|
Flash Brothers - "faith In Love"
|
View this Thread in Original format
| shmuel flash |
אני שמח לבשר סוף סוף ובאופן רישמי על הפולואו אפ שלנו לאחד מלהיטי מיאמי ואיביזה של 2004
"AMEN"
על הלהיט הגדול הבא שלנו בשם
"FAITH IN LOVE"
שכמה מכם הספיקו כבר לישמוע ולהכיר מהסטים
שלי\שלנו (חלק מכם גם הספיקו לשיר את המילים במסיבת היום הולדת שלי בווקס כשניגנתי אותו) או להכיר מתוכניות הרדיו השבועיות והמוצלחות של
judge jules
ברדיו 1 שניגן את הקטע החדש הנ"ל 8 פעמים שם מידי שבוע עד היום
:D
הקטע נעשה יחד עם אחת הזמרות הטובות ביותר בתחום הדאנס בשם
TIFF LACY
ששרה בקטעים של אוקנפולד כמו
"hypnotise"
ובקטעים של
ATB
כמו
"extasy"
ו
"marakesh"
:)
הקטע הוחתם ממש הרגע ללייבל
MONDO
שעומד מאחוריו
DARREN TATE
שידוע בכינויו
DT8 PROJECT
זוכרים את
winter?
:p
לגבי תאריך יציאת הריליס ורמיקסים לקטע הנ"ל זה נידע בקרוב ונעדכן תמיד כשיהיה משהו חדש שקשור לקטע.
;)
שיהיה לכולם אמונה באהבה.
אמן!
:)
שמואל
www.flash-brothers.com |
|
|
| yaman |
תוריד לי כאפה
עדיין לא שמעתי את "אמן"
:( :( :( :( :( |
|
|
| KrazyDJs |
יש מצב לקבל סמפל? או שם של סט שהטראק הופיע בו?
Amen אחד הקטעים שאני אוהב...
ומזל טוב ד"א :) בהצלחה לכם... |
|
|
| fusi |
| לדעתי הטראק הזה אפילו יותר טוב מ"אמן", ולכן אני צופה ומקווה שיצליח לא פחות ממנו! |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב לקרוא מקווה לשמוע בקרוב
mirage - היה קטע חביב מאוד בהחלט קטע שמתאים באופיו לאווירה הקיצית ששורה על איביזה ואני מצפה שהוא גם יזכה שם לניגונים לא מעטים |
|
|
| markfeldman |
גם אני זכיתי לשמוע אותו בתוכניתו של ג'ולס.
אהבתי מאוד לשמוע את הבייס-ליין הכ"כ מוכר שלכם !
אגב, איך יצרתם קשר עם סולנית ? |
|
|
| YoraY |
שמואל דבר ראשון ברכותי על הצטרפותך לפורום...
שנית... אני מת לשמוע את הקטע החדש..
כל קטע שאתם מוציאים ענק
וסחטן על שיתוף הפעולה עם הזמרת החדשה היא באמת גדולה |
|
|
| Shahar |
את מה שיש לי להגיד כבר אמרתי
טראק מושלם וחבל שישתחרר כל כך מאוחר
בהצלחה!! |
|
|
| ronsh |
שלום לכל חובבי פלאש - ברודרז...
קיצר ראיתי גם שחררתם את זה
flash_brothers_-_happy-vinyl-2005-idc
01_flash_brothers_-_happy__original_mix-idc
02_flash_brothers_-_happy__trophy_twins_remix-idc
זיוף? או אמיתי
? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
שלום לכל חובבי פלאש - ברודרז...
קיצר ראיתי גם שחררתם את זה
flash_brothers_-_happy-vinyl-2005-idc
01_flash_brothers_-_happy__original_mix-idc
02_flash_brothers_-_happy__trophy_twins_remix-idc
זיוף? או אמיתי
? |
תמחק תפוסט הזה :whip: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shahar
תמחק תפוסט הזה :whip: |
חחחחחחחחחחח |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by ronsh
שלום לכל חובבי פלאש - ברודרז...
קיצר ראיתי גם שחררתם את זה
flash_brothers_-_happy-vinyl-2005-idc
01_flash_brothers_-_happy__original_mix-idc
02_flash_brothers_-_happy__trophy_twins_remix-idc
זיוף? או אמיתי
? |
איזה צעיר אתה יא אללה
העיקר שלא שכחת לתת כבוד גם לקבוצת השחרור |
|
|
|
|