|
Bob Geldof kondigt Live 8 aan (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Ja, en op het moment dat ik er niet ben!! Waarom belt niemand mij!?!?!? Echt no ing respect hier!! :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
maar het zal wel weer parings seizoen zijn ofzo:toothless |
Theseus, New Wave, paren? :disbelief
Ik zou zeggen, meng je in dit gerel/deze discussie :) Dan mag je het overnemen van mij :D
...ik wacht overigens nog op een reply van Remco ;) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
w00h00 eindelijk wordt er weer gereld hier!!
Heerlijk! |
Present! where's the fight, waar, waar??
:toothless
Toch leuk dat niemand het meer over Live8 heeft.. :rolleyes: |
|
|
| Stephan B |
| Wedden dat het management van Tiesto Tijs er ook nog tussen proberen te porren bij Live 8...weer zo'n lekkere promotiestunt a la Black Hool :o :toothless |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Wedden dat het management van Tiesto Tijs er ook nog tussen proberen te porren bij Live 8...weer zo'n lekkere promotiestunt a la Black Hool :o :toothless |
zit er wel dik in ja:o |
|
|
| BaRTeZ |
| kippenvel net tijdens Coldplay - Fix You :eyespop: |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
kippenvel net tijdens Coldplay - Fix You :eyespop: |
Dat had ik meer bij Sgt. Pepper met Paul en Bono!
Sgt. Pepper voor de eerste en de enige keer live ooit :eyes:
The Beatles :eyespop: |
|
|
| jp |
OMG Dido  |
|
|
| BaRTeZ |
| DIDO & YOUSSOU N'DOUR - 7 SECONDS :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: |
|
|
| Creamfields23 |
Vette show dit. Lekker zitten genieten. Hoogte punten tot nu toe en wat ik heb gezien:
Bitter sweet symphony met Coldplay.
Green Day die heel berlijn op de hand kreeg. Wat een spektakel
1,5 million :eyes: mensen op Philey :wtf:
Ik wilde eigenlijk ook wel de Killers zien die heb ik gemist denk. :whip: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik wilde eigenlijk ook wel de Killers zien die heb ik gemist denk. :whip: |
Die waren rond kwart voor 10 met All These Things That I've Done. Overall is het best wel vet :) |
|
|
| Muppy |
Heb bij sommigen echt wel kippenvel gehad ja!
Coldplay alle nummers
U2 - One
Dido en Youssou n'dour
en green day was echt wel vet om te zien! dat is nou echt een groep die je nog rebels kan noemen... |
|
|
|
|