|
slaap kindje slaap (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Icone
Eigenlijk slaap ik graag, maar ik slaap ni graag lang ;) |
+1 :)
hoe langer je slaapt, hoe mottiger je je voelt de dag erop |
|
|
| eieregooie |
| pff gemiddelde durf ik niet te zeggen... het varieert meestal tussen de 3 en de 10 :toothless |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik probeer aan de 8 tot 9 uur te geraken, want ik heb echt m'n slaap nodig. Met m'n licht lesrooster van dit semester was dat ook meestal te doen. :)
Ik blijf wel meestal laat op, met gevolg dat ik wel altijd pas 's middags opsta. Meeste mensen die dat horen denken dan dat ik per dag 12 uur slaap ofzo, maar ik verplaats gewoon m'n slaap een paar uurtjes :rolleyes: |
same here |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
per dag 3 à 4 uur (tenzij ik verlof heb, dan kan da oplopen tot 12 à 13 uur). Ik heb een heel raar leefsysteem:toothless |
3 a 4 :wtf:
ni gezond zenne... |
|
|
| MikeVee |
In de week van 1 tot 6 en indien mogelijk nog een uur of 2 in de vooravond. :D
In het weekend hangt ervan af hoe laat ik thuisben, sta sowieso om 12u op, of ik nu 3u al thuis ben of om 9 u 's morgens. |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Icone
Eigenlijk slaap ik graag, maar ik slaap ni graag lang ;) |
Daar zit nu eens wijsheid in zie. Beter had ik het niet kunnen zeggen :) |
|
|
| Kaidreas |
in de week: veel te weinig
in het weekend: veel te veel. soms lig ik toch 6 uur in men bed :o (ma das meestal wel na een stevig nachtje)
ma ik ben zo'n mafkees, ik hou superhard van men bed gewoon... 's morgens zet ik de wekker een uur vroeger op.. als die dan afgaat kruip ik uit men bed, zet ik hem af... en kruip er gewoon terug in :o
meestal met als gevolg dat ik maar een kwartier heb om me klaar te maken. |
|
|
| Svinuske |
| in de week maffek normaal toch wel een uur of 8 in het weekend kan da gemakkelijk 10 uur zijn. ma kzou veel liever wa minder lang kunne maffe ma alsk ma 6 uur gemaft hebbek zijnek na 2 dagen een wrak :mad: |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Svinuske
in de week maffek normaal toch wel een uur of 8 in het weekend kan da gemakkelijk 10 uur zijn. ma kzou veel liever wa minder lang kunne maffe ma alsk ma 6 uur gemaft hebbek zijnek na 2 dagen een wrak :mad: |
+1
Ik voel me dan net alsof ik de hele nacht op stap ben geweest...
(zoals gisteren en vandaag dus) |
|
|
| Pheatus |
weinig slaap nodig tijdens week (+-6u)... maar haal ik zonder probleem in in weekends :P.
Ik geraak er nooit in, en lig meestal nog aan veel te veel te denken als'k in m'n bed kruip... maar 'smorgens geraak ik er dus ook nooit uit :toothless .
Laatste tijd (waarschijnlijk dankzij examens) weer veel slecht geslapen... Hebben jullie dat ook soms: een hele nacht precies half wakker zijn? Vervelende is dat je meestal met iets in je hoofd zit waar je constant moet aan denken... manman ik HAAT zo'n nachten! En toch ben je volgende dag precies al bij al fris...
Zijn er trouwens nog mensen die zo af en toe eens paar nachten na elkaar telkens rond 4-5-6u plots wakker worden? Ge kunt dan eerste half uur precies niet meer slapen want ge bent precies klaarwakker.
Voor de rest: SLAPEN IS ZALIG, MAAR JE BED VINDEN IS AARTSMOEILIJK! :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Hebben jullie dat ook soms: een hele nacht precies half wakker zijn? Vervelende is dat je meestal met iets in je hoofd zit waar je constant moet aan denken... manman ik HAAT zo'n nachten! |
argh ja tell me about it.. enorm vervelend :whip:
dan moet je je verstand op nul trachten te zetten, maar da's super moeilijk.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Hebben jullie dat ook soms: een hele nacht precies half wakker zijn? Vervelende is dat je meestal met iets in je hoofd zit waar je constant moet aan denken... manman ik HAAT zo'n nachten! |
Yes, altijd voor een examen :whip:
En 's morgens opstaan gaat wel, maar na dat examen krijg ik daar altijd de terugslag van, en als ik dan nog van plan was om te studeren die dag kan ik die plannen meteen opbergen :nervous: |
|
|
|
|