|
[02.06.05] Armin op het Museumplein (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| het mag nu nog wel ietsje beter weer worden:o |
|
|
| Dickie-T |
| komt het op tmf, live niet live??? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
weeeeeeeeeeee
Niemand wil mee en eigenlijk kan ik ook niet.. als ik daar om 19:00 wil zijn, moet ik ook om 15:00 al weg met de trein.. (Groningen)
damn zeg, tijd dat we Groningen wat centraler in NL gaan leggen, wie verovert noordduitsland en denemarken even. :) |
Helemaal mee eens man! Als je in Amsterdam woont heb je (op muziekgebied dan :p )echt retemazzel altijd. Tis dat ik ook zo ver weg woon anders was ik wel heen gegaan. Zucht..:mad: |
|
|
| jp |
| Ik zit in teh intarn3t cafe bij de Nieuwedijk en ben er helemaal klaar voor :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ik zit in teh intarn3t cafe bij de Nieuwedijk en ben er helemaal klaar voor :D |
omg addict :toothless |
|
|
| franzelare |
| ik zat er aan te denken om ff te gaan , maar geen zin om heen en weer te reiden! |
|
|
| nz-fan |
* waiting for a review *
:) |
|
|
| Fkwebeman |
| ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als dat het voor mij had kunnen zijn :toothless :( |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als dat het voor mij had kunnen zijn :toothless :( |
awwwwwwww Armin heeft maar 70 minuten gedraaid hoor. Die dames van H&M waren de grootste attractie :p |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by jp
awwwwwwww Armin heeft maar 70 minuten gedraaid hoor. Die dames van H&M waren de grootste attractie :p |
Pictures of STFU :toothless |
|
|
|
|