|
הנסיכה הזועמת!!!!
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
טוב זהו התחלתם לעצבן אותי כבר!!!!
מה נסגר איתכם לאחרונה? למה אתם לא כותבים פה יותר?
?????????????????????????????????????????????????
הפורום הזה מזכיר לי את "צעירים חסרי מנוח"
כעבור יום... יומיים... שבוע... שנתיים...
הכל אותו דבר... כלום לא משתנה?????????
אני קוראת את כל הנוטשים למינהם (אלה שעברו
לביטס בורד) לסדר!!!!
יש לכם עד מחר בצהריים למלא את הפורום הזה בעשר
דפים חדשים לפחות או שאני אתחיל באמת להתעצבן!!!!
וטראסט מי זה לא יהיה נעים!!!
אז יאללה כל הזייני
שכל למינהם תתחילו להרביץ!!!!
תודה על תשומת הלב ועל שיתוף הפעולה
סיסי |
|
|
| Glenn-Holmes |
הגיע הזמן שמישהו יכתוב את זה
מאז ש"וותיקי הפורום" הכריזו קבל עם ועדה שהפורום כבר לא משהיה פעם ורמזו קלות שעם כל הכבוד לחדשים אלה שנעלמו ממש חסרים פתאום נעלמו לנו אנשי איכות לא מעטים מהפורום
אז תודה לכל המלינים למיניהם |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הגיע הזמן שמישהו יכתוב את זה
מאז ש"וותיקי הפורום" הכריזו קבל עם ועדה שהפורום כבר לא משהיה פעם ורמזו קלות שעם כל הכבוד לחדשים אלה שנעלמו ממש חסרים פתאום נעלמו לנו אנשי איכות לא מעטים מהפורום
אז תודה לכל המלינים למיניהם |
אני לא מחשיב את עצמי כאחד מוותיקי הפורום, אני גם לא חושב שהפורום שונה בצורה כ"כ משמעותית מפעם, חוץ מהעובדה הברורה שרוב האנשים שפעם באמת היו צעירים יותר, עכשיו בצבא...
אז מי נשאר פה שעוד נכנס יום יום וקורא הכל?
אני? אלכס? יובל? קובי? ועוד כמה חברה שלא בצבא?
אין לנו על מה לדסקס בינינו...למסיבות שאתם הולכים אני לא יכול להיכנס בכלל, אז אני רק יכול לזרוק איזה "תהנו" או "וואי אחלה טראקליסט" או
"הלוואי שאני אוכל להיכנס למסיבות האלו
חוץ מזה לא נפתחים פה יותר מידי הודעות, ואני מגיב שיש מה להגיב..
מה גם שכמו רוב "הצעירים" פה תקופת בגרויות יושבת על הראש וזה טיפה יותר חשוב..
וכן אני מבין שהתלונה לא הייתה אלי ספציפית שאני לא כותב...אבל רק רציתי להוריד את זה מהלב או משהו :)
EDIT
בנוגע לאלו שנטשו...
מה לעשות, אלו החיים..
יבש פה, הולכים לחפש "ריגושים" במקום אחר, ואז עד שלא יחזרו אותם וותיקים, או אותם אנשים שנטשו למקומות אחרים, ימשיך להיות פה יבש.. |
|
|
| m0sh |
ביסט בורד זה סתם קישקוש לדעתי
זה הפורום מספר אחד למוזיקה אלקטרונית
ואני לא מדבר על החלקה הישראלית שהיא נחלשה ולא סתם
אני אמרתי את זה הרבה זמן ויכלתי לטעמי לשפר בהרבה וחן עושה את המקסימום שהוא יכול לעשות בצורה מצויינת |
|
|
| yaman |
ת'כלס הפורום הוא יותר
על טראנס ופרוגרסיב
אם היה כאן כאלה שאוהבים פסיי
אני בטוח שהיה כאן גם יותר אנשים וגם הרבה טרדים ופוסטים
גם בכל מקרה הרבה נעלמו והשאר בצבא |
|
|
| Viber |
ט'רד הכוסיות נעלם וניגמר לאנשים הסיבות להיות פה
:D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Viber
ט'רד הכוסיות נעלם וניגמר לאנשים הסיבות להיות פה
:D |
חחחחחחחחחחחחחחחח
וסיסי הצבא הורס הכל... |
|
|
| SPL |
אךךך הצבא הלוואי והייתי בצבא. הצבא כמה שנים מאוחרי אני מרגיש זקן!
בקשר לפורם אולי אפשר ליחצן אותו קצת זה לא יזיק אני בחיים לא הייתי שומע על הפורם אם לא הייתי רואה אותו אצל חבר שלי למרות שאני מכיר את טראנס אדיקט כבר המון הזמן לא ידעתי שיש פורם ישראלי |
|
|
| coby |
אני נכנס לפה הרבה פשוט רוב הזמן אין לי מה לרשום.. :/
אני גם לא אוהב ממש פרוגרסיב והאוס... ומלא זמן לא שמעתי אפליפטינג שעשה לי משהו..
לא הורדתי מוסיקה איזה חצי שנה או יותר כבר אולי אני מפספס באמת
אבל גם זה תקופה של בגרויות אצלי לחודש הקרוב אז אני לומד רוב הזמן.. אני יחזור לעצמי כשזה יגמר אני מאמין :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
וחן עושה את המקסימום שהוא יכול לעשות בצורה מצויינת |
חחח איזה חמוד אתה מוש
אני חושב שאתם קצת טועים, למה התקופה הקודמת שהייתה לפני שהיה טיפה רגיעה הייתה פשוט תקופת ספאמ, תקופה של טרד'ים פרסומות למסיבות וטרד'ים פרסומות לתוכניות רדיו
אז החלטנו שאנחנו לא רוצים שהפורום הזה יהיה כזה
וזה ירד
עכשיו אולי צריך לחשוב מחדש על מה כן אנחנו רוצים שיהיה בקהילה הזאת |
|
|
| eXeTik |
נוכחים להתפקד :)
תקופה חלשה בפורום? אני כבר לא עוקב.. |
|
|
| electrohit |
אני לא נכנס לפה הרבה מהסיבה הפשוטה שיבש פה כבר הרבה זמן
בכמה פעמים היחידות שעברתי פה לא ראיתי שום דבר חדש , לא דיונים ולא דברים מעניינים , ככה שעדיף כבר הפורומים הכלליים
קודם תסדרו קצת את הפורום אחרי זה יתחילו להגיע האנשים |
|
|
|
|