|
[02.06.05] Armin op het Museumplein (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ben ook niet helemaal wakker....locatie was ook verkeerd in de titel...... |
lol |
|
|
| jp |

het zal wel naast de vijver plaatsvinden. er is toch koopavond dus last van herrie heeft men niet
 |
|
|
| nz-fan |
*grumpf*
Would like to go there...........
but I have a birthday Party on that date ( not mine )
Sad.......
greetings
:) |
|
|
| jp |
| Better luck next time :happy2: |
|
|
| ahp2002 |
Cool, maar moet vrijdag helaas al beginnen met mn stage en vrijdagavond naar marco v
zit er nie in dus |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Cool, maar moet vrijdag helaas al beginnen met mn stage en vrijdagavond naar marco v
zit er nie in dus |
Tis om 21:00 afgelopen, dus als je gelijk weggaat zal je toch nooit zo laat thuis zijn.......of je woont in Zuid-Limburg dan ben je wel laat thuis......maar volgens mij woon je niet extreem ver van A'dam af...gewoon komen dus :) |
|
|
| Fkwebeman |
weeeeeeeeeeee
Niemand wil mee en eigenlijk kan ik ook niet.. als ik daar om 19:00 wil zijn, moet ik ook om 15:00 al weg met de trein.. (Groningen)
damn zeg, tijd dat we Groningen wat centraler in NL gaan leggen, wie verovert noordduitsland en denemarken even. :) |
|
|
| Esrem |
| Ben dr! Ook al heb ik tentamen de volgende dag om 8.45, dit kan ik niet missen. |
|
|
| Roger |
| ik beslis wel op de dag zelf weet nog niet of ik ga, weet ook nu even niet hoe ik er financieel voor sta |
|
|
| Matthijs |
| Misschien dat ik ook wel even kom kijken, maar nog niet helemaal zeker. |
|
|
| franzelare |
| iemand nog een link naar een stream waar het tegenwoordig tehoren is? |
|
|
|
|