return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[02.06.05] Armin op het Museumplein (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ben ook niet helemaal wakker....locatie was ook verkeerd in de titel......


lol
Roger
of een bikini:o
jp


het zal wel naast de vijver plaatsvinden. er is toch koopavond dus last van herrie heeft men niet

nz-fan
*grumpf*

Would like to go there...........

but I have a birthday Party on that date ( not mine )

Sad.......

greetings
:)
jp
Better luck next time :happy2:
ahp2002
Cool, maar moet vrijdag helaas al beginnen met mn stage en vrijdagavond naar marco v

zit er nie in dus
MaGiK54
quote:
Originally posted by ahp2002
Cool, maar moet vrijdag helaas al beginnen met mn stage en vrijdagavond naar marco v

zit er nie in dus



Tis om 21:00 afgelopen, dus als je gelijk weggaat zal je toch nooit zo laat thuis zijn.......of je woont in Zuid-Limburg dan ben je wel laat thuis......maar volgens mij woon je niet extreem ver van A'dam af...gewoon komen dus :)
Fkwebeman
weeeeeeeeeeee


Niemand wil mee en eigenlijk kan ik ook niet.. als ik daar om 19:00 wil zijn, moet ik ook om 15:00 al weg met de trein.. (Groningen)

damn zeg, tijd dat we Groningen wat centraler in NL gaan leggen, wie verovert noordduitsland en denemarken even. :)
Esrem
Ben dr! Ook al heb ik tentamen de volgende dag om 8.45, dit kan ik niet missen.
Roger
ik beslis wel op de dag zelf weet nog niet of ik ga, weet ook nu even niet hoe ik er financieel voor sta

Matthijs
Misschien dat ik ook wel even kom kijken, maar nog niet helemaal zeker.
franzelare
iemand nog een link naar een stream waar het tegenwoordig tehoren is?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement