|
slaap kindje slaap (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| ik ook meestal 5-6 uur in de week en dan int weekend uitslapen als ik de kans krijg. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nyah
mijn ma deed da ook altijd bij mij als ik pas om 4u of later in mijn bed kroop, ma ik heb lichtjes last van ochtendhumeur...
allez, als ze me toch zo wakker maken gelijk men ma: baaf, klets, deur open - lichte hartaanval- gordijnen open, raam open :eek: koud; dan ben ik echt wel slecht gezind :whip:
gelukkig doet ze dat nu ni meer zo vaak :o (zou ni weten waarom :p) |
lol, ik zal maar niet vragen hoe je humeur is als je heel weinig geslapen hebt :p
| quote: | Originally posted by djcresto
ik ook meestal 5-6 uur in de week en dan int weekend uitslapen als ik de kans krijg. |
heh, bij mij is het net omgekeerd.. ik probeer mn slaaptekort van het weekend in de week in te halen, hehe. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
zaterdag was 't 15.30, maar da's uitzonderlijk :) |
sja, als jij de volgende keren persé vroeg wilt opstaan en de onweerstaanbare drang hebt om mij ontbijt op bed te brengen, zal ik u niet tegenhouden hoor :p |
|
|
| pooley |
5-6 uur
ochtendhumeur dat het ni normaal is, ik weiger te praten en grom alleen maar ja of nee
mijn ouders vinden dit extreem amusant, na x jaar weten ze nog niet dat ik met rust wil gelaten worden 's morgens.
niks beter om wakker te worden dan ne goeie ruzie :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nyah
sja, als jij de volgende keren persé vroeg wilt opstaan en de onweerstaanbare drang hebt om mij ontbijt op bed te brengen, zal ik u niet tegenhouden hoor :p |
Ontbijt op bed kan ook 's middags he ;)
Wacht maar tot augustus, als je bij me intrekt. Het ontbijt op bed zal er langs uw oren uitkomen :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wacht maar tot augustus, als je bij me intrekt. Het ontbijt op bed zal er langs uw oren uitkomen :p |
:p bij deze zijn alle beta's hier getuige van.. en owee als ik geen ontbijt op bed krijg he :D |
|
|
| New Wave |
| Ik slaap gemiddeld 5 a 6 uur. |
|
|
| CygnusX |
Door de week als ik les heb : 6 a 7 uur
Door de week als ik geen les heb : 7 a 9 uur
In het weekend : 7 a 10 uur (hangt er vanaf of ik op stap ben geweest)
Gemiddeld 8 uur per nacht schat ik.
Problemen met slapen heb ik nooit, ik slaap meestal binnen 5 minuten. Problemen met opstaan is iets anders :D |
|
|
| mellow_head |
| per dag 3 à 4 uur (tenzij ik verlof heb, dan kan da oplopen tot 12 à 13 uur). Ik heb een heel raar leefsysteem:toothless |
|
|
| Bertn |
6 tot 8 uur. Hangt af van factoren als:
-laat zuipen
-vroeg les hebben
-etc
In het weekend word ik altijd vroeg uit mijn bed geschopt door de ouders:nervous: |
|
|
| Bunz |
de laatste tijd enorm veel last van men slaapritme
kword altijd veel te vroeg wakker, smiddags benk kei moe en savonds in me bed benk zo wakker als iet :o
ma onder normale omstandigheden: 7u in de week, int weekend 12u ofzo |
|
|
| Icone |
Voor mij is 8u zeker genoeg (recentelijk wel een pak meer 'dankzij' klierkoorts).
Onder vorig schooljaar tijdens de week vaak nimeer dan 5/6u (vaak vroeg les), maar tijdens de weekends dan wel 8/9u ofzo.
Eigenlijk slaap ik graag, maar ik slaap ni graag lang ;) |
|
|
|
|