|
Özgür Can i Göteborg
|
View this Thread in Original format
| carl-b.mine.nu |
| Nån annan som ska till Özgür Can på Nya Cronan i Göteborg på fredag? |
|
|
| RebeL9 |
fan att man misstar turken :/
kom till gotet nasta helg istallet! |
|
|
| Jeremy H |
Jag ska försöka att komma!
Risken finns dock att jag följer med vännerna till en helt annan fest.. skolavslutning osv :rolleyes: |
|
|
| carl-b.mine.nu |
| quote: | Originally posted by RebeL9
fan att man misstar turken :/
kom till gotet nasta helg istallet! |
va händer nästa helg då? ska ragga småchics på studentfest nästa fredag... :s |
|
|
| dbl |
finns stor chans till att jag kommer :gsmile:
e sjuk nu dock så kanske får ta det lite lugnt med dansandet.. men får la se.. hehe :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| I'll be there :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jag ska försöka att komma!
Risken finns dock att jag följer med vännerna till en helt annan fest.. skolavslutning osv :rolleyes: |
ähhhh.... hur kul e det då ;)
özze e la ballare |
|
|
| Cloudburst |
| Kanske dyker upp. :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Kanske dyker upp. :) |
varå kanske... när t.om. jag ska komma :eek:
jag som typ e sämst på att komma iväg på sånt här.. hahahaha :p |
|
|
| Jeremy H |
Kommer troligen inte in.. Blev inringd till jobb imorn.. och eftersom jobbet är helt färskt har jag inte riktigt lust att be om ledigt :rolleyes:
ARGH! :whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Kommer troligen inte in.. Blev inringd till jobb imorn.. och eftersom jobbet är helt färskt har jag inte riktigt lust att be om ledigt :rolleyes:
ARGH! :whip: |
baaah... taskigt då... vart jobbar du???? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by dbl
baaah... taskigt då... vart jobbar du???? |
Mjaa.. kom inte alls lägligt ;S (behöver iofs pengar men...)
Jag jobbar på Dagab åt ett bemanningsföretag som heter Store Support.. bara jobbat en gång hitills, men det verkar helt ok :) |
|
|
|
|