return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Özgür Can i Göteborg
View this Thread in Original format
carl-b.mine.nu
Nån annan som ska till Özgür Can på Nya Cronan i Göteborg på fredag?
RebeL9
fan att man misstar turken :/
kom till gotet nasta helg istallet!
Jeremy H
Jag ska försöka att komma!
Risken finns dock att jag följer med vännerna till en helt annan fest.. skolavslutning osv :rolleyes:
carl-b.mine.nu
quote:
Originally posted by RebeL9
fan att man misstar turken :/
kom till gotet nasta helg istallet!


va händer nästa helg då? ska ragga småchics på studentfest nästa fredag... :s
dbl
finns stor chans till att jag kommer :gsmile:
e sjuk nu dock så kanske får ta det lite lugnt med dansandet.. men får la se.. hehe :)
SWE_TRANCE
I'll be there :)
dbl
quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag ska försöka att komma!
Risken finns dock att jag följer med vännerna till en helt annan fest.. skolavslutning osv :rolleyes:


ähhhh.... hur kul e det då ;)
özze e la ballare
Cloudburst
Kanske dyker upp. :)
dbl
quote:
Originally posted by Cloudburst
Kanske dyker upp. :)


varå kanske... när t.om. jag ska komma :eek:
jag som typ e sämst på att komma iväg på sånt här.. hahahaha :p
Jeremy H
Kommer troligen inte in.. Blev inringd till jobb imorn.. och eftersom jobbet är helt färskt har jag inte riktigt lust att be om ledigt :rolleyes:
ARGH! :whip:

dbl
quote:
Originally posted by Jeremy H
Kommer troligen inte in.. Blev inringd till jobb imorn.. och eftersom jobbet är helt färskt har jag inte riktigt lust att be om ledigt :rolleyes:
ARGH! :whip:


baaah... taskigt då... vart jobbar du????
Jeremy H
quote:
Originally posted by dbl
baaah... taskigt då... vart jobbar du????

Mjaa.. kom inte alls lägligt ;S (behöver iofs pengar men...)
Jag jobbar på Dagab åt ett bemanningsföretag som heter Store Support.. bara jobbat en gång hitills, men det verkar helt ok :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement