return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Bob Geldof kondigt Live 8 aan (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
Ja, en op het moment dat ik er niet ben!! Waarom belt niemand mij!?!?!? Echt no ing respect hier!! :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Roger


maar het zal wel weer parings seizoen zijn ofzo:toothless


Theseus, New Wave, paren? :disbelief


Ik zou zeggen, meng je in dit gerel/deze discussie :) Dan mag je het overnemen van mij :D

...ik wacht overigens nog op een reply van Remco ;)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Little Theseus
w00h00 eindelijk wordt er weer gereld hier!!
Heerlijk!


Present! where's the fight, waar, waar??

:toothless

Toch leuk dat niemand het meer over Live8 heeft.. :rolleyes:
Stephan B
Wedden dat het management van Tiesto Tijs er ook nog tussen proberen te porren bij Live 8...weer zo'n lekkere promotiestunt a la Black Hool :o :toothless
Roger
quote:
Originally posted by Stephan B
Wedden dat het management van Tiesto Tijs er ook nog tussen proberen te porren bij Live 8...weer zo'n lekkere promotiestunt a la Black Hool :o :toothless


zit er wel dik in ja:o
BaRTeZ
kippenvel net tijdens Coldplay - Fix You :eyespop:
Raymond
quote:
Originally posted by BaRTeZ
kippenvel net tijdens Coldplay - Fix You :eyespop:

Dat had ik meer bij Sgt. Pepper met Paul en Bono!
Sgt. Pepper voor de eerste en de enige keer live ooit :eyes:
The Beatles :eyespop:
jp
OMG Dido
BaRTeZ
DIDO & YOUSSOU N'DOUR - 7 SECONDS :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy:
Creamfields23
Vette show dit. Lekker zitten genieten. Hoogte punten tot nu toe en wat ik heb gezien:

Bitter sweet symphony met Coldplay.
Green Day die heel berlijn op de hand kreeg. Wat een spektakel
1,5 million :eyes: mensen op Philey :wtf:

Ik wilde eigenlijk ook wel de Killers zien die heb ik gemist denk. :whip:

Djeebie
quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik wilde eigenlijk ook wel de Killers zien die heb ik gemist denk. :whip:


Die waren rond kwart voor 10 met All These Things That I've Done. Overall is het best wel vet :)
Muppy
Heb bij sommigen echt wel kippenvel gehad ja!

Coldplay alle nummers
U2 - One
Dido en Youssou n'dour

en green day was echt wel vet om te zien! dat is nou echt een groep die je nog rebels kan noemen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement