return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
A State Of Trance , Episode 200!!!!!
View this Thread in Original format
yaman
חבר'ה מה נסגר ? חמישי הבא חוגגים 200 לתוכנית היוצאת מהכלל של ארמין ואף אחד לא מדבר?????!!!!

קיצוררררר יום חמישי הבא ימלאו ל תוכנית של ארמין בדיוק 4 שנים - 200 תוכניות
אני באופן אישי התחלתי לשמוע אותה ממש לפני שנתיים ב 2003


השידור יהיה חי מהספינה ההולנדית אושן דיווה


מישהו יודע אולי כמה זמן התכונית תיהיה?

XXXXXXXXXXXL????
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
חבר'ה מה נסגר ? חמישי הבא חוגגים 200 לתוכנית היוצאת מהכלל של ארמין ואף אחד לא מדבר?????!!!!

קיצוררררר יום חמישי הבא ימלאו ל תוכנית של ארמין בדיוק 4 שנים - 200 תוכניות
אני באופן אישי התחלתי לשמוע אותה ממש לפני שנתיים ב 2003


השידור יהיה חי מהספינה ההולנדית אושן דיווה


מישהו יודע אולי כמה זמן התכונית תיהיה?

XXXXXXXXXXXL????


תוכנית רגילה כנראה...

אתה שואל מה נסגר?

א. הפורום כבר לא מכיל הרבה אנשים
ב. כואב אבל כמות אוהבי האפליפטינג כאן קטנה מאוד..
זה כבר יותר האוס אדיקט הייתי אומר לא טראנס אדיקט - אניווי אני כמובן יאזין

שכחת לציין שבפורום של ארמין
forum.arminvanbuuren.com
פשר לבחור 3 קטעים מארבע שנים האחרונות של אסוט וארמין יבחר מבין כל הקטעים הללו שהוצעו את הקטעים לתוכנית המיוחדת
צריך להיות משהו מעולה
ממליץ בחום לכל משאהב עדיין אפליפטינג גם לפני שנתיים ושלוש להאזין לתוכנית
ללא ספק יהיו מיני נוסטלגיות
yaman
אני זוכר שלפני שנה ככה ארמין לא האמין בעצמו שהוא מריץ את התוכנית הזאת כבר 3 שנים והנה הופ זה כבר ניהיה 4!

לא יודע למה............ אבל נראה לי שהתכנית ה 200 תיהיה האחרונה
כי זה כמו סגירת מעגל בשבילו מבחינת תאריך - מתי שהתחיל אז הוא יסיים

ואני מקווה שאני לא צודק

בכול אופן מקווה שזה יהיה לפחות 4 שעות

והרעיות עם בחירת הטראק ואללה יפה מאוד


נ.ב

אין מה להגיד בכלל....... מבחינת רייטינג זאת תוכנית מעולה וגם קידום אישי לדי ג'יי שלא היה מוכר כל כך אז

Armin van Buuren
KrazyDJs
וואלה יום אחרי יש לי מגן בהיסטוריה, אבל אני אשתדל לתת האזנה..
אולי הוא לא יאכזב וינגן קטעים נוסטלגיים, וקטעי אפליפטינג "טהורים" (כמה שאני לא סובל את ההגדרה הזאת...)

בכל מקרה מברוק לבן אדם, 200 תוכניות, 4 שנים של שבוע אחרי שבוע..
כבוד לבן אדם שהצליח להתמיד בצורה כזאת גם אחרי ש id&t העיפו אותו..
yaman
מקווה שיתן בראש

אולי יש מצב שייתן לנו ברמיקסים שלו שעשה ב4 שנים

הכול יכול להיות
fusi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ב. כואב אבל כמות אוהבי האפליפטינג כאן קטנה מאוד..

אני עדיין מעדיף אפליפטינג
:eek:

!ובהצלחה לארמין וכבוד על הרמת התוכנית ה-200 מעוד מאזין קבוע - אני
:p
yaman
באסה...

השידור לא יהיה חי

וכן ארמין יבחר את הקטעים הכי נבחרים שכולם רשמו ויינגן אותם


זה יהיה פמצצות
SPL
מה זאת אומרת העיפו אותו מ ID&T?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by SPL
מה זאת אומרת העיפו אותו מ ID&T?


התוכנית רדיו שלו שודרה עד סוף 2004 באיי די אנד טי
כחלק ממתיחת הפנים של תחנת הרדיו המושמצת הנ"ל הם עשו טראנספורמציה למוזיקה יותר מסחרית (כבר לא רק מוזיקה אלקטרונית אלא כל סגנונות המוזיקה בנסיון לפנות גם לקהלים אחרים) ועם השינוי הזה הוחלט שאין עוד מקום לתוכנית של ארמין בתחנה...
מה זאת אומרת העיפו?

התחושה שהתקבלה בסצינה היתה שארמין די קיבל את זה בהפתעה
העובדה שלא נאמרה ולו מילה על הנושא בתוכניותיו האחרונות בתחנה
והעובדה שזה התבצע בזמן המסע שלו לאוסטרליה אולי מראים שכל זה התקבל עבורו בהפתעה רבה

בכל מקרה איי די אנד טי כבר פתחו לייבל חדש שייצג את האמנים שעוד משחררים אצלם קטעים אחרי הכל
וארמין מסתמן לא מתעלם מהקטעים בגלל השתייכותם לשם משאומר שהוא נשאר ספורטאי למופת בנושא הזה...ואני אומר את זה כי לא בטוח שאני אחרי מקרה כזה במקומו הייתי תומך בלייבל חדש שהם היו פותחים אפילו אם זה מקדם אמנים שהם גם חברים טובים שלו
markfeldman
quote:
Originally posted by yaman
חבר'ה מה נסגר ? חמישי הבא חוגגים 200 לתוכנית היוצאת מהכלל של ארמין ואף אחד לא מדבר?????!!!!

קיצוררררר יום חמישי הבא ימלאו ל תוכנית של ארמין בדיוק 4 שנים - 200 תוכניות
אני באופן אישי התחלתי לשמוע אותה ממש לפני שנתיים ב 2003


השידור יהיה חי מהספינה ההולנדית אושן דיווה


מישהו יודע אולי כמה זמן התכונית תיהיה?

XXXXXXXXXXXL????


האירוע עליו אתה מדבר מתרחש בשבוע הבא וזה לא קשור לחגיגות ה-200.

בכל אופן, אני חולה על התוכנית הזאת וזו חגיגה אמיתית !

Armin Van Buuren = KING

SPL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
התוכנית רדיו שלו שודרה עד סוף 2004 באיי די אנד טי
כחלק ממתיחת הפנים של תחנת הרדיו המושמצת הנ"ל הם עשו טראנספורמציה למוזיקה יותר מסחרית (כבר לא רק מוזיקה אלקטרונית אלא כל סגנונות המוזיקה בנסיון לפנות גם לקהלים אחרים) ועם השינוי הזה הוחלט שאין עוד מקום לתוכנית של ארמין בתחנה...
מה זאת אומרת העיפו?

התחושה שהתקבלה בסצינה היתה שארמין די קיבל את זה בהפתעה
העובדה שלא נאמרה ולו מילה על הנושא בתוכניותיו האחרונות בתחנה
והעובדה שזה התבצע בזמן המסע שלו לאוסטרליה אולי מראים שכל זה התקבל עבורו בהפתעה רבה

בכל מקרה איי די אנד טי כבר פתחו לייבל חדש שייצג את האמנים שעוד משחררים אצלם קטעים אחרי הכל
וארמין מסתמן לא מתעלם מהקטעים בגלל השתייכותם לשם משאומר שהוא נשאר ספורטאי למופת בנושא הזה...ואני אומר את זה כי לא בטוח שאני אחרי מקרה כזה במקומו הייתי תומך בלייבל חדש שהם היו פותחים אפילו אם זה מקדם אמנים שהם גם חברים טובים שלו


תודה על המידע;)
yaman
מקסימום זה לא יהיה יפה הוא עדיין יפציץ בסנסיישן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement