return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
LaserFou69 >> Illusion Beach 2005, 15,16,20,22et 23 juli aan Oostende <<
View this Thread in Original format
zilltrance
Illusion Beach 2005, 15,16,20,22 et 23 juli aan Oostende Belgium >>
15 juli:Ferry Corsten+illu residents
16 juli:Mike Koglin+illu residents
20 juli:Elekrtokid,Mike,Marco V+illu residents
22 juli:BELGIAN RETRO avec Franky Kloek,Jan Vervloet+illu residents
23 juli:Danjo&Styles+illu residents
+
5 dagen ShowlaserFou
X-Tune
Gaat hij laseren door het sleutelgat van zijn cel?
Bertn
The return of the Zillion spamclub!!:nervous:
Xilver
"LASERFOU69"

godver seg die kerel suckt toch echt in het uitvinden van deftige namen ook he :rolleyes:

I said it before, I'll say it again: Frankske Verstraeten is een belachelijk ventje
The_G0dfather
toch behoorlijk veel lasers te zien op sie site :D
nuja 't noemt dan ook laserzilliofou69SEXSEXSEXdjdiscotour of zoiets

^ get een punt peizek :p
Bertn
wat ik trouwens niet snap: die verstraeten heeft precies zijn schare persoonlijke volgelingen die alle trancefora komen volspammen met shows van hun baasje.
Ik snap wel dat dat een leuke disco was, en dat daar ongetwijfeld magische zillion momenten zijn beleefd (ehe) maar das toch al lang een afgesloten hoofdstuk?

allez, ik bedoel: het is een DISCO he! eentje die trouwens al lang dicht is!
X-Tune
quote:
Originally posted by Bertn
wat ik trouwens niet snap: die verstraeten heeft precies zijn schare persoonlijke volgelingen die alle trancefora komen volspammen met shows van hun baasje.


Jep, zijn fans die van het principe zijn: vroeger was alles beter, de muziek was beter, oh wat heb ik heimwee naar die periode, de periode van de zillion, was ik nog maar jong.


But, it's all over!
pooley
^^ hang is de mongool uit want ik kan het niet af wanneer ik zomaar het met u eens ben :/
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
^^ hang is de mongool uit want ik kan het niet af wanneer ik zomaar het met u eens ben :/

Da voelt vies aan hé :nervous:

Maar X-Tune heeft een punt: is er niet veel kans dat hij tegen dan in de cel zit?
Giesber
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar X-Tune heeft een punt: is er niet veel kans dat hij tegen dan in de cel zit?

"Procedurefout"

Moondust
die vent heeft gewoon grootheidswaanzin en denkt dat hij studio54 ipv zillion bezat :haha:
Buoyant
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar X-Tune heeft een punt: is er niet veel kans dat hij tegen dan in de cel zit?


Op Mayday vorige week liep hij toch ook nog fier rond en vertelde hij zelfs dat hij daar ook voor de lichtshow in de mainhall had gezorgd, ofzoiets want ik heb er niet zelf mee gesproken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement