merk is dat sommige mensen nooit gehoord hebben van anderen gelijk geven of goed discussiern.

quote:
Originally posted by MaGiK54
Maar om zo te reageren op mij, vind ik ook triest....hebbie een probleem met mij mail/pm me, maar om me zo te dissen is not done.....je speelt het nou op de man.......


Dat is al vaker gezegd/aangekaart, maar oke, mijn excuses had het via de PM moeten doen en dat laatste stuk er niet bij moeten zetten.

. Ik zie gewoon dat 90% van je posts in de COR of Klaag/Zeur is. Dan denk ik "wat heb je er aan". Maar ik het dat al vaker gezegd, en ik zal proberen me er niet meer aan te storen. Als jij daar wil posten is dat jou goed recht. Ik vind het alleen totaal overdreven, en velen met mij denk ik. Maar die reageren niet zo snel en kort zoals ik :)
jp
Die hele Panama en progressive threads die boeien me niet en daar post ik never de nooit niet. Als iets niet in je straatje valt waarom zou je daar dan de stoep gaan vegen?

De interessante threads komen altijd weer bovendrijven. Rommel verdwijnt binnen een dag naar pagina 2 dus waar maak je je druk over?

Muziek is muziek. Trouwens, al die neppe tracks van tegenwoordig zijn gebaseerd op jaren '80 muziek. Ik durf te wedden dat van meer dan de helft van alle artiesten op Live Aid al een dance remix is gemaakt

Easy Lover, Where the streets have no name etc etc
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe


Dat is al vaker gezegd/aangekaart, maar oke, mijn excuses had het via de PM moeten doen en dat laatste stuk er niet bij moeten zetten.

. Ik zie gewoon dat 90% van je posts in de COR of Klaag/Zeur is. Dan denk ik "wat heb je er aan". Maar ik het dat al vaker gezegd, en ik zal proberen me er niet meer aan te storen. Als jij daar wil posten is dat jou goed recht. Ik vind het alleen totaal overdreven, en velen met mij denk ik. Maar die reageren niet zo snel en kort zoals ik :)



Ok had het dan gelijk zo gezegd, dan had het wat sympatieker overgekomen dan mij gelijk hersenloos te noemen.....maar zoals je het zelf al zegt had je het niet moeten neerzetten, dus ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken.

Roger
zo zijn we nu allemaal weer vriendjes:p
Little Theseus
w00h00 eindelijk wordt er weer gereld hier!!
Heerlijk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement