return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Sin City!!!
View this Thread in Original format
Remy D
:crazy: Keek al aardig lang uit naar deze film en de tering wat was die SUPERGAAF!!!! Sprakeloos liep ik de bioscoop uit, van de eerste seconde tot aan de laatste heeft die me zo verschrikkelijk gaaf geboeit!! :crazy: Of er de hele film engeltjes aan het zingen waren die ondertussen genomen werden door de duivel zelf. ZOOO GAAAAAAAAAAAAAAAAAAFF!!!! :crazy: :crazy: geen film heeft me zo verheugd gekregen sinds LOTR en dees vind ik misschien nog wel gaver!! echt geen woorden voor.. :crazy: :crazy:


Verder waren de mening wel verschillend in de bios want er gingen mensen in de pauze al weg en iemand voor me zei tegen een maat van hem dat hij nog nooit zo'n slechte film had gezien. Maar de pleuris voor hun want voor mij was hij 1 brok GODDELIJKHEID!!!!!! :crazy:


niet janken dat het in de filmtopic had gemoeten want dit meesterwerk is wel 10 topics waard.. :crazy: :tongue2
Jantjeuh
Gave film idd, vind vooral het personage Marv erg goed neergezet door Mickey Rourke :) Elijah Wood deed het ook verrassend goed.. die Kevin kwam echt dreigend over. Van de drie 'verhalen' die verteld werden vond ik die van Marv verreweg het boeiendst.

Veel vrouwelijk schoon trouwens Die parole officer van Marv :eyes: En Jessica Alba mag er natuurlijk ook wezen :D
MaGiK54
Ik wil hem ook gaan zien in de bios......:D
Phortje
Ik ga er zaterdag heen! :D
TranceZoner
Vooral die kerel die Frodo speelt in LOTR speelt een wrede rol, een vette psycho :D

Vette movie inderdaad :eyespop:
Fkwebeman
Heb hem een paar weken geleden al gezien, wat een bikkelfilm zeg.. geweldig. 3 verhalen die op 1 of andere wijze wel bij elkaar komen, maar toch niet helemaal.. :)
En dan dat geweld, lekker hoor. Mooie vrouwen en keiharde kerels. Ik denk dat ik hem ook nog maar even in de bios ga zien.

Ik heb de hele film het idee gehad, dat ik een stripboek aan het kijken was, geweldig :)
Little Theseus
Heb m 2x gezien nu.
Kzat zelf ook te stuiteren op mn stoel, kwam ook niet meer bij toen er een knakker een pijl met een briefje van die hentaihoer door zn buik kreeg en heel droog reageerde "eej".
Of dan die hond die zich tegoed doet aan frodo :stongue: :wtf: :crazy:
nwopper
Ga ik niet kijken, denk ik..... :nervous:
@win
Tsja, het wordt al het vervolg op Pulp Fiction genoemd! Nuff said! Ik ga zeer snel eens een kijkje nemen in de bios!
Jantjeuh
quote:
Originally posted by @win
Tsja, het wordt al het vervolg op Pulp Fiction genoemd!


Da's echt dikke bull :) Sin City en Pulp Fiction hebben bar weinig met elkaar gemeen, behalve dat beide films uit meerdere losse verhaallijnen bestonden en veel (goed) geweld bevatten. Quentin Tarantino heeft maar één enkele scene in Sin City geregisseerd, namelijk de conversatie van Jackie Boy en Dwight in laatstgenoemde z'n auto.

Tim81
Ik ben zeer benieuwd! Volgens mij vindt mijn vriendin er echter niks aan, dus maar ff rondvragen wie er mee wil! De kritieken zijn overal lovend...
Phortje
Hij is VET! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement