return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
[02.06.05] Armin op het Museumplein (pg. 3)
View this Thread in Original format
Roger
het mag nu nog wel ietsje beter weer worden:o
Dickie-T
komt het op tmf, live niet live???
TranceZoner
quote:
Originally posted by Fkwebeman
weeeeeeeeeeee


Niemand wil mee en eigenlijk kan ik ook niet.. als ik daar om 19:00 wil zijn, moet ik ook om 15:00 al weg met de trein.. (Groningen)

damn zeg, tijd dat we Groningen wat centraler in NL gaan leggen, wie verovert noordduitsland en denemarken even. :)


Helemaal mee eens man! Als je in Amsterdam woont heb je (op muziekgebied dan :p )echt retemazzel altijd. Tis dat ik ook zo ver weg woon anders was ik wel heen gegaan. Zucht..:mad:
jp
Ik zit in teh intarn3t cafe bij de Nieuwedijk en ben er helemaal klaar voor :D
eieregooie
quote:
Originally posted by jp
Ik zit in teh intarn3t cafe bij de Nieuwedijk en ben er helemaal klaar voor :D


omg addict :toothless
franzelare
ik zat er aan te denken om ff te gaan , maar geen zin om heen en weer te reiden!
nz-fan
* waiting for a review *

:)
jp
Pics cumming :o
Fkwebeman
ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als dat het voor mij had kunnen zijn :toothless :(
jp
quote:
Originally posted by Fkwebeman
ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als dat het voor mij had kunnen zijn :toothless :(


awwwwwwww Armin heeft maar 70 minuten gedraaid hoor. Die dames van H&M waren de grootste attractie :p

Fkwebeman
quote:
Originally posted by jp
awwwwwwww Armin heeft maar 70 minuten gedraaid hoor. Die dames van H&M waren de grootste attractie :p


Pictures of STFU :toothless
jp














De rest staat op http://www.phono.nl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement